Bölüm:17

1.1K 42 27
                                    

Günler hep eğlenerek geçmişti.Birazdan turnuvanın son turu oynanacaktı.Aslında içimde kötü bir his vardı.Birinin ölmesinden çok korkuyordum ve Babam tuhaf bir şekilde ondan hiç ses çıkmamıştı.Acaba bu fırtına öncesi sessizlik miydi?

Bütün yarışmacılar labirentin giriş kapısının önüne geçti önce Harry'e sonrada Cedric'e gidip sarıldım ve şans diledim ve içimden umarım başlarına bir şey gelmez diye dua ettim.

*Harry'nin Anlatımı ile*

Yaklaşık yarım saattir labirentte yürüyordum.Bir ara Victor Krum'a bir şeyler olmuştu ama onu Cedric ile beraber atlattık.Şimdi ise sırada kupayı bulmak vardı.

Kupayı bulmuştum ama benimle beraber Cedric'de bulmuştu.İkimizde koşarak kupayı almak için hamle yaptık fakat aynı anda tutmuştuk.Kupayı tutunca kupa bizi başka bir yete getirmişti.Cok geçmeden bunun bir kupa değıl de bir anahtar olduğunu fark ettik.

Etrafı incelediğimde burada bir mezar vardı.Mezarın üstünde Riddle yazıyordu.
Etrafı incelerken biri beni  büyü ile heykelin önüne bağladı.Kimin bağladığına baktığımda ise annem ve babamın ölümüne sebep olan kişi yani Peter Pettigrew olduğunu gördüm.Kazana tuhaf şeyler attı ve birden Voldemort yükseldi.

Cedric Voldemort a doğru hamle yaptı ama bunu gören Voldemort'un ağzından iki kelime çıktı.

Lord Voldemort:
"Avada Kedavra"

Şok olmuştum.Tom Riddle'ın acımasız olduğunu biliyordum fakat bu kişi nasıl Elizabeth'ın babası olurdu?
Voldemort bana dondü ve konuşmaya başladı.

Lord Voldemort:
"Harry Potter.Seni burada görmek ne kadar güzel kalan işimi tamamlayacağım."

Beni çözdü ve düello yapacağız dedi.Ikımizde büyülerimizi yapmaya başladık.

Lord Voldemort:
"Avada Kedavra !"

Harry:
"Expeliarmus !"

O an annem ve babamı yanımda gördüm bana ne yapmam gerekeni söylüyorlardı.Yapmam gerekenleri yaptım ve koşarak tabii yanıma Cedric'ın cansız bedenini de alarak Hogwarts a geri döndüm.

*Elizabeth'ın Anlatımı İle*

Harry ve Cedric gelmislerdi etrafta bir sevinç fırtınası koptu fakat sonra Cedric'in hareket etmediğini gördük.Koşarak yanlarına indim.Cedric ölmüştü.Bu nasıl olabilirdi.Harry bağırdı.

Harry:
"Lord Voldemort geri döndü."

Benim yüzümden ölmüştü Cedric.Hepsi benim suçumdu.

*Ertesi Gün*

Hogwartsdaki herkes hüzüne boğulmustu.Dünku yaşanan olaydan sonra misafir okullar yangından mal kaçırır gibi gitmişlerdi. Şuan ise  herkes oturmuş sesizce kahvaltısını yapıyordu.

Harry:
"Beth kendini suçlamayı bırak onun kızı olman senin suçun değil."

Hermoine:
"Evet Beth,Harry haklı burada sizin suçunuz yok tek suçlu öldüren kişi olan İsmi-Lazım-değil."

Dışarıdan çok yüksek bir ses geldi.Tüm okul dışarı çıktı.

Lord Voldemort:
"Beni özledin mı kızım?"

Herkes birden bana baktı.

Elizabeth:
"Benden ve arkadaşlarımdan uzak dur."

Lord Voldemort:
"Ayni İsabella'ya benziyorsun Elizabeth. Ben senin babanım ve benim tarafımda olacaksın.Buraya gel."

Elizabeth:
"Annemin adını ağzına alma"

Hermoine :
"Eğer Elizabethi almak istiyorsan önce bizi geçmelisin."

Lord Voldemort:
"Bir avuç ergen nasıl olurda bana kafa tutar?"

Dedi ve Hermoine ye doğru Avada Kedavra büyüsü yaptı fakat Harry önüne geçti ve Expeliarmus diye bağırdı.Şuan büyük bir savaşın içindeydik.Ölüm yiyenler öğrencilere saldırıyordu.Hem kendimizi korumaya çalışıyordum diğer yandan ise Harry ne durumda ona bakıyordum.Birden Harry yere düştü.Voldemort bağırdı.

Lord Voldemort:
"Harry Potter Öldü !"

Ölüm yiyenler gülmeye başladılar ben ise ağlıyordum.

Lord Voldemort:
"ELİZABETH BIZİM YANİMIZA GELMEN İÇİN SON ŞANSIN.YOKSA KIZIM OLDUĞUN UMRUMDA OLMAZ ACIMADAN SENIDE SEVGILINI ÖLDÜRDÜĞÜM GIBI ÖLDÜRÜRÜM!"

Voldemort bunları söylerken onu dinlemek yerine Harry'e bakıyordum.Harry birden parmağını oynattı.O  yaşıyordu.
Voldemort'un yanına geçiyormuş gibi yapıp asamı Harry e attım.

Harry:
"Avada Kedavra"

Voldemort'u öldürmüştü.Artık Voldemort yoktu.Babam'ın ölmesine üzülmem gerekirdi ama o benden gerçek babalık hissini gördüğüm babamı Remus Lupin'i, en az Remus kadar sevdiğim Sirius'u ,en yakın arkadaşım olan Fred'i ve diğer bir yakın arkadaşım olan Cedric'i almıştı.

Koşarak Harry'nin yanına gittim ve ona sarıldım ve ağlamaya başladım.

Harry:
"Güzelim ağlama.Her şey yoluna girecek."

Elizabeth:
"Sevdiğim herkesi kaybettim az kalsın sen de ölüyordun.Çok korktum."

Bütün ölüm yiyenler yakalandı ve Azkaban'a gönderildi.
Draco ve Narcissa ise uzaklara taşındılar.

*15 sene sonra *

Hogwarts'tan mezun olduktan sonra Harry ile evlenmiştik ve Lily Sadie Potter ve James Sirius Potter adında ikiz çocuklarımız olmuştu.Ron ve Hermoine de evlenmişlerdi.Hugo ile Rose adında iki tane çocukları olmuştu.
Bugün ise çocuklarımız 11 yaşına basmışlardı.
Rose, James Sirius ve Lily Sadie Hogwarts'a gideceklerdi.
Hogwarts ekspresinin önüne geldik ve James Sirius , Harry'e döndü ve konuşmaya başladı.

James Sirius:
"Baba ya bende dedem gibi Slytherin e seçilirsem ve kötü biri olursam."

Harry:
"Hangi binaya seçilirseniz seçilim biz sizin arkanızda olucaz ve Slytherinde sadece kötü insanlar olmaz."

Elizabeth:
"Mesela Regulus Black o benim şu zamana kadar  tanıdığım en iyi Slytherin ya da Profesör Slughorn kesinlikle en iyi öğretmenlerdendi benim için ve bu örnekler daha da çoğaltılabilir. Hadi acele edin tren kalkmak üzere ve oradaki zamanlarınızı elinizden geldiğince güzel geçirin. Hayatimda yaşadığım en güzel anılarımdan çoğunu orada yaşadım "

Lily Sadie:
"Sizi çok seviyorum."

Harry:
"Bizde sizi çok seviyoruz güzel kızım."

Çocuklar kompartmana oturdu ve tren hareket etmeye başladı.Artık Hogwarts'ı altına üstüne getirme sırası onlardaydı.

*Kitabın Sonu*

Elimden geldiğince güzel bitirmeye çalıştım.
Bu kitap benim ilk kitabımdı yani bir kusurum oldu ise özür dilerim.

Umarım kitabımı beğenmişsinizdir.

Okuyan,oy veren ve yorum yapan (nadir de olsa) herkese çok teşekkür ediyorum.

İlginizi çeker ise Louis Partridge ile ilgili yazdığım kitabıma da bakabilirsiniz.Onuda okursanız çok sevinirim.

Baska bir kitapta görüşmek üzere kendinize iyi bakın hoşçakalın...✨💜


Elizabeth LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin