Elizabeth:
"Lütfen bana bildiğiniz her şeyi anlatın."Dumbledore:
"Bunu sana ben değil başka biri anlatıcak.Şimdi kolumu tut cisimleneceğiz."Dumbledore'un kolunu tuttum.Cisimlenmenin böyle bir şey olduğunu bilmiyordum.Nasıl tarif etsem ince bir borunun içinden ışık hızıyla geçtiğinizi düşünün aynen öyle bir durum.
Cisimlenmemiz bittiğinde sertçe yere düştüm.Hem canım acıyor hem de biraz midem bulanıyordu.Bunları umursamamaya çalışarak ayağa kalktım ve etrafı incelemeye başladım.
Eski bir sokaktaydık.Etrafta renk olarak farklı ama tasarım olarak aynı biçimde evler vardı.
Dumbledore:
"Elizabeth gelmiyor musun?"Koşarak Dumbledore'un yanına gittim.
Kırmızı renk,şirin bir evin önüne geldik ve kapıyı çaldık.
Kapıyı uzun boylu,siyah saçlı,zayıf,gözlüklü bir kadın açtı.Dumbledore:
"Bayan Camilla içeri geçebilir miyiz?"Bayan Camilla:
"Tabii buyurun, Profesör Dumbledore."İçeri girince geniş bir salon bizi karşıladı.
Dumbledore koltuğa oturdu.Ben de onun yanına oturdum.Bayan Camilla:
"Size nasıl yardımcı olabilirim profesör?"Dumbledore:
"Camilla bu Elizabeth.İsabella'nın kızı.Artık gerçekleri öğrenmesi gerektiğini düşünüyorum."Bayan Camilla:
"Elizabeth biz Hogwarts'ta okuduğumuz sıralar çok yakın arkadaştık.Yani İsabella, Tom ile tanışana kadar."Elizabeth:
"Bana bildiğiniz her şeyi anlatır mısınız?"Dumbledore:
"Ben sizi yanlız bırakayım."Dumbledore odadan çıktı.
Bayan Camilla:
"Biz İsabella ile ilk yıl Hogwarts Ekspressinde tanışmıştık.Ben annenin aksine çok utangaç bir kızdım.Kompartmanlarda yer kalmadığı için annen gelip yanıma oturmuştu.İlk başta İsabella'nın benim yanıma oturmasına şaşırdım.Çünkü İsabella çok köklü ve safkan bir aileden geliyordu.Ben ise Tom'un tabiri ile bir bulanıktım.İsabella bana hep çok iyi davrandı.İkimiz de Ravenclaw'a seçilince çok mutlu olmuştuk.Bir de oda arkadaşı olduğumuzu öğrenince nasıl sevinmiştik bilemezsin.Her şey çok güzeldi ilk iki sene ama sonra..."Dedi ve durdu.
Elizabeth:
"Sonra ne oldu?"Bayan Camilla:
"Sonra İsabella, Tom ile tanıştı.O günden sonra biz yatakhane ve dersler dışında hiç konuşamaz olmuştuk."Elizabeth:
"Peki siz neden annemler ile arkadaş olmadınız?"Bayan Camilla:
"Tom'un safkan takıntısı vardı.Ben ise muggle doğumlu olduğum için Tom benimle konuşmayı bırak aynı odada bile bulunmak istemiyordu.Hatta bir keresinde İsabella'ya odasını değiştirmesini ve benimle arkadaşlığını bitirmesini söylediğini duymuştum."Elizabeth:
"Pardon lafınızı bölüyorum ama Tom'un safkan takıntısı vardı dediniz.Tom Riddle melez değil miydi?"Bayan Camilla:
"Evet Tom bir melezdi.İşin saçma olan kısmı da bu.İsabella,Tom ile arkadaş olduğunu düşünüyordu ama Tom resmen İsabella'yı kullanıyordu.Bu konuyu İsabella'ya çok kez dile getirdim ama o inanmamakta direndi.Bir gün Profesör Dumbledore bizi odasına çağırdı.O gün İsabella'nın Ravenclaw varisi öğrendik.Tom İsabella'nın Ravenclaw varisi olduğunu öğrendiğinde İsabella'ya daha yakın davranmaya başladı.Artık İsabella bazı geceler odaya bile gelmemiyordu.O benimle konuşmayınca ben de onunla konuşmamaya başlamıştım.Aradan 1 hafta geçmişti.Tuvalette ellerimi yıkarken bir kabinden ağlama sesi geldiğini duydum ve o kabinin kapısını çaldım.Ses gelmedi.Birkaç dakika sonra kapı açıldı ve içerisinden İsabella çıktı.Elinde pozitif bir muggle hamilelik testi vardı.Çok fazla ağlıyordu.O an ona sadece sarılabildim.Çok düşündük ne yapacağımızı ama bulamadık.Tom o zamanlar bile çok karanlık bir insandı.İsabella gerçekten Tom'u seviyordu ama Tom'un planlarını ve düşüncelerini hiç desteklemiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elizabeth Lupin
FanfictionElizabeth Lupin ve onun Hogwarts'ta yaşadığı aşk,aksiyon ve dram? (belki bazen).Kısacası bu kitap ile Elizabeth'in hayatına konuk olacağız.