Bölüm:6

1.2K 65 52
                                    

Medyada ki fotoğraf Elizabeth'in,annesinin kutusunda bulduğu fotoğraf.(Not:Pls,Shop yeteneklerimi yargılamayınız.Teşekkürler...)

Fotoğrafta annem ve yakışıklı denilebilecek bir erkeğin fotoğrafı vardı.Düşündüm fakat bu erkeğin kim olduğunu bulamadım.Bu kişi James ya da Sirius amca değildi.Çünkü babamla hiç fotoğrafı yoktu.Fakat babamın neredeyse tüm fotoğrafları James ve Sirius amca ile beraber çekilmişti.Fotoğrafı bir kenara bırakıp kutunun içine bakmaya devam ettim.Kutu da birkaç tane mektup ve resimler vardı.Mektupların bir tanesini okumaya karar verdim.

*MEKTUPTA YAZANLAR*

İSABELLA;
3 gündür benimle konuşmadığının farkında mısın? Sana güvendim ve planlarımı anlattım.Senin benim yanımda olman gerekiyor.O bulanığın yanında değil.Emin ol benimle düşman olmak istemezsin.
TMR.

Ne planı? Annemi nereden tanıyor? Asıl soru TMR kim? Bunlar cevaplanması gereken sorulardı.Ama bu soruları kim cevaplayacak? Babam a soramam.Sorsam bile cevaplamaz.Yemek saatine az kaldığını fark edip odama geri döndüm.Kutuyu da yanıma almayı unutmadım.Akşam araştırma yapacaktım.Bunları düşünürken merdivenlerden ayak sesleri gelmeye başladı ve çok geçmeden kapım çaldı.

"Beth gelebilir miyim?"
Bu sesin sahibi Siriustu.

"Gelebilirsin"dedim.

Sirius odamın kapısını açtı,içeri girdi ve konuşmaya başladı.

"Beth, baban senin iyiliğini düşünüyor sana kızmasının sebebi senin okuldan atılmandan korktuğu içindi.Lütfen böyle yapma aşağı gel ve babandan özür dile.Hem sana bir sürprizimiz var."

"Tamam.Özür dileyeceğim ama ondan önce sana bir soru sorabilir miyim?"

"Tabii ne istersen sor"

"Okul zamanında annemin babamdan başka sevgilisi oldu mu?"

"Hiç hatırlamıyorum Beth.Bu soru da nereden çıktı?"

"Hiiç sadece merak ettim.Neyse hadi aşağı inelim."dedim ve alt kata indik.Babam koltukta oturuyordu.Yanına gittim.

"Baba çok özür dilerim.Bir daha olmayacak."tabii ki de olacaktı.O kadın okula gitmeden bana rahat yok.

Remus:
"Ne kadar olmayacak demene inanmasamda seni affediyorum."
Beni ne kadar da iyi tanıyor canım babam gfhdgdkdujdgdk.

"Bu arada sizin bana bir sürpriziniz varmış Sirius dedi.Sürprizimi görmek istiyorum."

Sirius:
"O zaman arkana bak sürprizini görürsün."

Arkamı döndüm ve arkamda duran kişiyi görünce koşarak ona sarıldım.

"Harry! Senin burada ne işin var? Yoksa Profesör Dumbledore beni haklı bulup cezadan vaz mı geçti?"

"İlk olarak hayır Profesör Dumbledore cezadan vazgeçmedi.İkinci olarak ise Sirius benim için izin almış bu akşamı hep beraber geçirmek güzel olur diye ďüşünmüş."

"Anladım.Ben çok acıktım hadi yemek yiyelim."demem ile herkes masaya geçti ve yemek yemeğe başladık.

"Bu arada Harry, pelerini üstümüzden çekenin kim olduğunu gördün mü? Ben o an göremedim de."

"Evet gördüm"

"Kim peki?"

"Söyleyeceğim ama sinirlenmeyeceksin.Tamam mı? Söz ver."

"Harry uzatma da sözle.KİM?"

"Cho"

Remus:
"Cho,Chang olan mı?

Harry:
"Evet"

Elizabeth:
"Gerçekten artık Azkabana gitmek umurumda değil.Okula döndüğüm gibi o kıza Avada Kedavra yapıcam.Ya yeter ben ne yaptım ona."

Harry:
"En son hatırladığım kadarıyla Cho'nun düşmesi için uçuş dersinde onun süpürgesine büyü yapmıştın.İntikam almak istemiş olabilir."

"Ama o da benim şampuanıma boya koymuştu bir hafta mor saçla gezmiştim.Yani o konuda ben haklıyım her zamanki gibi. Harry sen kimin tarafındasın?Resmen onu savunuyorsun.Hem ben ona intikam nasıl alınır göstericem.Hele bir okula geri döneyim."

Remus:
"Beth az önce söz vermiştin.Bir daha bir şey yapmayacağım diye."

"Ben Umbridge e bir şey yapmayacağım dedim.Cho ya değil.Neyse ben doydum odama çıkıyorum."
Dedim ve odama çıktım.Verilen ödevleri yapmaya başladim.Profesör Snape gerçekten çok acımasız 10 parşömen yazı yazma ödevi nedir ya azıcık acıma duygusu bile yok.Eminim muggle lara bile bu kadar çok ödev verilmiyordur.

3 saattir,Snape'in verdiği ödevle uğraşıyorum ve hala bitmedi.Ben de çok sıkıldım ve Harry nin odasına gitmeye karar verdim.

"Gelebilir miyim?"

Harry:
"Tabii"

Elizabeth:
"Sana bir şey söylemem lazım ama söz ver aramızda kalacak.Hermoine ve Ron'a bile anlatmak yok."

Harry:
"Beth ne zaman senin bir sırrını başka birine anlattım?Anlatmayacağıma emin olabilirsin."

Bugün başıma gelen her şeyi anlattım.Resmi ve mektubu da gösterdim.

Harry:
"Eğer bu resim Hogwarts da çekilmişse ki öyle gözüküyor.Bu çocuğun da zamanında Hogwarts öğrencisi olması lazım."

Elizabeth:
"Gerçekten çok zekisin Harry.Sen nasıl Gryffindor oldun senin Ravenclaw olman lazımdı."

Harry:
"Beth dalga geçme de cümlemi bitirmeme izin ver.Dediğim gibi Hogwarts öğrencisi ise Hogwarts öğrenci kayıtlarında mutlaka vardır."

Elizabeth:
"Aslında gerçekten zekisin.Çok teşekkür ederim yardımcı olduğun için.Okula döndüğümde beraber kütüphanede araştırma yaparız."

Harry:
"Tamam.Rica ederim.İyi geceler."

İyi geceler dedim ve odama çıktım.Kutudaki diğer mektubu da okumaya başladım.

*MEKTUPTA YAZANLAR*

İSABELLA;
Dediğim her şeye karşı hala o bulanığın yanındasın ve bu benim sinirimi bozuyor.Sinirim bozulunca neler olabileceğini en iyi sen biliyorsun.Bu küslüğü daha fazla uzatma.
TMR.

Bu TMR kimdi? En yakın zamanda bulmam gerekiyordu.

*Bölüm Sonu*

İki gündür bölüm gelmiyordu bunun sebebi ise edebiyat projemdi ve projemi bitirdim.Neyse bu bölümde bu kadardı.Okuyan herkese teşekkür ederim.Bir dahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın...

Elizabeth LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin