Bölüm:4

1.3K 75 21
                                    

"Kurbağaları Umbridge'in odasına ne zaman koyuyoruz?"
Bu sorudan sonra ikizler önce bana sonra ise birbirlerine baktılar.

George:
"Beth ne oldu da fikrin değişti?"

Fred:
"Daha iki gün önce 'O bakanlık tarafından atanan bir profesör böyle bir şey yapamamalısınız' diyen sen değil miydin?"

"Çocuklar şuan bakanlık tarafından atanıp atanmaması umurumda değil."dedim ve bugün derste başıma gelenleri anlattım.
"Evet,Şimdi söyleyin benimle misiniz bu işte?"

Fred ve George aynı anda:
"Tabii ki de seninleyiz"dediler.

"Tamam o zaman 30 dk sonra Umbridge derse girecek ve biz de o dersteyken odasına girip.Odasını kurbağa ile dolduracağız.Siz kurbağaları bulun benim ufak bir işim var.30 dk sonra Umbridge'in odasının önünde buluşalım." Dedim ve ortak salona doğru yürümeye başladım. Fakat arkamdan birinin seslenmesiyle arkamı döndüm.Bu kişi Lenora'ydı.

Lenora:
"Elizabeth iyi misin?Sana ne cezası verdi?"dedi ve sonra elimi gördü.
"Aman tanrım eline ne oldu?Yoksa elinin bu hale gelmesinin sebebi o mu?"

Kafamı sallayarak onayladım.

"Hemen revire gitmeliyiz"

"Şuan çok önemli bir işim var Lena ama sana söz veriyorum işim bitsin hemen revire gideceğim."

"Ama sakın unutma"

"Unutmayacağım sana söz veriyorum."dedim.Lena gülümsedi ve yoluna devam etti.Lena gerçekten çok iyi bir kız diye düşünerek ortak salona gittim ve tahmin ettiğim gibi aradığım kişi buradaydı.Hemen koşarak yanına gittim ve karşısına oturdum.

"Benim yakışıklı arkadaşım Harry bugün nasılmış?"

"Bu lafların ne kadar hoşuma gitsede bu sefer bu laflarına kalmayacağım Beth."

"Ama Harry lütfen görünmezlik pelerinini bu sefer de ver bir daha istemeyeceğim söz."

"Beth geçen seferde aynısını demiştin.Söyle bakalım görünmezlik pelerinini bu sefer ne için istiyorsun?"

"Ya çok bir şey yapmayacağız sadece Umbridge'in odasını kurbağa ile dolduracağız."

"Beth ne dediğinin farkında mısın? Eğer yakalanırsanız büyük bir ceza alabilirsiniz."

"Sen pelerinini verirsen yakalanmayız ve eğer yakalanırsak bile senin hiçbir şeyden haberin olmadığını pelerini gizlice aldığımı söylerim senin başın belaya girmez."

"Beth saçmalama ondan bahsetmiyorum.Ben senin yani sizin başınıza bir şey gelmesinden korkuyorum."

"Harry korkma bir şey olmayacak.Şimdi sen pelerinini verecek misin vermeyecek misin?"

"Tamam vericem ama dikkatli olun"

Sevinçten Harry e sarıldım ve teşekkür ettim.O da gülümsedi ve pelerinini verdi.Harry'nin yanında zamanın geçtiğini fark etmeyip çok oyalanmıştım ikizlerle buluşma vaktimizin geldiğini fark ettim.Pelerini aldım ve koşarak Umbridge'in odasının önüne gittim.Fred ve George orada beni bekliyordu.

George:
"Beth nerede kaldın?"

Fred:
"Umbridge gideli neredeyse 5 dk oluyo."

"Harry den pelerini aldım.Sonuçta yakalanmak istemeyiz değil mi?"

George:
"Fred görüyor musun kimin arkadaşı olduğu nasıl da belli zekiliği aynı ben "

Fred:
"Unutma kardeşim o benim de arkadaşım"

"Fred ve George! Oyalanmayalım da içeri girelim artık.Zamanımız azalıyor"dedim.

Yavaşça kapıyı açtık ve içeri girdik.Ben kurbağalara dokunamadığım için ikizler hem bana kızıyor hem de kurbağaları etrafa koyuyorlardı.Onlar bunu yaparken ben de Umbridge gelirse haber vermek için gözcülük yapıyordum.Tam o sırada Umbridge'in ayak seslerini duydum ve ikizlere haber verdim.

"Çocuklar çabuk pelerinin altına gelin, Umbridge geliyor."

Hepimiz pelerinin altına girdik.Umbridge kapıyı açtığı gibi yüzüne bir kurbağa atladı.Bir yandan çığlık atıyor bir yandan ise kurbağayı yüzünden atmaya çalışıyordu.Bizde bu görüntüye gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk.Umbridge'in çığlıklarını duyan bütün profesörler ve öğrenciler gelmişlerdi.Bazı öğrenciler kim yaptıysa iyi ki yapmış, bunu yapan kişileri tebrik etmemiz lazım gibi şeyler söylüyorlardı.Hatta Profesör Snape'in bile sırıttığını gördüm.Gözüm kalabalığın içinde endişeli bir şekilde etrafına bakan Harry'e takıldı.Bizim için çok endişelemiş gözüküyordu.Dürüst olmak gerekirse ben de çok endişeliydim.Sonuçta yakalanırsak sonuçları gerçekten kötü olabilirdi.Ben aklımdan bunları geçirirken biri yavaşca yanımıza yaklaştı ve üzerimizden pelerini çekti.

*Bölüm Sonu*

Eveeeet!Bu bölümde bu kadardı.Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Yorumlarınız benim için gerçekten çok önemli.Yorumlarınızı belirtirseniz çok mutlu olurum.Bir daha ki bölümde görüşmek üzere bye bye.

Elizabeth LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin