Bölüm 3

7.1K 398 53
                                    

Pazartesi.

Pazarın ertesi.

Ertesi pazarın.

Hep samimiyetsiz şuna bak ıyk.Nasıl yazsan kötü.Pazardan sonraki günü kim sever ki? Neyse.

Bugün okulun ilk günü.. En azından derste uyuyabilirim huhoh. Kalkıp siyah bir kazak ve siyah bir pantalon giydim, saçlarımı da yandan ördüm ve son hazırlıkları yapıp okula gitmek üzere servise doğru yürüdüm.Serviste sallana sallana giderken Su'ya özendim.Kızın evi okulun 2 adım ötesinde..
Bu arada ben Emir Kolejinde okuyorum. Okulun sahibinin oğlu Emir. Çocuk Badboy ve ben Badboylardan neffret ederim. Böyle iyi kalpli,melek gibi birisi lazım bana. Amma velakin bu devirde badboy moda ve öylesini bulmak çok zor..
Ben böyle düşünürken okula geldik ve servisten inip sınıfa çıktım.
"Gün aymadı gençler bugün pazartesi.."
Tüm sınıf gülüp selam verince yerime geçtim ve çantamı bıraktım. Yanımda oturan, saçında 5 kilo jöle olan Mert'e bakıp kollarımı bağladım.
"O saç ne Mert?"
Dudağını büzüp konuştu.
"Ya Su yaptı.. Gülme.. Tüm gün böyle durmak zorundayım.. İddia.."
Çocuk konuşamıyor ağlayacak şimdi NFMDKQLDKQLFLWLFMA
Kahkaha atıp kafamı sağa sola salladım.
"Ya saçların geleceğimden daha parlak nasıl gülmeyeyim bu ne işicem!!"
Kaşlarını çatıp kafasını eğdi ve arkasını döndü.. Küstü kıyamam.
"Yaaa tamam küsme bak gülmeyec- pfppf.."
Kafasına sinek yapıştığını görünce beni yine bir gülme tuttu,,
"İĞRENÇ İĞRENÇ İĞRENÇ AL ŞUNU AAAA!!"
Mert çığlık atıp lavaboya gitti. Su ile ben yerde anırıyoruz..
"Kafasını suya sokar kesin.."
Kafamı sallayıp Su'yu onayladım ve öğretmen gelene kadar gülmeye devam ettik..

****

Rüyamda tam Ahmet Kural'ı görüyordum ki Sezai gelip "Gecee hadi uyaaaaağğğğnn" diye bağırdı ve romantizmimizin içine etti. Ben de Sezainin kafasına geçirdim şaplağı. Ama Ahmet nasıl gülüyo. Sonra bir uyandım yanımda gülen Mert ve kafasını ovalayan Su. Kalktım ve "Noldu aşkııııım?" Diye Su'ya yalakalık yaptım. Ama Mert hala anırıyor.. Mert'e "ANIRMAYI KES BU CİDDİ BİR MESELE" bakışımı atarak Su'ya ne olduğunu sordum. "Kafama çaktın mal!!" Dediğinde gülünçlendim ama elim ağırdır da Su ağlayacak gibi olduğundan kendimi tuttum. O da bana bitane geçirince tam oldu..
Sonra Su'ya kaç saattir uyuduğumu sordum.
Bana "4.dersteyiz"dedi...
İlk ders uyumuştum...
GALİBA GERÇEKTEN BİR AYIYIM 4 DERS UYUMAK NEDİR VÜCUDUM ÇÖKECEK.

***

Öğle arasında yemeği aldık ve sınıfa çıktık.Sınıfta kim olsa beğenirsiniz?DORUK. Su Doruk'u seviyo da. S H I P

Su'dan

OW ŞİT. Hayallerimin erkeği karşımda duruyor.. Doruk bizim karşı apartmanda oturuyor.. Ama o filmlerdeki gibi camlarımız karşı karşıya değil... Sad. Onu 3 yıldır köpek gibi seviyorum ama o beni bir türlü fark etmiyor;') (Fangirllük özet)
Neyse,o bizden 2 yaş büyük. Sınıf başkanı olduğumdan sınıf listesine bir de baktım ki ne göreyim?DORUK ÖZKAN. Ben sınıf listesine bakıyorum,o bana bakıyor. Ben ona bakıyorum,o bana bakıyor derken zil çaldı..

Ders Tuba Hocanındı.Sınıf öğretmenimiz.Bakalım bu yakışıklı bizim sınıfa neden gelmiş...

Arkadaşlar ben yazmaya uğraşıyorum ama acemi olduğumdan biraz kısa olabilir :-\ İyi okumalar fikirlerinizi yoruma yazmayı unutmayın <28392983919

Aranıyor: Prens!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin