Bölüm 15

2.4K 125 23
                                    

Multimedya:Yeni karakterlerimizz :D

Bu bölüm sana bitanem Damlam :*

Selam beyybbbsss. Naber nassın eyilik sağlık. Ehu ehu. Okuun yha kalanını sona yazcam. (Bölümle ilgili)

Gece~

Dün akşam resmen awesome'dı. Mert beni öptü hatta!!!! Tabii ben eve gelinve kapıyı kapatır kapatmaz 'ALEKTO MOVİK MOVİK' diye böğürdüm orası ayrı .s.s.s Kızlar daha yatmamıştı. Onlara anlattığımda ise evi titretecek çığlıklar atmışlardı. Üst komşu Hatçe Teyze'den de azar işitmiştik üstelik. Bizi de uyku tutmadı ve pijama partisi yaptık. Tabii benim pijama partisi dediğim Supernatural izlemek. Yarın da sınıfa yeni bir kız gelecekmiş. Yarın ola hayır ola...

#Ertesi gün

"Evet çocuklar bu arkadaşınız Damla. Babasının vefatı yüzünden Ankaradan İstanbul'a gelmek zorunda kalmışlar. Damla'cım sen istersen Toprak'ın yanına geç."

Hmm demek yeni kızı adı Damlaymış. Yalnız çok tatlı gözüküyo. Bide babası yokmuş. Kıyamam. Al evde besle yeminlen. Teneffüste tanışırım artık. Şimdi dersi dinliyim.

------------------

"Selam!"

"Selam."

"Sınıfımıza hoşgeldin. Yalnız uyarıyım Hababam Sınıfından beteriz"

Gülümser gibi oldu ama son anda toparladı. Gülmek yakışıyo bu kıza.

"Sen hep gül bence. Somurtma."

Oha Toprak aklımı mı okudu? Bu arada Toprak Mertlerle baya bi iyi anlaştı. Bi yere giderken arabaya sığmıyoruz resmen. Mesela geçen gün bizim bir arkadaşın doğum günüsü vardı. 2 arabayla gittik! Grubumuz büyüyor!

"Teşekkür ederim fakat son yaşadığım olaydan sonra gülemem. 40 gün boyunca. Gülmediğim günler şimdiye kadar 13 oldu. 27 gün daha gülemem."

Ay kıyamam. Benim çok kanım kaynadı Damla'ya. Babasının ölümüne bile'son yaşadığım olay' diyor.

"Canım sen hangi burçtansın?"

"Bilmem ki. Hiç bakmadım."

"Oha! Tamam o zaman. Ne zaman doğdun?"

"14 Ekim"

Wat didin gülüw?

"Bende!!!"

"Terazi burcusun canım"

"Sağol."

Şu 27 gün bi geçsin ben bu kızı gülmekten öldürürüm.

1 Ay Sonra-

Damla artık 'olayın etkisini' üzerinden attı ve anıra anıra gülerek saçma sapan espriler yapıyo. Bende şuan odamda supernatural izliyorum. Forever!!

''Geldim!!''

''Salak valla gerizekalı bu çocuk. Bakıyım? Valla gerizekalı. Kızım birinin odasına 'geldim!' diye girilmez. Kapı açılmadan önce 'gelebilir miyim?' diycen.''

''Bu benim tarzım aşkım. Farkımıss Tarzımıss.''

''Kamkeyto sen dönmedolaptan düştün ya. O zaman senin tahtalar gitmiş olabilir mi? ÖYLE GÖZÜKÜYO DA!''

''Ne biliyim lan. Bu arada Damla acil çağırmış. Mertlere de haber vermiş geliyolarmış.''

''Tamam Su. Çık Su. Yürü git Su. Niye hala duruyosun SU!!''

Aranıyor: Prens!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin