Merhaba bebiklerimm. MultiMedyaa: yeni Gece. >_<
Gece ^_^
Su taburcu oldu. Kamkeyto'ma kavuştum. Ama Doruk pek sevinmiş gibi değil. O cümleleri söyledikten sonra... Biraz garip sanki. Çöktü jojuk. Göz altları mosmor,saçları dağınık,yüzü sirke satıyor. Ama bugün Su taburcu olacak ve Doruk ortalarda yok!!
Bu arada beni kim aradı dersinizz?? SELENNN!! Ay güluw ne özledim seni beğğ. O binim ilk aşkım. Gelsin bakalım...
*********
Su taburcu oldu!! Allah'ım sana bin şükür! Vee bi müjde dahaa. Artık Su ile ayrı eve çıkçaz. Allahım ne kaa mutluyum şuan :') Vee Doruk kendini topladı. Jojuk meğer Su hasta die kendini harap etmiş ya la. Oy kuzumm kıyamaaaam. Nyse. Bni seven de yok. Gece km ki ztn .s .s
Doruk o.O
Gece bana Su seni seviyor dedikten sonra,hayat gözüme farklı göründü. Sanki herşeyin ayrı bir güzelliği vardı. Fakat, Su hastaydı ve bu bütün yaşama sevincimi elimden aldı. O anları hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor:
Önce dönmedolabın üstündeki Gece' nin 'SU! İYİ MİSİN? SU! UYAN,LÜTFEN' Sonra tiz bir çığlık.. Ve kollarıma düşen Su. Her ne kadar belli etmesemde ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Mert ise Su'yu benim kollarıma bıraktıktan sonra hemen Gece ile ilgilenmeye başladı. Zaten hastanede de Gece'nin başından 1 dk.bile ayrılmadı. Dur bi dakka. Noluyo lan burda!?!?!?!
Mert ♥_♥
Su taburcu oluyo. Buna gerçekten sevinçliyim. Fakat, hmm,sanki içimde çözemediğim bir duygu var. Ve bu duygu Gece'nin o nalet akşam bayıldığını görmemle başladı. Sanki kafama balyozla vurmuşlar gibi başım ağrımaya başladı. Onu hemen alıp ambulansa bindirdim. Hastanede, uyanacağını bildiğim halde, yinede bir sıkıntım vardı. Su için de endişeleniyordum,fakat onun başında Doruk vardı. Gece baygınken, onu yakından inceleme fırsatı buldum. Hafif kumral saçları, mavigözleri ve diş telleriyle çok tatlıydı. Öyle orantısız bir yüzü yoktu. Yani burnu,gözleri,ağzı hepsi uyumluydu. Tam onu izlerken, gözlerini açmasıyla şok oldum. Bir süre şaşkın ördek gibi bana baktı fakat sonra toparladı ve "Su nerede?" Diye sordu. Ona durumu anlattım ve "Çık be uyıcam" demesiyle,yani,biraz bozuldum. Ama neden bozuldum,onu anlayamadım. Garibim bu aralar. Anlarız.
Canlarım kısa oldu ama pek kendimi bu bölüme veremedim. :\ O yüzden umarım beni anlarsınız. Öpçük öpçük öpçükk :*