Bölüm 6

4.9K 368 9
                                    

Pompiklerimmm sizi çokk seviyoruğğğmm çünküüüü 100'ü geçtikk. 100 bu boru mu lo? Çoh mudluyum coh. Neyse ben bunu gördüm bi sevindim bi sevindim. Dedim ki hemen pompiklerine bi bölüm yazıyım. Saat 22:56. Telefondan yazıyorum yazım yanlışı olabilir. Öptümm :-*

Evett annem Ceylini kovaladığına göreeğğğ bendee Su'yu arıyıp gelmesini söylüyüm. Yoh bu sefer sinemaya gidcez. 6 Süper Kahraman bu la borumu. Hala animasyon izlyrm. Evd. Nyse konuya dönelim. Su bana gelemiceeni söyledi ve ben yıkıldım.

Q ile değil çümkü ben ergen diilim.

Haha. Ergen diilmiş. Sen onu götüme söyle.

Pff. Gene geldi gözünü oyduğum.(akaksndmdnsmdmalssönsnsjsjsj)

Yeminle ben bunu sevmiyom lo. Bu vicdanın sesi diilmiydi? Resmen götümün sesi.

~~~~~~~

Sıqıldım. Ama bu sefer q ile. Ooğğf oğf. Hemen telefonumu alıp yatakta saçma sapan dönerek en rahat pozisyonumu aramaya başladım. Bulduğumda ohh diyip feysbuka girdim. Pff. Şu kendini bişey zanneden salaklar fame olmak için foto paylaşmış. Yine! Saydım vee 246 tane! Saydım,evd. Çümkü ben işsizim. Yeter lan dedim ve saçımı yıkadım,makyaj yaptım,saçımı düzene sokmaya çalıştım ve olduğ! Sonra üstüme salaş bişey giydim ve odamın bir köşesini toplayarak topladığım köşeye gidip poz aramaya başladım. Hazır yapcak bişi arıyodum bi foto çekiliim dedim. Uygun pozu bulduğumda 6 tane çekildim( fazla böyle güzel olmuyom yedekliyelim dimi :P). Hemen feyse attım. İnsagram, tivitır derken bitti. Oh be ! Sonunda bütün makyajlarımı sildim,saçımı eski haline döndürdüm ve pijamamı giyip kendimi yatağa attım ve uyudum.( uyuma saati:12:30)

~~~~~~~

Uyandığımda saatin 16:00 olduğunu gördüm ve ben wefad... Kafamı yastığın altına soktum. Ama bu huzur 5 saniye sürmedi. Telefonuma bir mesajlar bir mesajlar dedim bdn ne ara fame oldum. Sonra bi baktım bunlar bizim okulun sürtükleri. Hepsinde de ana avrat küfür ediyorlardı. En başta neye ettiklerini anlamadım ama birisi romanlık küfrünün bir yerine " Mert'i alacağını sandıysan çok yanıldın" yazmıştı. O an beynimden vurulmuşa döndüm. 10 dakka komadaymış gibi mal mal ekrana bakıp durdum. Ve sonunda fotoğrafla ilgili olduğunu anladım. Bildirimlere baktığımda Mert'in her fotoğrafa "Çok güzelsin" yazdığını gördüm.

WAT? OMG!

Aranıyor: Prens!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin