Multimedya:Selenn. Geri kalanını sona yazacaam. Öptm ponçikleriğğm :*
Gece >_<
"Çoh sıqılıooom. Ölmeq istiom phen. Bndan dha ii olduu qesin. Bu nhe phiçim bişi arqadaş? Hastne qoqusu bhok gibi ln. Yheter!"
"Yeter Geceee!"
"İmdhaaaaat! Yhetişin! Çıkarın pheni burdaaaaağğğğn"
Doktor hanım bana delirmişim gibi bakıyodu. Pf. Çoh da fifi -_-
"Hanfendi iğneyi size değil,arkadaşınıza yapıyoruz!"
"Pff! Acılı görl iks de. Yhter be! İşkence ettiniz kamkeytoma!"
''Kızım içine ergen mi kaçtı?Bu neyin kafası?''
"A-aa! Deliye bak! Güvenliik!"
"O-oo! Doloyo bok! Govonlook!"
Dedim ve güvenlik gelip bir güzel kızı( bu phen oluorum selam bebek) dışarı attı. Hayır gerçekten attı! Anneeyy! Kıçım acıyooo! Oha biri geldi! Kim lan bu! Oha belimden tutup kaldırdı!
"Kimsin lan sen!!"
"Oha oha! Vurma lann! Benim Mert!"
"Ayy gitti çocuk. Ay ben ne edem, nereye gidem! Ay ay ay!"
"Napıyon kızım kaldırsana beni!"
"Pff. Taam."
Bir adet odunluk abidesi'ni(Kısaca Mert) kaldırdım "Oha bu ne lan! Ne yiyon seen! Bu ne ağırlık lan! Yok taşıyamıcam." Dedim ve Mert'i bıraktım. Bırakmamla yere yapışmam bir oldu. Hay sıçan deliği! Beni tutup yere düşürmüş phok beyinli! Oğf,oğf! Yerdeeeğn çocuğum olsuuğn istiyoruğm gözleriğ zemiğn gibi baksığn,düşenleriğn canını yaksıığn! Pff. Kaldırmıyo da hayvan. "Ayy! Doruuk! Gel beni kurtaaar"
"Neyden?!"
"Bu odundan tabi neyden olcak!"
"Taam."
"Oh be. Kaldırma bunu. Kaldırma dedim ya! Ne kaldırıon olum kıt mısın?! Hepiniz aynısınız be off!!" Dedim ve Doruk'un sırtına vurdum. Sonra da koşarak uzaklaştım ve Su'yun yanına gittim. "Anaaam! Ne karıştırıyon telefonumu!" Diye çığırdım. Hahaha mal yhaa. Yerinden sıçradı! Ben "Hağaağağaahhaağağaahaha" diye hayvanca gülerken o bana bişey söylemeye çalışıyordu. Sonunda sustım ve konuşmasına izin verdim.
"Kamkii. Sen bişey unuttun mu?"
"Yoo. Ney ki?"
"Al işte tescilli mal. Kızım Selen'i kim aldı laan!"
"Oha oha! Yok sıçan deliği!"
"Kızzım sıçmığı falan bırak da eve koş. Eve gitmiş Selen. Kapıda kaldı yani."
"Oyy ben öldüm. Vur beni daha az acır. O beni liğme liğme eder yaa!"
"Dorukları çağır!"
"DORUUĞĞĞK! MEEEĞĞRRRTT! GELİNN!"
"He gülüm?"
"Iyy Mert iğrençsin. Kıro"
"Neyse binin hadi phe!"
Bağırmamla arabaya doluştular. Haha. Buralarda patron benim yiğen. Nyse.
#######################
"Kızım sen neyin kafasındasın? Orda kaç saat bekledim biliyomusun? Kaç adam sarktı lan bana! Zor kurtuldum! O çocuk olmasaydı ölüyodum! İster miydin ha?"
"Tabii ki istemezdim! Hastane işleri uzadıysa benim suçum ne?"
"Heh ne kadar güzel karşıladın beni!"
"Salak!" Dedim ve gülmeye başladık. İşte biz böyleydik. Asla küsemez ve kavgalardan sonra hemen barışırdık. Kardeş gibiydik. Ve böyle mutluyduk. Selen benim herşeyimdi. Su ile beraber ayrı eve taşınacağımızı duyduğunda hemen İzmir'den İstanbul'a gelip kaydını bizim okula aldırmıştı. O da bizimle kalacaktı. Hayatımın en güzel zamanı başlayacak sanırım...
Evet canlarıım, sanırım uzun oldu çünkü resmen ellerim uyuştu. Umarım beğenirsiniz ponçiklerim :*