Bölüm 17

1.8K 130 6
                                    

Multi: Su

biliyorum,2 hafta dedim fakat yorumlar geldii,oylar geldi, okuyucu arttı dayanamadım :D Hadi başlayalımmm.



Bugün daha güzel olamaz bence. Alnım yüzünden Mert hep yanımda,geceleri gittiği için kızlara istediğimi yaptırıyorum,(Mert'e kıyamıyorumda ehe ehe) Tüm gün watty'de Kiraz Mevsimi okuyorum,Cass'imin videolarına bakıyorum, fotoğraflarına bakıyorum,laptoptan Supernatural izliyorum... Sülalem raad demiştim dimi?

''Gece?''

''Su? Noldu?''

''Dorukla -hıçkırık- kavga ettik. Beni dinlemedi-hıçkırık- ve çıkıp gitti. Çıkmadan -hıçkırık- önce de ''Bitti!'' diye -hıçkırık- bağırdı.''

''Oyy kuzum noldu gel bakemm.''

1 Gün Önce-Su'dan

''Orkun Abi şu kardeşin yüzünden pek çalışamadık ama olsun. Bir şey olmaz. Sağol.''

Orkun benim kuzenimdi. Aramızda 2 yaş vardı. Normalde ona ''Orkun'' derdim fakat kardeşi tam bir baş belasıydı. Eğer ben ona 'Orkun Abi' demezsem kardeşide demiyordu. Aralarında 15 yaş var yahu! Neyse. Bugün de Orkun'a ders çalışmaya gelmiştim. Fakat kardeşi yüzünden çalışamamıştık. Şimdi ise kuaföre gidiyordum. Saçımı sarıya boyattırmayı düşünüyordum. Bu akşam Dorukla yemek yiyecektik. Hemen bir taksi tuttum ve gideceğim yeri söyledim. Adam taksimetreyi tam açıyordu ki son anda durdurdum. 2 dakikalık yolu 10 dakikada gitmek istemiyordum. Trafik de yoktu! Neyse,kuaföre geldik ve arabanın kapısını açtım.

''Al amca ücret.''

''Ne amcası abla?''

''Ne ablası dede?!''

''Ne dedesi teyze?!''

''Ya amca gelmişin 50 yaşına hala laf yapıyon. Taksimetreyi de açıyodun zor durdurdum. Adamın asabını bozma.''

Sinirlendim ve amcaya gıcık olsun diye kapıyı sertçe kapattım. Öyle sert kapattım ki araba sallandı ve amca korkup gaza bastı. KIZ GÜCÜ DİYE BUNA DERLER ADAMIM!

Egomu büyüttükten sonra kuaföre doğru havalı bir şekilde yürüdüm. Fakat topuklum bana ihanet etti. Ayağımı burktum ve saçlarımla beraber öne doğru sendeledim. Yavaştan alıyorum: Havalı bir şekilde yürürken,aniden ayağım burkuldu ve saçlarım saatte 100 km. hızla savruldu ve kabardı. Çantam fırladı ve yandaki abinin kafasına geldi. Etraftakiler yavaşça kahkaha atmaya başladı.Sonra anırmaya. Sonra böğürmeye. Nalat girsin!

Etraftakilere öyle bir bakış attım ki sus pus oldular. Vay canısına! Ayy adamdan özür dilemedim! Yalnız o çantanın içinde parfümüm vardı! Ya kırıldıysa!

''Özür dilerim!''

''Sorun yok hanfendi.''

''Kırılma sesi geldi mi?''

''Yok, fakat benim kafam kırılmış olabilir. Pansuman yaparmısınız?''

Göz kırpan adama bakınca gözlerim büyüdü.

''Senin kafanı bide ben kırıcam şimdi! Haysiyetsiz!''

Adamın yüzüne bir tükürmüşüm püüü. Adamın yüzünü yıkadım yeminlen.

''Bak banyo yapmana gerek kalmadı.''

Alay ederek arkamı döndüm ve kuaföre girdim. Girdiğim gibi alkış sesleri yükseldi.

Aranıyor: Prens!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin