20.Bölüm

1.7K 98 5
                                    

Selam arkadaşlar! Hepinize hayırlı Ramazanlar. Biraz geç kaldığı için üzgünüm. Ne birazı resmen bayağı yazmadım. Boşverin, umarım beni affedersiniz,çünkü köydeydik.

Birde şu var; Ada'ya Düşen Meteor ve Masal'a Düşen Prens kitaplarına bağlanmış bulunmaktayım. O yüzden 'Ay aman düşman götüne! DÜŞMAN GÖTÜNE!!' lafını ve müthiş bedduaları duyabilirsiniz. İyi okumalar biricikleriiiiimm *-*

Multi:Su *-* + Gece'nin söylediği şarkı :D ajdposakopskpokp

GECE'DEN

Emir şerefsizinin Su'yu kaçırdığına emindik. Doruk kendini harap ediyordu. Her ne kadar teselli etsekte hiçbirimizi dinlemiyordu. Biz kızlar ağlamaktan harap olmuş haldeydik, Doruk hariç tüm erkekler ise sinirden kudurmuş haldeydi. Ya Duru Teyze'ye ne diyecektim ben? 'Kızınızı şerefsizin biri kaçırdı, eve gelmeyebilir' mi diyecektim?

He yaw he. Öyle de sonra kadıncağız kalpten gitsin.

Lafın gelişi dedim öle malcığım. Herneyse. Doruğun yanına gidip konuşmaya başladım.

''İyi misin?''

''Bilmiyorum.''

''Bak,bu kadar üzülme. Su senin yüzünden kaçırılmadı. Sen sadece onun Arasla konuşmasını izliyordun.''

''Bana Arastan bahsetme! Su'yla ne kadar samimi olduklarını görmeliydin. Aklıma geldikçe çıldırasım geliyor!''

''SEN GERİZEKALIYSAN BİZ NE YAPABİLİRİZ DORUK? BİR BANA BAHSETSENE! SANA GERÇEKLERİ HEP BEN Mİ ANLATMALIYIM? SU'YUN GÖZÜ SENDEN BAŞKASINI GÖRMÜYOR, ARAS ONUN KARDEŞİ GİBİ, SENİ KISKANDIRMAYA ÇALIŞIYORDU,FAKAT SEN KIT OLDUĞUN İÇİN GÖRMEDİN,FARKETMEDİN! BİRAZ DİKKAT EDERSEN, SUYUN SENİ NE KADAR ÇOK SEVDİĞİNİ GÖREBİLİRSİN!''

Sinirle oradan uzaklaşıp eve doğru koşmaya başladım. Zaten çoğu kişi şok olmuştu, kimse peşimden gelecek halde değildi. Mert gelmeye çalışmıştı ama Damla onu durdurmuştu. Damla Su ve benim aramdaki bağı biliyordu. O yüzden beni en iyi o anlıyordu. Selende öyleydi ama,o biraz.. Umm, şapşaldı..

Eve geldiğimde annem bebek için alışverişe çıkmıştı,Cey arkadaşlarıyla kafedeydi,babam işteydi. Kısaca koca villada yalnızdım. Odama çıkıp bilgisayarı açtım. Emir hakkında ne kadar bilgi varsa araştırdım. Son olarak, nerede olduğunu bulmak için ****** hattını aradım,numarasını verdim ve nerede olduğunu buldum. Şimdi tek yapmam gereken oraya gitmekti. Hiç beni arayıp gelmemi veya tek gelmemi söylemesini bekleyemezdim. Bu arada,tek gelmemi söylese bile tek gitmeyecektim. Ben o watty'deki salak kızlar gibi diilim tm mı?.s.s Hemen Mertlerin evine gittim.

''Hey millet! Emir'in yerini öğrendim!''

''Adamsın bee!''

''Hyr kzm bn bkre .s.s.s.s''

''Salağ salağ gonuşma bağa!''

''Taam taam. Çiçek Sokak Manolya Caddesi siyah apartman. (Adrsm şkl önmdn çkl :D)''

''Haydiyin baylar bayanlar doluşun Ökkeş ve Osman'a''

''Vuhuuuu! ekşııııınn!!''

--------------------------------------------------------------

Emir şerefsizinin Su'yu kaçırdığı yere geldiğimizde ilk Miraç indi arabadan. Ama öyle bir inişi var ki görmelisiniz. Güneş gözlüklerini takmış,ağzında yanmayan cigara, saçlar rampa... Anlayamazsınız..

''Hiçte filmlerdeki gibi değil. Filmlerde yıkık binalar olurdu. Hevesim kırıldı şuan. Kendimi tablet kutusundan hıyar çıkan çocuk gibi hissediyorum.''

Aranıyor: Prens!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin