GECE'DEN
Su bana her şeyi anlattı. Hay Doruk malı! Bu kızdan ne istedin? Olm sen neyin kafasını yaşıon? Bak nasıl sinirlendim. Ne yapayım? O kız benim kardeşim ulan!
Su hala ağlıyordu. İş başa düştü.
''Kanka hadi sen bi duş al. Medusaya dönmüşün. Bende bakkala gitçem.''
''Tamam-hıck-kanka.''
Hönkürerek odadan çıktı. Eh,Selen de ağlıyordu sonuçta. Beraber hönkürsün salaklar.
Su çıktığı gibi hazırlanmaya başladım. Saçlarımı saldım ve taradım. Dümdüzler zaten. Hava rüzgarlıydı bu yüzden bere taktım. Bi pantolon bi t-shırt aldım ve ince uzun beyaz hırkamı giydim ve hazırdım. Telefonumu aldım(Iphone 6) ve çıktım.
Yürüyerek Dorukların evine gittim. Aslında biraz zor olabilirdi. Mert ve Miraç evdeydi. Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Miraç açtı. İşsiz tabii.
''Ooo Gece kankam gelmiş.''
''Selam.''
''İyi misin kenks?''
''Hayır Miraç. İyi değilim. Senin şu beyinsiz arkadaşın Doruk nerede?''
''Depresyonda be kankam. Sende galiba teselli etmeye geldin.''
''Yoo. Aslında ağzını yüzünü dağıtmaya geldim.''
''Ney?!?!''
Elleriyle kapıyı kapatmaya çalıştı.
''Çekil bi lan!''
İttim ve geçtim. Mert koltuktaydı ve uyuyordu. Onu izlemeyi sonraya bıraktım ve Doruğun odasına çıktım. Kapıyı tıklattığımda içeriden Doruğun boğuk sesi geldi.
''Kim o? Mertsen yürü git. Abi bu kaçıncı denemen? Çıkmayacam odadan!''
''Aç kapıyı Doruk.''
''Aaa Gece sen miydin? Tabi,anladın benim haklı olduğumu. Dimi?''
''Ne haklısı ya? O mesajı atan kişi,Su'yun kuzeniydi. Mesajda demek istediği de şuydu;Bu akşam kardeşim evde değil,rahatça ders çalışabiliriz, ikide bir odaya girip bizi rahatsız etmeyecek! ''
''S-Su...''
''Nah bidaha sana Su! Kızın kalbini nasıl kırdın haberin var mı?!''
Doruk öylece kapıda bekliyordu. Arkamı döndüm ve Mert'in yanına gittim. Uyanmıştı. TV'ye dalmıştı.Televizyona baktığımda İşte Benim Stilim izliyordu. Cidden mi Mert! Gittim ve kafasına bitane geçirip televizyonu kapattırdım.
''Off be! Haşin kadınım benim!''
''Sus Mert. Konuşma Mert. Salaksın Mert!''
''Oy oy oy kıskandın mı sen beni?''
''Kıskandım tabii. Burada kanlı canlı sevgilin var, sen git elalemin kızlarına bak dimi!''
Küçük çocuklar gibi kollarımı göğsümde birleştirdim ve Mert'e arkamı döndüm.
''Yaa tamam yaa Gecee! Özür dilerim bak. Hadi. Bak sadece gözüm takıldı.''
Küstük. Ayh! Dayanamıyorum! ÇOOOK SEVİMLİ! Saçları alnına düşmüş,başını eğmiş,maviş maviş gözlerini açmış,dudağını büzmüş bir Mert Akın düşünün! Oof of. Her küstüğümüzde böyle yapacaksa işimiz var bizim!
''Tamam be!Barıştım işte.''
Gittim sarıldım pompik sefqilime.
Akşama kadar bilgisayarda Spn izledikten sonra Mert beni eve bıraktı. Kaçırılmamdan sonra beni neredeyse hiç yalnız bırakmıyordu. Eve geldiğim gibi hemen üzerimdekileri çıkartıp özenle yatağın ucuna fıröattım ve yatağa girip gözlerimi yumdum.