9

3.3K 320 249
                                    

dracomalfoy, şu anda Bee Gees'den Alone şarkısını dinliyor.

Harry, Draco'nun dinlediği şarkıyı görünce merakına engel olamayıp daha önce dinlemediği şarkının sözlerine baktı ve boğazına bir yumru oturdu.

"Oh, içinde bulunduğum durum için ne geceydi,
Hala yalnızım."

"Umursadığına inanıyorum, seni her yerde hissediyorum.
Ama hala yalnızım."

"Çünkü bunun cennet olmadığını biliyorum, aşk mı yoksa nefret mi?
Acının öznesi ben miyim? Yağmurdaki yabancı ben miyim?
Yalnızım."

Böyle bir şarkı dinlemesi tesadüf olamazdı. Değil mi? Sonuçta her insan kendinden bir parça bulduğu müzikleri dinlerdi. Yani Draco kendisini yalnız mı hissediyordu? Harry kaşlarını çattı gergince, yalnız hissetmenin nasıl bir şey olduğunu bildiğinden aynı hissi bir başkasının da tatmasını istememişti.

Elleri Malfoy ile olan sohbet panosunda durduğunda bunu yapmaması gerektiğini düşündü. Nott ile birlikteydi o. Malfoy'a teselli vermek kendisine düşmezdi, nasılsa arkadaş bile değillerdi. Aynı okulda okuyan sıradan iki kişiydiler yalnızca.

harrypotter: Malfoy?

Engel olamamıştı. Aptal Gryffindor vicdanı yine kendisini göstermiş ve ona mesaj atmasına sebep olmuştu.

dracomalfoy: Potter, ne oldu?

harrypotter: Hiç. Sadece... Dinlediğin şarkıyı hiç duymamıştım.

dracomalfoy: Yani? Bunun için mi mesaj attın?

harrypotter: Doğru, hata bende. Atmamalıydım.

dracomalfoy: Evet, atmamalıydın.

Harry, Malfoy'un bu tavrına anlam veremedi. İlk başlarda ona ılık davranan çocuk gitmiş yerine buz kütlesi gelmişti. Yanaklarını şişirip telefonu komodine bıraktı ve kollarını göğsünde kavuşturdu.

WhatsApp

HOGWARTS TEAM 7

Seamus: Partide çekilen fotoğraflar geldi!

Dean: Bir tanesini, bizce en güzelini, buraya atmak istiyoruz, görmeyen duymayanlar için ;)

Ginny: Fotoğrafın nasıl bir şey olacağını hiç bilmiyorum ve bu beni geriyor.

Ron: Ben gördüm...

Dean: Şşşt, Ron, sürprizi bozma sakın!

Pansy: Siz de atacaksanız atın yani bekliyoruz burada.

Seamus:

Seamus:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇「ᴅʀᴀʀʀʏ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin