S M U T
S M U T
S M U T
S M U T
SMUTHOGWARTS TEAM 7
Ron: NASIL DA KAZANDIK AMA ŞKDFLDŞGDFLŞG
Ginny: 300-150 hem de!
Hermione: Tebrikler çocuklar! Çok iyi oyundu.
Luna: Bence de! Özellikle Harry, çok güzel oynadın.
Harry: Teşekkürler Luna :')
Harry: Hufflepuff çok üzülmüş olmalı.
Draco: Sana ne onlardan?
Blaise: YİNE Mİ AYNI MEVZU
Dean: Ne mevzusu?
Theo: Hufflepuff'ın arayıcısı Tom Banners'tı ;)
Draco: Ne alaka şimdi...
Harry: KISKANIYOR DİMİ
Pansy: Evet...
Harry: Biliyordum dsklfkşsdf
Draco: Kıskanmıyorum ama siz bilirsiniz, öyle sanmaya devam.
Harry, odasına girdiğinde üzerindeki cüppeden kurtulup aşağıda süren zafer partisine inmek istiyordu. Aşağıdaki gürültüler yedinci kata kadar geliyordu. Kahkahaları, bağırış çağırışları ve zafer nidalarını duyabiliyordu Harry ve onların arasına dalmak için sabırsızlanıyordu.
Tabii odasının ortasında bulduğu sarışın oğlanın başka planları olduğundan habersizdi.
"Draco?" diye sordu şaşkınca. Sevgilisi ona birkaç adımda yaklaşmıştı, yüzünde tuhaf bir ifade vardı. "Buraya nasıl girdin?"
"Önemi var mı?" Draco onu belinden çekip dudaklarını dudaklarına bastırdığında Harry ona karşılık vermek için beklemedi.
Dudakları anahtar-kilit uyumuyla birbirine dolandığında Draco, birkaç adım atıp Harry'yi kapıya yasladı. En azından kapı olduğunu ümit ediyordu, duvar da olabilirdi, görmemişti.
Harry'nin pembe dudakları onun kırmızıya çalan dudaklarının üzerinde hakimiyet kurduğu anda Draco kendini kapıya yaslanmış buldu. Harry onun dudaklarını ezerek dillerini buluşturduğunda sarışın ellerini Harry'nin beline sarıp vücutlarını birbirine bastırdı.
Birbirine değen penislerini hissettiklerinde ikisi de inledi dayanamayıp. Harry başını hafifçe yana eğip Draco'nun dudaklarında daha büyük bir egemenlik kurmaya başladığında Malfoy ellerini Harry'nin beline daha sıkı sardı ve parmaklarını onun etine gömdü.
Potter'ın dudakları yön değiştirerek yalnızca kendi bildiği bir yolda ilerlemeye başladı. Draco'nun boynuna minik öpücükler kondurup nefesiyle onu gıdıklarken buz mavisi gözler hafifçe kapandı. Harry'nin dudaklarına dili de katılmıştı, dilinin yalnız kalmasını istemeyen dişler de bıraktığı ısırıklarla Draco'nun mırıldanmasına yol açtı.
"Harry- Ah." Draco'nun köprücük kemiğine dişlerini geçirdi Harry ve ince deriyi dudaklarının arasına alarak nazikçe emdi. Draco'nun ince uzun parmakları Harry'nin saçlarına dolandı ve ona tutundu.
Yumuşak adımlarla Draco'yu yatağına itti Harry ve üzerine çıktı. Yeşil gözleri heyecanla ve zevkle koyulmuştu, devamlı yutkunuyor ve hızla atan kalbini görmezden gelmeye çalışıyordu. Eğilip tekrar Draco'yu öpmek üzereyken göğsünün üzerine konan ellerle durduruldu. "Bugünkü zaferin uğruna seni ödüllendireceğim." diye fısıldadı Draco. "Yatağa uzan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇「ᴅʀᴀʀʀʏ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇 𓆩*𓆪 Aynı müziği dinlerken eşleşen Harry ve Draco sohbet etmeye başlarlar. ╔════════════╗ harry j. potter x draco malfoy audrisimpavi | 05.02.2021 ╚══════...