13

3.2K 294 346
                                    

harrypotter, şu anda Elton John'dan Something About The Way Looking Tonight dinliyor.

dracomalfoy, şu anda Elton John'dan Something About The Way Looking Tonight dinliyor.

BİR YENİ EŞLEŞMENİZ VAR!

harrypotter ile aynı anda Something About The Way Looking Tonight dinliyorsunuz!

Birbirinize olan uzaklığınız: Bir kilometreden az.

Mesaj göndermek ister misiniz?

Draco beklemeden mesaj atmayı seçti. Konuşulması gereken bir şey vardı ve ikisi de bu şarkıyı dinliyordu. "Ve açıklayamıyorum ama bu geceki görünüşün hakkında nefesimi kesen bir şey var." Şarkının ne için dinlendiğinin farkındaydı Draco.

dracomalfoy: Bunu yapmamalıydın.

harrypotter: Neyi?

dracomalfoy: Geçen gece... Beni öpmemeliydin.

harrypotter: Sen de beni öptün?

dracomalfoy: İlk adımı atan sendin. Theo'yu biliyor olmana rağmen.

harrypotter: Nott'u yeteri kadar seviyor olsaydın beni öpmezdin Malfoy.

dracomalfoy: Her şeyi kendi lehine çevirmeye çalışmak bir süre sonra seni zorlamıyor mu Potter? 

harrypotter: Beni böyle seviyorsun.

dracomalfoy: Siktir git.

dracomalfoy: Oynayacak başka oyuncak bul. Mümkünse itibarını zedelemeyeceğini düşündüğün birini.

harrypotter: Bu ne demek şimdi?

dracomalfoy: Ne anladıysan o demek.

dracomalfoy: Kendimi Theo'ya karşı suçlu hissediyorum senin yüzünden.

Draco olayı biraz dramatize etmenin sorun olmadığını düşündü. Potter'ın kendini suçlu hissetmesini ve vicdan yapmasını istiyordu. O çocuğun burnunu yerde defalarca sürtmeden hislerini itiraf etmeyecekti.

harrypotter: Onu terk etmek için muhteşem bir bahane!

harrypotter: Sonra özel olarak görüşebiliriz Malfoy ;)

dracomalfoy: Defol git.

WhatsApp

HOGWARTS TEAM 7

Pansy: Dün gece parti çok güzeldi!

Ginny: Bence de. Hiç bu kadar eğleneceğimi düşünmemiştim.

Ron: O son içkiyi içmemeliydim, başım çok fena

Hermione: Sana demiştim!

Luna: Biraz nargle olsa da ben de eğlendim partide.

𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇「ᴅʀᴀʀʀʏ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin