"Dray?"
Kendisine bininciye seslenen Pansy'ye çevirdi buz mavisi gözlerini ve tersçe baktı. Sonra tekrar dakikalardır baktığı yöne döndü.
Harry'nin yanındaki çocuğa öldürecekmiş gibi bakıyordu. Hufflepuff cüppesiyle sevgilisine fazlasıyla yakın dikilen sarı saçlı çocuğun yüzü Harry'nin yüzüne çok yakındı. Harry kaşlarını hafifçe çatmış, onun söylediklerine yanıt verirken bu yakınlığın farkında değildi.
Sevgilisi sahiden de flört özürlüsüydü ve kendisiyle flört edildiğini anlamıyordu bile...
"Oh, büyük kıskançlık!" Theo, Draco'nun arkasında dikilmiş avuçlarını sarışının omuzlarına bastırmıştı. Hafifçe öne eğildiğinde ikili yanak yanağa geldi. "Weasley'den kıskandığın günler bok yesin bunun yanında."
"Theo, çok sinirliyim yanaşma."
Theodore sırf Draco'yu daha çok sinirlendirmek için yanağını onun yanağına sürttü. Draco küfrederek ondan uzaklaşırken oğlan güldü ve az önceki yerine geçti.
Harry'nin karşısındaki çocuk elini uzatıp sevgilisinin kuzgun karası saçlarına dokunduğunda Draco yerinde daha fazla duramayıp ayaklandı. Harry hafifçe çekilip kafası karışmış bir ifadeyle karşısındaki çocuğa bakmıştı.
"Harry!" diye seslenip acele adımlarla onun yanına yaklaştığında sevgilisinin yeşil gözlerinin ışıldayışına şahit olmuştu ve kıskançlığı buhar olup uçmuştu.
Harry yalnızca ona ışıldayan gözlerle bakıyordu, başka kimseye değil.
Onun yanında durup karşısındaki oğlana baktığında çocuk Draco'nun varlığından rahatsız olduğunu belli eden bir şekilde yüzünü asıp "Sonra görüşürüz o zaman Harry." dedi ve vedalaşıp ikiliyi yalnız bıraktı.
Draco, Harry ile yalnız kalmanın memnuniyetiyle ona dönüp gülümsedi.
DRACO ve HARRY
Draco: Yanındaki kimdi?
Harry: Kim?
Draco: Şu uzun boylu Hufflepufflı piçten bahsediyorum.
Harry: Tom?
Draco: Bilmiyorum amk. Sarışın, uzun boylu, üzerine düşe düşe konuşan herif işte adı Tom mu ne bileyim ben
Harry: Evet, Tom'dan bahsediyorsun. Ne olmuş ona?
Draco: Hastane Kanadı'na üç günlük bir ziyaret hakkı kazandı, kendisine bildireceğim bizzat da adını bilmeden gitmek yakışık almazdı.
Harry: Sebep?
Draco: Hiiç öylesine.
Harry: Manyak mısın sen amk
Draco: Evet?
Harry: Şimdi ne oldu da çocuğa saldıracaksın?
Draco: Sana dokundu.
Draco: Sana.
Harry: Saçıma toz gelmiş, onu aldı.
Draco: Harbiden flört namına hiçbir şeyden anlamıyorsun. Seni nasıl düşürdüm bilmiyorum.
Harry: Belki sana o kadar aşığımdır ki diğerlerinin flört girişimini fark edemiyorumdur?
Draco: Yok, romantik şeyler söyleyip aptallığını kamufle edemezsin. Bana aşık olmadan önce de bu kadar salaktın sen.
Harry: Üzülüyorum :(
Ertesi gün Draco, Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersliğinden çıkarken tekrar o Hufflepufflıyı gördü ve kaşlarını çattı. Yine Harry ile konuşuyordu. Seçilmiş Kişi onunla arasına üç adımlık mesafe bırakmıştı ve dik dik bakıyordu çocuğun suratına.
"Bu da sülük gibi yapıştı." diye homurdandı Draco, Blaise'e. "Sahiden Hastane Kanadı'na üç günlük ziyaret kazanacak şimdi."
"Kim tutar seni Dray." diyerek yanaştı ona Theo ve sırıttı. "Koş bakalım, bizim olanı kap gel buraya."
Theo'nun verdiği gaza göz devirse de adımlarının onlara yöneldiğini fark etmişti. Harry onun gelişini ilk gören olmuştu, karşısındaki çocuğa bir şeyler söyleyip onun yanından uzaklaştı ve Draco'ya ilerledi yüzünde bir sırıtışla.
"Ne haber kıskanç?"
Draco kaşlarını çattı. "Ne kıskancı?" diye sorduğunda Harry kollarını onun boynuna dolayıp yanağını öptü. "Tom'u kıskanıyorsun."
"Yok daha neler." Draco başını iki yana salladı. "Ben bir Malfoy'um, benim üstümde kimse yok. Neyini kıskanacağım?"
Harry gözlerini abartılı bir ifadeyle devirdi. "Beni kıskanıyorsun o zaman?"
"Tabii kıskanıyorum. Okuldaki herkes sana tapıyor, ne kadar zor biliyor musun?" Harry kıkırdayıp alnını Draco'nun omzuna yasladı. "Kıskanınca çok tatlı oluyorsun."
"Cıvıtma." diye homurdandı Draco ve onu omzundan itip yüzüne baktı. "Karizmamı çiziyorsun."
Harry gözlerini kısıp onun omzuna hafifçe vurdu. "Sersem herif." Arkasını dönüp giderken yüzünde bir sırıtma vardı ancak Draco o sırıtmayı görmedi.
Görseydi Harry'ye bir kez daha aşık olurdu belki de.
🍏⚡
Kıskançlık hiç iyi olduğum bir alan değil :( Ben kıskanınca hiç belli etmeyi beceremem o kişiyi direkt yok sayarım genelde.
Püüü yazamadık yine bir kıskanç Drarry moment.
Neyse, bir sonraki bölüm sizi coşturacağım ;)
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇「ᴅʀᴀʀʀʏ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇 𓆩*𓆪 Aynı müziği dinlerken eşleşen Harry ve Draco sohbet etmeye başlarlar. ╔════════════╗ harry j. potter x draco malfoy audrisimpavi | 05.02.2021 ╚══════...