28

2.3K 193 189
                                    

POTTER-MALFOY'S ve TEDDY

Harry: Ya bunu nasıl yaparsınız aklım almıyor. 

Draco: Okulda yaptığınız küçük şamatalara, eşek şakalarına ses etmiyoruz diye bu gece de aynısını yapabileceğinizi nasıl düşünürsünüz? Sizi böyle yetiştirmedik. Gerektiği yerde ciddi olmayı bilecek yaştasınız. James, sen on sekiz oldun. Albus, Scorpius siz de reşitsiniz artık. Bizi böyle rezil ettiğinize inanamıyorum.

Harry: Bu geceki iş yemeğinin ne kadar önemli olduğunu size söyledik, hem de defalarca! Bay Vega'nın oğlunu tavana asıp donunu indirecek ve bunu videoya çekecek kadar pervasız olduğunuza inanamıyorum, küçük düşürdünüz bizi.

Lily Narcissa: Hepsi benim suçum.

James Sirius: Hiçbir sik senin suçun değil Lily

Scorpius: Kendini suçlarsan seni ağaçta sallandırırım

Harry: Şimdi adamın suratına nasıl bakacağım? Bakan yardımcısının oğlunu düşürdüğünüz hale bak.

Albus Remus: Bakanın en yakın arkadaşın olduğunu hatırlatırım baba.

Harry: Ne fark eder? Bu bizi torpilli hale getirmez, bu konudaki duruşumuzu biliyorsunuz. Bakan yardımcısı ile Seherbazlık Bürosu'ndaki yeni yaptırımları konuşmamız gereken önemli gecenin içine ettiniz.

Draco: Gerçekten önemli konumdaki birine rezil olduk.

James Sirius: Hak etmişti!

Scorpius: James, sus.

James Sirius: Hayır ya niye susuyorum?

Albus Remus: Kendi aramızda hallettik çünkü, olayı büyütmenin anlamı yok.

James Sirius: BÜYÜMEK ZORUNDA

James Sirius: Ben Slytherin değilim, intikamımı alıp ne olursa olsun azar dinlemem. Gryffindor olup açık açık söyleyeceğim.

James Sirius: O küçük pezevenk gece boyu bize laf attı. İlk önce Seçilmiş Kişi'nin çocukları olduğumuz için ayrıcalıklı olduğumuzdan, Hogwarts'ta bu yüzden el üstünde tutulduğumuzdan bahsetti. Sözüm ona hiçbirimiz yetenekli değilmişiz ama babamız Harry Potter olduğu için Quidditch takımındaymışız, Albus ve Lily'nin derslerinin bu kadar iyi olmasının nedeni zekaları değil Potter olmalarıymış.

James Sirius: Ayrıca babamıza da laf attı. Harry Potter nasıl olur da eski Ölüm Yiyen Draco Malfoy ile evlendi diye dalga geçip durdu. Draco babam aşk iksiri vermiş veya Imperius yapmış ona göre diğer babamızın üzerine. Onu bir şekilde kandırmış, şantaj yapmış başka yolu olamazmış çünkü.

James Sirius: Son radde Lily'yi taciz etmesiydi.

Lily Narcissa: Abi, yeter.

James Sirius: Lily'yi köşeye kıstırıp ellemeye çalışırken yakaladık onu! 

Draco: NE?

Draco: Bu doğru mu Lily?

Lily Narcissa: Evet. Asam odamdaydı bir şey de yapamadım, yapmış olsam da okul dışında büyü yapmak yasak zaten.

Albus Remus: Öylece durmamızı bekleyemezdiniz! 

Scorpius: Bir dersi hak ediyordu.

Harry: Kanıtınız var mı?

James Sirius: Bize inanmıyor musun?!

Harry: İnanıyorum ama kanıt lazım.

𝐌𝐔𝐒𝐈𝐂 𝐌𝐀𝐓𝐂𝐇「ᴅʀᴀʀʀʏ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin