-EK-5.Bölüm*Şaka canım şaka*

31 14 5
                                    

5.BÖLÜM

Bir yanımda duran Ateş' e baktım,bir arkası dönük gence baktım.Gamze'ye soru saran bakışlarımı sabitlediğimde Ateş' e bakıyordu yine aralarında o kapışma geçiyordu.Ortam iyice gerildiğinde,Gamze birden gülmeye başladı.

-Şaka canım şaka. dediğinde ben tuttuğum nefesimi verdim.Ateş ise gözlerini hala Gamze'den çekmemişti.

-Arkadaşın şakaları çok seviyor sanırım! dedi Alev gözleriyle Alev'i süzerken

ben bu ortamdan sıkıldığımı belli etmeye çalıştığımda sonunda Gamze beni anlayıp,içeri davet etti.Bir masaya yerleşmek için yürüdüğümüz sırada gözlerimi arkası hala dönük olan çocuğa çevirdim kısa bir süre ona baktıktan sonra yanımdan ayrılmış çoktan masaya geçmiş Alev ve Ateş' e baktım.Onların yanına geçip oturdum.

-Esin bu arkadaşlarından hiç hoşlanmamaya başladım! dedi Ateş ben ona küçümser bir bakış attığımda dalga geçmek için dudaklarımı aralamışken Ateş gerçekten ciddi bir ifadeyle yüzüme bakınca,gerçekten sinirlendiğini hissettim.Ateş'i ilk defa böyle görüyordum.

-Tamam,sen onlar yanımda varken yanıma gelme.Sen varken de onlar gelmez sorun çözülür Ateş! dedim

kafasını sitem eder gibi sağa sola salladı Alev Ateş' e baktığında sanki aralarında bir konuşma yapmış gibiydiler.Bir süre sonra Alev hiç bir şey demeden masadan kalkıp gitti.Bende onun arkasından baktım.

                                                                                                                         YAZARDAN

Efra,sert adımlarıyla büyük ve karanlık evin koridorlarında dolaşırken,babasının kapısının önüne geldi.Babasının kapısını çalıp içeri girmesi için gereken konumu bekledi.

-Gel

Efra,yavaşça kapıyı açtı.Babası her zaman gizemli ve dikkat çekici birisi olsa da onun himayesi altından çıkarsa hayatının mahvolacağını bildiği için ona hiçbir zaman ters davranmamıştı.

-Buraya kadar geldiğine göre önemli bir şey olsa gerek... dedi tüy ürpertici sesiyle

-Maalesef yolunda gitmeyen bir çok şey var.Onlar....Gelmişler,buradalar.O kız burada ve o da...

 dedi ve babasından gelecek tepkiyi bildiği için başını önüne eğdi.Patrondan ses çıkmıyordu hala sandalyesinin arkası dönük bir ses çıkarmadan bekliyordu.Kızı korkmaya başlamıştı babasından böyle bir durumda ses çıkarmaması durumların daha da kötü olacağının belirtisiydi.Nefesini tutmuş beklerken babasından bir komut geldi.

-Onu bana getir Efra! 

                                                                                                       Esin'in anlatımıyla

Alev gittikten bir süre sonra Ateş,içecek almak için yanımdan ayrıldığında Gizem yanıma geldi ve kolumdan çekerek kaldırdı beni.

-G-Gamze ne yapıyorsun? dedim fakat beni dinlemeden çekiştirmeye devam etti.

-Benimle gel ve sessiz ol,başın büyük dertte. Karşımda şu an mafya kızı varmış gibi hissettiğimde beni çekiştirmesine izin verdim. Kafenin bir üst katına çıkıyorduk,merdivenleri çıktıkça soğuk,sessiz ve karanlık olmaya başlıyordu.

-Gamze şu an nereye gidiyoruz? dedim sesim titremeye başlamıştı.Merdivenleri çıkmakta zorlanmaya başlamıştım,elbisemin ucundan tutup kaldırdığım sırada son merdiveni de çıktık ve karşımda resmen saray gibi bir ev belirdi.Kendi kendime,şok yaşadığım sırada gamze kolumdan dürttü.

Esintiye kapılmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin