Zobudila som sa na otravný zvuk budíka. Och Bože ako sa mi len nechce vstávať. Zduše nenávidim vstávanie do školy. Ale bohužial nemám moc na výber a tak z nevôlov smerujem do kúpeľne. Spravil som si rannú hygienu a olej priznávam aj jemný make up aby som nevizerala ako Zombie. Obliekla som sa a kukla som na mobil. (Oblečenie dole nebudem opisovať.)
,,Do riti." Zahrešila som keď som videla že je za desať osem. Dúfam že Benny je ešte doma a zvezie ma inak zmeškám do školy. Vybehla som s taškou v ruke z izby a utekala som po schodoch.
,,Dobre ráno zlatíčko." Pozdravila ma mama ktorá práve raňajkovala v kuchyni.
,,Bré. Benny už odišiel ?" Spýtala som sa mami keď som si do tašky hádzala vodu a bagetu. Ešte že som si ju včera nachystala.
,,Teraz, teraz odišiel ešte by si ho mohla stihnúť."
,,Do riti." Zahrešila som opäť. Dúfam že sa bude ešte babrať z rádiom ako vždy.
,,Melanny slovník." Prekrútila som očami a dala jej pusu na líce, neznaša keď hreším. Hlavne že pri Bennym jej to nevadí. Zbadala som ako sa chystá vycúvať, v momente som šprintila k nemu až som mu capla rukami o kapotu.
,,Čo blbneš ?" Vykukol s okna a hľadel na mňa ako na blázna.
,,Neblbnem. Meškám." Prešla som k dverám spolujzdca a nasadla som.
,,Nemáš sa toľko špatiť." Zasmial sa a vycúval na cestu.
,,Ja sa nešpatím. Musím sa upraviť nech vyzerám ako človek nech sa ma ľudia nezľaknú." Capla som ho po ramene načo hrane spravil grimasu že ho to bolelo.
,,Ale prosím ťa už som ti povedal že to nepotrebuješ."
,,Tak to by si si mal zájsť na očné." Zamrmlala som a oprela si hlavu o okno. Sledovala som okolie a v aute už bolo ticho. Teda až na rádio v ktorom hrali nejaké staré piesne. Benny zastal pred školou a už sme smerovali do školy pred ktorou bolo stále kopec deciek. Nektorý ešte fajčili a niektorý sa tu olyzovali že to vyzeralo že si to čo chvíľa rozdajú. Fuj nemôžu ísť na hotel ?
,,Do kedy máš dnes školu ?" Prehodil mi ruku cez ramená Benny a široko sa na mňa usmial. Je o hlavu a pol vyšší odomňa.
,,Do pol 1 keby dlhšie asi by ma porazilo, chvála bohu je už piatok." Už sa teším ako si po škole lahnem a prespím celý víkend. Nad tým som sa musela pousmiať.
,,Ja tiež zveziem ťa po škole. A večeeeeer..." veľavravne na mňa pozrel.
,,Nie nie to nie." Dobre som vedela na čo naráža.
,,Ale hej ideme na párty." Povedal a ruku vystrel nad hlavu aby ešte viac podčiarkol jeho slová o žúrke.
,,Ja už mám iné plány."
,,Tak na to zabudni." Horlivo krútil hlavou až mu zopár vlasov spadlo do tváre.
,,Načo mám zabudnúť ?" Tvárila som sa že neviem o čom hovorí.
,,Zabudni na to že prespíš celý víkend."
,,Ale ja chcem, teším sa na to celý týždeň." Zakňučala som.
,,Nie dnes sa ideme baviť musíš chodiť aj medzi ľudí. A ani neskúšaj odvrávať. Vždy protestuješ ale potom sa dobre bavíš miluješ zábavu. Takže už žiadne reči, ideme a hotovo." Dokončil svoj monológ a už kráčal odomňa preč do svojej triedy tak ako aj ja.
,,Ako si mi len chýbala." Zvalila som sa na posteľa snažiac sa ju objať. Mám pocit že som v škole strávila pol života. Neležela som ani 5 minút a cítila som ako sa niekto zvalil vedla mňa.
,,Ani na to nemysli Mel." Otočila som hlavu na Bennyho aby som na neho videla. Ale skôr som to spravila preto aby videl ako nad ním prevraciam oči.
,,Chcem si len oddýchnuť."
,,Dobre a ja dám pozor na to aby si nezaspala a nevibodla sa na mňa."
,,A to nemôžeš dávať pozor vo svojej izbe ?" Zamumlala som do vankúša.
,,Nope pretože by si sa zamkla." Pozná ma dobre. Nikto ma nepozná lepšie ako môj brat, veď sme spolu od mala.
,,A ako sa má Leo ?" Spýtal sa zrazu.
,,Dobre o týzdeň by sa mal vrátiť, už mi veľmi chybal." Benny sa na mňa usmial a pritiahol si ma do objatia, hlavu som si spokojne uložila na jeho hruď. S Bennym sme si veľmi blízky už od malička. Máme veľmi dobrý vzťah nie taký ako majú iný súrodenci my prave naopak, všade spolu chodíme, trávime spolu skoro všetok čas, vždy som sa mu mohla zo vsetkým zveriť. Je to moja najbližšja osoba vždy pri mne stál a ochraňoval ma. Pametám si ako ma v prvom ročníku na zakladke spolužiak obhadzoval snehovými guľamy a potom mi ešte hodil sneh za bundu, keď to Benny zbadal hodil mu guľu rovno do tváre. Od vtedy na mňa ani len nepozrel. Je to môj úžasný veľký brat a veľký myslím naozaj veľký od kedy prešiel do puberty dosť sa vytiahol do výšky a začal aj veľa cvičiť, no a dnes to ne ňom naozaj vidieť že na sebe makal. Veľmi ho ľúbim neviem čo by som bez neho robila.
,,Mel." Cítila som na svojom líci dotyk a automaticky som sa snažila ho odohnať.
,,Mel. Sestrička." Bože zase ten otravný hlas. A znova niečo na mojej tvári zamávala som rukou na zahnanie.
,,Au." Začula som a hneď som otvorila oči. Benny si držal ruku na nose.
,,Ty si ma udrela." Tváril sa pohoršene ale mne bolo z toho do smiechu.
,,To nebolo naschvál." Skúsila som na svoju obranu no začala som sa smiať na plné hrdlo.
,,Aha tak tebe to príde vtipné ?" Ajaj toto nedopadne dobre. Benny sa zrazu prudko prevrátil a zač ma všade štekliť. Nie neznášam keď ma šteklia.
,,Nieee, p-prosim pre-prestaň. Benny." Habkala som pomedzi smiech a metala sa ako ryba na suchu.
,,Benny, pre-pre-prestaň." Rehotala som sa ledva som dýchala.
,,Povedz že ma lúbiš a že som najlepší brat na svete. "
,,A-ano ľúbim, s-si ten naj b-brat." Prestal ma štekliť chytil mi ruky lebo som ho začala mlátiť po hrudi a založil mi ich za hlavu. Zhlboka som dýchala a hladela mu do očí rovnako ako on mne z rozdielom že sa na mňa škeril. Idiot ja ledva dýcham a on sa na mňa usmieva. Oči sa mu zablisly a tvárou sa začal približovať k tej mojej.
---------
Ahojte tak začala som písať nový príbeh, budem potešená každým komentárom aj Vote.
Dúfam že sa bude páčiť, ešte sa rozbehneme. 😍😙🥰🥰