Louis
Další den jsme se zase vrátili na festival a docela jsem se těšil a doufal, že zase uvidím ty zelené oči. Dneska to tu vypadalo trošku jinak. Největší rozdíl od včera bylo podium, které mělo uprostřed dlouhý výběžek mezi diváky a my stály přímo uprostřed výběžku v první řadě. Několikrát jsem se procházel od stánku ke stánku, většinou s nějakou holkou, co mi kluci dohodili, přesto jsem hledal jenom jeho, ale nikde jsem ho nepotkal. Nevím, proč jsem ho hledal. Choval se ke mně celkem dobře, ale očividně to byl jen namyšlený pitomec, co ze mě měl jenom srandu. Do toho ani nejsem na kluky, na sto procent jsem heterosexuál. Teda myslím. Nechápu, proč jsem ho hledal...
Už pomalu končila předposlední skupina dneška a já stál vedle Liama a Zayna.
,,Hej kluci jdu k autu. Je mi trochu špatně a už mě to tu nebaví." Řekl jsem a už jsem chtěl odcházet, ale Liam mě chytil za ruku.
,,Kámo teď nemůžeš odejít, už zbývá poslední zpěvák a upřímně hlavní důvod proč jsme sem jeli." řekl Liam.
,,A to má být kdo prosím tě?" Kouknul jsem na něj
,,Harry Styles. Asi jsi o něm neslyšel, jinak by sis všimnul, že je jeho jméno napsaný obrovskými písmeny skoro všude." Zasmál se Liam.
,,Ne fakt je úplně úžasnej. Kdyby byl na kluky, hned bych s ním chodil. Je úplně nádhernej a do toho ten jeho hlas. Prostě musíš zůstat a poslechnout si ho." Vložil se do toho Zayn.
Jen jsem přikývl a Liam mě pustil. V tu chvíli na pódium přiběhnul uvaděč a začal mluvit.
,,Jsem neskutečně rád, že si na nás udělal čas a přijel nám sem zazpívat. Troufnul bych si říct, že většina z vás přijela jen kvůli němu. Přivítejte hvězdu dnešního večera a vlastně celého tohoto festivalu. Přichází Harry Styles."
Harry
Jsem neskutečně unavený. Asi ve čtyři ráno jsem se probudil kvůli těm dvěma nádherným modrým očím v mém snu a znovu už jsem neusnul. Celou noc jsem přemýšlel nad tím zvláštním setkáním s tím malým klukem co do mě narazil. Dobře očividně byl starší než já, ne o moc, ale jo. Nevím, co mě na něm tak zaujalo. Jestli víc jeho oči nebo to, že nevěděl, kdo jsem.
Uvaděč už vyběhl na pódium a začal mě představovat, ale já jen doufal, že v tom davu najdu jeho. Jsem bisexuál a vím to už dlouho a jsem s tím smířený, ale nikdy jsem se necítil tak jako tu chvíli s ním.
,,Přichází Harry Styles." Ozvalo z pódia a do toho začali všichni hrozně křičet.
Vešel jsme na pódium a všichni začali ječet ještě víc. Uviděl jsem, kolik je tam lidí, nečekal jsem, že jich přijde tolik a v tu chvíli zmizela jakákoliv moje naděje, že ho mezi nimi najdu.
Louis
Když uvaděč řekl to jméno a všichni začali neskutečně křičet, protočil jsem oči v sloup. Byl jsem si dost jistý, že jsem jediný, kdo ho tam neznal a bylo mi to jedno. Teda bylo mi to jedno dokud se neobjevil na pódiu zpěvák, o kterém básni Liam a Zayn.
Přes to, že jsem ho včera viděl jen chvíli, poznal bych ho všude. Stál tam s úzkými černými džíny a světle modrou košilí rozepnutou až do půlky břicha, díky čemuž byli vidět dva ptáčci, které měl vytetované na prsou a obrovský motýl, který byl pod nimi. Říkal jsem si jak úžasně vypadá a vtom jsem si zase musel dát v duchu facku. Nejsem gay.
Harry
Začal jsem zpívat a každý kdo znal slova, takže v podstatě všichni, zpívali se mnou. Neskutečně jsem si to užíval.
V jedné ruce jsem držel láhev s vodou a v druhé mikrofon, do kterého jsem zpíval jednu ze svých písniček. Šel jsem tím velkým výběžkem směrem do publika. Došel jsem na konec a začala hrát předehra písničky Only Angel. Tahle písnička má předehru dost dlouhou tak jsem se pomalu začal vracet. Couval jsem a asi v půlce jsem padl na kolena a napil se. Všichni očividně věděli, co přijde a začali ječet. Seděl jsem na patách, párkrát jsem máchnul rukama, vzepřel se do kleku a vyprskl vodu do vzduchu.Všichni nadšeně křičeli a pískali. Vstal jsem a rozhlédnul se kolem sebe. Uviděl jsem ty dvě modré oči, které patřili tomu jedinému, koho jsem dneska chtěl vidět.
Navázali jsme oční kontakt a já měl poprvé v životě na chvíli pocit, že mi nic nechybí. Cítil jsem se plný energie a jediné co jsem chtěl bylo seskočit za ním dolu a líbat ho.Co je to za pocit? Je zvláštní, nepříjemný, ale přes to tak úžasný. Cítím se jako by mi jeho oči koukali až do duše a já koukal do té jeho.
Nemůžu se takhle cítit. Ani nevím, kdo to je...Louis
Klečel vedle mě, očividně si mě nevšimnul, ale v tu chvíli mi to bylo jedno. I když zrovna nezpíval, v hlavě jsem pořád slyšel ten naprosto úžasný, chraptivý a drsný hlas. Nechápu, jak někdo může vypadat, tak strašně sexy, roztomilé, drsně, ale i tak jemně nejednou. Vyprsknul vodu a mně málem praskly ušní bubínky z Liama a Zayna, kteří začali řvát snad víc než všichni ostatní dohromady. I jeho jméno zní úžasně, Harry Styles.
Harry vstal a kouknul se přímo na mě. Stál tam a koukal mi do očí a já měl pocit, jako kdyby o mně najednou všechno věděl a cítil přesně to co cítím já. Odešel až když musel jít dál zpívat a já tam zůstal stát a nemohl se vzpamatovat z našeho očního kontaktu.Po chvíli jsem zatřásl hlavou, abych se vzpamatoval. Nejsem gay, tak proč se mnou jen jeho pohled dokáže dělat takové věci? Nejsem gay, prostě nejsem. Vím, že to není nic špatného, ale proč bych měl být. Určitě bych si toho už všimnul.
Harry zahrál ještě několik písniček a pak odešel. Nebyl jsem si ani trošku jistý co cítím, ale pořád jsem měl před očima jeho úsměv, ale já přece nejsem gay.
Konečně jsem se dostali k autu. Liam si zase sednul za volat a celou cestu se mě zase ptali, jestli se mi nějaká z těch holek, co mi dohodili, líbila. Jestli jsem si to užil a tak. Na všechno jsem jen přitakával.
,,A co líbil se ti nakonec Harry Styles?" Zeptal se mě Zayn a v tu chvíli jsem zpozorněl.
,,C-cože? Já- ne... to ne... ne-není hnusnej.. ale já.. n-ne já, ne." Dostal jsem ze sebe začal jsem trošku panikařit. Já přeci nejsem gay a Zayn to ví tak proč se mě na to ptá?
,,Tak jsem to nemyslel" začal se smát ,,myslel jsem jeho písničky, ale podle tvojí reakce předpokládám, že se ti na něm nelíbí jen písničky."
,,To není pravda" obořil jsme se na něj a on se začal smát víc. ,,ty písničky nebyli tak strašný.. ale on není hezkej nebo tak- on- on vypadá namyšleně" dostal jsem ze sebe. K Zaynovi se přidal i Liam a smáli se už oba, ale já to myslel vážně. Ať vypadal úžasně jakkoliv, namyšleně a sobecky vypadal taky.
Na pokoji jsem si pustil seriál, abych se odreagoval, ale nevnímal jsem ho ani minutu. Přemlouval jsem sám sebe, že se mi nelíbí a že nejsem gay. Prostě nejsem. Nikdy mě ani nenapadlo, že bych mohl být tak proč teď. Proč teď nemyslím na nic jiného?
ČTEŠ
One of the crowd |L. S.|
Hayran Kurgu,,Omlouvám se nechtěl jsem, nedával jsem pozor na cestu a-" zarazil jsem se, když jsem zvedl hlavu k těm zářivě zeleným očím. V obličeji byl očividně mladší než já, ale i tak byl o skoro o hlavu vyšší než já. Byl hubený, ale i tak se pod uplým bílím...