3

799 61 6
                                    

Astrid 16 yaşında

Astrid artık gerçekleri Tony'e söyleyecekti ama nasıl söyleyeceğini bilmiyordu ona çok büyük yalanlar söylemişti. En son babasının yanına garaja indi "Selam baba ne yapıyorsun?" Diye sordu gergince Astrid "Yeni bir silah için çalışıyorum Ella'm" dedi babası sakince "Baba seninle çok önemli birşey konuşmam lazım" dedi Astrid hızlıca, Tony Astrid'e baktı ve sakince koltuğa oturdu Astrid'de yanına "Ne söyleyeceksin Ella'm dinliyorum" dedi Tony ciddi bir şekilde kızını ilk defa bu kadar gergin görüyordu "Lütfen bunları söyledikten sonra bana kızma ve sinirlenme seni herzaman çok sevdim gerçek babam yerine koydum sen benim hayatımı kurtardın bunları söylemek için gücümü toplamam gerekiyordu ve bu 12 yıl sürdü sana herşeyi en baştan anlatıcam baba" dedi sakince Astrid. Tony ciddi bir şekilde kafa salladı.

"Ben Solaria Prensesi Stella. Güneş ve Ay perisi yıllardır süren bir savaş cadılar ve periler arasında yüzyıllardır vardı. Ben doğan en güçlü periydim çünkü içimde hem ayın hem güneşin hem de Solaria'nın gücünü barındırıyordum. Solaria'nın koruyucu asası yüzyıllar sonra Solaria'yı korumam için bana kendini gösterdi bir yüzük şeklinde onu korumam lazımdı. Yüzük olmadan Solaria Güneşini kaybederdi güneş olmadan Solaria bir hiçti.

Cadılar asanın bende olduğunu anlayınca gerçek bir savaş başlattılar ve Solaria prensesi ve koruyucusu olarak savaşta Annem Kraliçe Luna ve Babam Kral Radius ile birlikte savaştık çok kayıp verdik aynı zamanda cadılarda en son cadıların en güçlüsüyle karşı karşıya geldim Bellatrix asamı istiyordu vermezsem annem ve babamı öldürecekti veremezdim yoksa peri dünyası çok büyük bir tehlikeye girecekti asanın diğer bir özelliği ise koruyucusuyla birlikte ölmek asa ilk bana görünmüştü ve koruyucusu bendim içimdeki bütü gücü ve asanın gücünü topladım ve bir güç patlaması yarattım bu cadıların hepsini öldürürken benide fazla güç kullanmamdan öldürdü.

Ama sonunda kurtulmuştuk bu bana yeterdi öldükten sonra senin evinin önünde kendimi 4 yaşında olarak buldum baba ölmeden önce 18 yaşındaydım. Çok şaşırdım hiç gücüm yoktu çok korkmuştum anlatsamda kanitlayamadigim için bana inanmazdın gücümü toplamam tam 12 yılımı aldı sana herşeyi anlatmak istedim ama söyleyemezdim söylesem bile kanıtlayamazdım lütfen beni affet baba seni çok seviyorum ve seni kaybetmek istemiyorum." Dedi Astrid ağlayarak

ve Tony bi anda ona sarıldı "Benim küçük Ella'm neler yaşamışsın keşke muhteşem babana bunları söyleseydin büyük ihtimalle inanmazdım ama olsun seni hala çok seviyorum ve bu değişmeyecek peki bana gücünü gösterebilir misin?" Dedi Tony Astrid mutlulukla babasına sarıldı "tabiki gösteririm baba muhteşem kızının dönüşümünü izle" dedi ve "Stella dönüş" dedi hafif bağırarak bir anda dönüşmeye başladı Tony şaşkınlıkla kızını izliyordu en son dönüşüm bitmişti ve Tony gözlerini kısarak Astrid'e bakıyordu "sen bu kıyafetlemi savaşıyorsun yani" dedi kıskançlıkla Astrid kahkaha attı ve "önünde bir periye dönüşüyorum ve sen buna mı takıldın baba" dedi.

Astrid yıllardır elinden çıkarmadığı yüzüğü çıkarttı ve "Solaria" diyerek havaya fırlattı ve asaya dönüştü elinde tuttu ve babasına baktı "bunu kimseye söylememiz lazım seni kobay faresi yapmalarına izin veremem" dedi sonra beyninde bir flaş patladı "yani küçük kızımla aramda sadece 6 yaşmı var?" Diye sordu Astrid gülümseyerek kafasını salladı. Sonra elinde küçük bir güneş ışığı çıkarttı ve babasına doğru üfledi sarı ışık minik sarı kelebeklere dönüştü ve Tony'nin etrafında dönüp yokoldu. Tony Astrid'e dönüp "bunlar benden daha fazla mükemmel olduğun anlamına gelmiyor o yüzden umutlanma Ella'm" dedi Astrid gözlerini kısarak "ben senden herzaman daha mükemmeldim baba bunu yaşlılıktan dolayı anlamaya bilirsin ama birgün anlayacaksın" dedi.

Astrid yüzüğü, asası ve peri kıyafeti

Astrid yüzüğü, asası ve peri kıyafeti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

      

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


      

Prenses__Tony Stark KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin