Czytaj tylko o północy...

450 31 20
                                    

Sądzisz, że wiesz wszystko? Że wszystko masz pod kontrolą? Że znasz swój jutrzejszy plan? Nie, nie znasz go. Nie wiesz dokładnie co się jutro stanie, prawda? Przyznaj to. Nie wiesz nic. 

A teraz pokażę ci jeszcze jedną sztuczkę. 

Określ, gdzie dokładnie jesteś? W swoim pokoju, na Ziemi, w galaktyce i...? Sądzisz, że znasz swoje położenie? Kierujesz tym gdzie się przemieszczasz i jak? Nie wiesz nawet jak bardzo się mylisz. Haha... 

Może się przedstawię? Mam wiele imion. Spirit, Finem, Ultimus... ale chyba najłatwiej będzie ci zapamiętać Spirit. Jeżeli chodzi o to ile mam lat to nie pamiętam, nie chciało mi się już liczyć gdy doszedłem do 200. Wyglądam jak zwyczajny człowiek, ale taki zwyczajny nie jestem. Uwielbiam manipulować ludźmi. Okradniecie sklepu to pestka, zabicie kogoś to prościzna, wydostanie się z najlepiej strzeżonego więzienia to po prostu śmiech. Tutejsi prezydenci dopiero po 2 latach zorientowali się, że uciekłem z więzienia. Wszystko jest dziecinnie proste. 

Dlaczego nie chcę objąć władzy skoro mam taką moc? A po co? Wolę bawić się umysłami, czynami ludzi, ich zachowaniami. To dużo śmieszniejsze. Popatrz chociażby na siebie. Jesteś tam gdzie jesteś. Jesteś pewny, że siedzisz na swoim krześle i nic i nikt nie może ci zagrozić. Nie, nie odwracaj się. Zostań tam gdzie jesteś. Co czujesz? Niepewność? A więc zamknij oczy.

Coś lepkiego na twoich dłoniach. Krew. Nóż w ręce. W telewizji nadają informację z ostatniej chwili o morderstwie w sąsiednim mieście. A teraz spójrz, jaki mamy dzień? Nie umknęło ci coś czasami?

_______________

Cóż, to pierwsze z opowiadań. Mam nadzieję, że się podobało i nikogo nie zanudziłam. Teraz nic tylko czekać na opinie :) 

OpowiadaniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz