(Bel sorunumu halledip comeback yaptım arkadaşlar.Bundan sonra her gün yazmaya devam edicem tabiki yorumlarda onay alırsam iyi okumalar💜)
Haneul'dan
En son Jungkook'un kalp krizi gecirmiş gibi bana bakması dışında hiçbirşey hatırlamıyordum.Gözlerimi hastane odasına açmayı hiç beklemiyordum neden bana öyle baktıki?
Yerimde oturur pozisyonu alıp karnıma baktım.Bebeğim Jungkooku görene kadar hareket ediyordu şimdi neden etmiyordu? uyuyormuydu acaba? diyip elimle okşadım.Odaya doktorun girmesiyle ' ben neden burdayım nasıl geldim buraya?' dememle doktor başını aşağıya eyip suclu gibi duruyordu.Sonra Jungkookları çağırmasıyla açılan kapıya diktim gözümü.Jungkook eliyle şişmiş gözlerindeki yaşları silerek içeri gelip affet der gibi bakıyordu.
Haneul:Jungkook noluyor?Neden burdayız?Buraya nasıl geldim ben en son seni takip ed-
Dememle Namjoon aniden odadan çıktı.Sonra Suga sinirle bana baktı.
Sg:Sen neden takip ettin onları?Neden işlerine karıştın?Senin yüzünden Joon kendini suçluyor Jungkookun haltlarını düzelteyim derken.
Jm:Hyung sakin her kes kendini suçluyor zaten.
Sugada odadan çıktı.Haklıydı.Niye takip ettim ki ne halt yiyolardı her zamanki gibi yerlerdi ama haltlarını derken neyden bahsediyordu?Diyip Jungkooka baktım.Gözünü dikmiş bana ve karnıma bakıyordu.Cevabımı alamadığım için dayanamayıp.
Haneul:JUNGKOOK NOLUYOR AÇIKLA ARTIK BENDEN BİRŞEYMİ SAKLIYORSUN.
Jungkook:Ç-çok özür dilerim diyip yere çöküp ağlıyordu.Kalkıp yakasından yapıştım.
Haneul:Niye nolduki anlat artık neden burdayım neden bebeğim hareket etmiyor.KONUŞSANA(kükreme be kdmsabsbsns.)
Jk:Ç-çünkü o artık yaşamıyor H-haneul.
Diyip belime sarıldı yalvarır gibi.O an beynim durmuştu ben kendi-kendimemi konuşuyordum?
Bebeğim yokmuydu?Bunun suçlusu kim şimdi?Diye düşünürken Jungkook ağlıyordu.
Hn:Gidin yalnız kalmak istiyorum.
Jk:A-ama Haneu-
Hn:GİT JUNGKOOK GİDİN HEPİNİZ DEFOLUN HAYATIMDAN
Diyip herşeyi dağıtmaya başladım.Jungkook sarılıp durdurmaya çalışıyordu ama ben itiyordum onu.Digerleri onu odadan çıkardıktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Jungkook'tan
Jm:Jungkook bırak kız biraz yalnız kalsın kendini toparlasın.
Jk:Tamam hyung.
Jn:Hadi kantine inelim onada birşeyler alalım.
Hepimiz kantine inelim derken..
Haneul'dan
Daha fazla burda kalamicaktım hemen kalkıp kapı arasından gittiklerine emin olup odayı terk ettim.Hızlı adımlarla çıkış kapısına doğru gidiyordum hastaneden çıkmama az kalmıştı..
Jk:HANEUL!!
Arkama dönüp baktığımda kükreyen bir Jungkookun olacağını hiç beklemiyordum.
Jungkook'tan
Kantinde doktorla konuşurken hemişirenin Haneul'un odada olmadığını söylediği anda hemen çıkış kapısına doğru koşmaya başladım.Çok geçikmemiştim iyiki.Dönüp bana baktı sonra gitmeye devam etti.Peşinden gidicektim ama ağladığımdan gücüm kalmamıştı.
Haneul'dan
Hemen taksiye binip eve gittim.Eşyalarımı toplayıp son bir defa bakıp kapıyı kapatım çıktım.Bundan sonra hayatıma yalnız davam etcem bir iş bulsam iyi olur.(Beğenip takip etmeyi yorum yapmayı unutmayın❤)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki EVLİLİK JJK
ActionEvleneceğinden haberi olmayan kızın bunu öyrenmesiyle kendine yaptığı.