Oturur pozisyona gelerek konuşmaya başladım.
Ben:Niye sordunki.?
Jk:Şey...eğer sevmiyorsan saklamana gerek yok.Arkadaşta kala biliriz.
Ben:İlkdefa beni seven kişi sen olduğun için seni çok seviyorum.Dahaönce hiçkimse beni bukadar sevmemişti.
Jungkook sevinçle ayağa kalkarak odasına çıktı.Bende sırıtarak uyumaya devam ettim.Sabah saçlarımı okşamasıyla uyandım.
Jk:Günaydın.
Çok mutlu görünüyordu.Bende gülümseyerek aynısını dedim.Ayağa kalkıp lavoboya gidip tekrar salona döndüm.Jungkook koltuğumdaki yastığı bırakarak yanıma geldi.
Ben:Napıyordun yastığımı pardon.?
Jk:Senin o eşsiz kokunu kokluyordum.Seningibi böyle güzel birinin böyle kokması beni etkiliyor.
Ben:Tamam naparsan yap.Ben odamdayım resim yapıcam.Sende koklamaya devam et ;)
Diyip odama çıktım.Resimcizme tahtamı alıp aşağıya indim.Jungkookun koltukta oturup resim çizdiyini gördüm.
Ben:Ne çiziyorsun.?
Jk:H-hiç...
Elindeki defteri benden sakladı.Sonra bende yerime geçip tahtaya bir kağıt koyarak resim çizmeye başladım.Jungkookun onu çizdiyimi fark etmemesi için yanıma telefonu koyup ordan ciziyormusgibi yaptım.Resimi bitirip elimealıp Jungkookun yanına gittim.Oda benimgibiydi.Resimleri aynı-anda uzatmıştık.Çizdiyi kişiye baktığımda çok şaşırmıştım.Benim resmimi çizmişti.Şaşkınlıkla ona baktığımda oda bana bakıyordu.
Ben:Bunu nasıl çizdin.?Çokgüzel olmuş bayıldım.
Jk:Asıl ben daha çok beyendim.Kendime hayran kaldımşuan.
Diyip gülmeme sebep oldu.İkimizinde gülmemizi dayandiran şeyin Jungkookun yüzümü ikieliyle tutarak kendi yüzüne yaklaştırdı.Bende şaşırmış şekilde ona bakıyordum.
Ben:N-napıyorsun.?
Jk:Hanibana seni seviyorum dedinya.Sevgili olmuş olmuyormuyuz.?
Ben:Lan sende sevgili olmaya bağla hemen.İlkdefa birini seviyorum dedim sende beni kullanmaya başlıyorsun.Senden nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki EVLİLİK JJK
AcciónEvleneceğinden haberi olmayan kızın bunu öyrenmesiyle kendine yaptığı.