(16) Sana birşey olucak diye çok korktum.

706 57 1
                                    

Tv-de bir filme bakmaya başladık.Çok sıkıcıydı bunu Jungkookun omuzumda uyuya kalması onaylıyordu.Sarsarak uyanmasını sağladım.
Jk:Haneul noldu birşeymi oldu iyimisin birşeyin yok değilm-
Elimle ağızını kapatıp sabr diledim.Sonra konuşmaya başladım.
Ben:Yok birşeyim iyiyim sadece sıkıldım.
Kook gülümseyerek kafamı göğüsüne bastırarak sarıldı.Saçlarımı okşayarak öpüyordu.Bukadar güvende hissetmemiştim kendimi.Gerçekten doğru kişiyi sevmişim hiç yalan söylemeyen,aldatmayan,sevimli birini.Kendimden çok seviyorum diyebilirim.Ayağa kalkıp benimde kalkmama yardım edip yukarıya çıktık.Dolaba yönelip birşeyler arıyordu.
Ben:Napıyorsun.?
Jk:Sıkıldım demedinmi.?Ee ne bekliyorsun githazırlan dışarıya çıkalım bebeyim.
Gülümseyerek kafamı sallayıp giyinmeye başladım.Rahat birşeyler giyinip dışarıya çıktık.Bir kafeye gidip oturduk.Kahfelerimizi içerek etrafı seyr ediyorduk.Sonra ikitane adam gelip Kookun kulağına birşeyler söyleyip gelmesini istediler.
Jk:Aşkım şimdi geliyorum.
Ben:N-nereye.?Bu siyah adamlar kim.?Jungkook noluyor.?
Jk:Şirketten sorun yok.Sakın korkma hemen geliyorum.
Diyip adamlarla gitti.Bunlarla ne işi olabilir.?Şirketteki herkes renkli giyiniyor ama bunlar biraz farklı.Aish neyse kahfeye devam.

Jungkook'tan ♡♡♡♡♡♡
Haneula birkezdaha yalan söylemek zorununda bulundum.Aish kendimden nefret ediyorum şuan.Adamlar kafeden çıkarıp beni bir arabaya oturttular.Mafya bozuntusu konuşmaya başladı.
*Borcunu nezaman ödiyeceksin.?
Jk:1 aya öderim dedimya.Öyle anlaşmıştık.
*Banane ben şimdi istiyorum.
Jk:Ben şimdi nereden bulayım 1000.000 wonu.?
*Tamam sana sonbir iyilik yarına bul.Haa birde 1000.000 won değil,3 sıfırdaha eklendi.
Jk:N-ne.?Delirdinmi sen kendinden nasıl eklersin.
Yakasını tutmuştum.adamları kafama silah dayamış ateş edecekleri sıra bırakın dergibi eliyle hareket yaptı.Haneulun sesini duymamla hemen arabadan ineyim derken kolumu tuttu.
*Kabül etmez ve parayı geciktirirsen o güzel sevigiline elveda demek zorununda kalırsın.
Jk:Sakın.!Ona bir zarar gelirse,Gebertirim seni.Enkısa zamanda ödiycem tamam.
Diyip indim.Araba hemen kayboldu Haneul yanıma gelip sarıldı.
Jk:Aşkım noldu.?
Ben:Sana birşey olucak diye çok korktum.Ne dediler sana.?
Jk:Hiç öylesine sohbet.
Diyip daha sıkı sarıldım.Saçlarını koklayarak içime çekiyordum Kokusunu.Gerçekten çok huzur vericiydi.Elinden tutarak eve doğru yürüdüm.Koltukta oturtup mutfağa gidip yiyecek birşeyler hazırladım Melegime.Salona dönüp tabağı ona uzattım.
H:Teşekkürler.
Gülümseyerek onu seyr ediyordum.Dayanamamış banada verdi birkaç dilim.Yidiyi sırada Rm hyungun tavsiyesini ona söylemeye karar verdim.
Jk:Aşkım bu evi satıp taşınsakmı.?Şey yani rahat bir yerlerde bulmak için.
Ben:Hmm iyi fikir aslında.Peki satdıktan sonra geçici olarak nerede kalıcaz.?
Jk:Bizimkilerede söylemiştim bu konuyu.Çok israr ettiler bende kızmadım.
Ben:Tmm peki öyle olsun tatlım.
Sevincimden dudaklarına daldım.(Yazar çarpıldı djdjdjd) Oda karşılık verince kucağıma alıp odamıza çıktım.Hamile olduğu için sadece öpüyordum.Bitirdikten sonra sarılarak uyuduk.

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin