(3) Allahım sabırver yarabbim

2.6K 106 22
                                    

Onun bu söylediyine sırıtarak deligibi dedim.
Ben:Vay be.Benide seven varmış.
Kafasını kaldırıp yüzüme bakarak
Jk:Hemde kendimden çok seviyorum.Neistersen yapmaya hazırım.
Ben:Tamam o zaman.İzinver şu uçurumdan atlayayım ve benisevmeyen ailemden kurtulayım.
Jk:Olmaz.Onları dahada mutlu etmiş olursun.
Ayağa kalkıp bağırmaya başladım ve sonra arabama binip spor salonuna gittim.Bir boks eldiveni isteyip boks torbasına hayvangibi vurmaya başladım.Herkes bana korkarak bakıyordu.Sonra bir domuz bana bakıp baştan aşağı süzmeye başladı.Bende sinir olduğum için dayanamayıp konuştum.
Ben:NE BAKIYORSUN LAN.HİÇ BOKSYAPAN KIZ GÖRMEDİNMİ.?
-böyle güzelini ilkdefa görüyorum.
Tam ona dalıcaktımki arkadan Jungkook gelip ona bigüzel kafa atıp dövmeye başladı.Bende kahkaha atarak o salakla dalqa geçiyordum.
Ben:Noooldu tırstın qaliba bende seni çokfena döverdimde şükret o dövdü.
Jk:Hadi gidelim polis gelicek yoksa.
Tam çıkıp arabalara binecektikki polis Jungkooku elikanlı gördü.Sonra elinden tutarak kaçmasını sağladım.Polislerde arkadan koşuyorlardı.
Jk:Teşekkür ederim bırakmadığın için.Nereye kaçıyoruz buarada.?
Nefesim kesildiyi için zorkonuşuyordum.
Ben:Bilmiyorum.Şu salakları atlatalım sonra arabalara döneriz.
Köşeyi dönerek sakince duruyorduk.Polisler salak gibi bizi farketmeden düz gittiler.
Ben:Tamam gittiler.Hadi arabalara dönelim.Sen evine git dinlen zaten bu gün birsürü belaya bulaştın,hastanelik oldun benimyüzümden.
Jk:Sen nerde kalıcaksın.?
Ben:bilmiyordum bir otele gidip kalırım.
Jk:Olmaz öyleşey hadi bu gün bende kal yarın sana ev buluruz.
Ben:Yokya rahatsızlık vermiyeyim.Boşuna para harcama.
Jk:Duymamış olayım.Tamam hadisana kendi evimin anahtarını veriyim ordakal.
Ben:Neden bu kadar israrcısın.?Neden bana yardım ediyorsun.Birsürü olay oldu ve sen halada bana yardım ediyorsun.
Jk:Çünkü seni seviyorum.Ölenekadarda sevicem istesende-istemesende.
Ben:Allahım sabırver yarabbim.

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin