(10) Hayatımda olduğun için.

1K 59 19
                                    

Diyip yanağından öptüm.Gülümseyerek bana sarıldı.Sonra odadan çıkmasıyla hemen üzerimdeki elbiselerden kurtulup rahat birşeyler giyindim.Aşağıya indiyimde Kook gömleksizdi.
Jk:Şey...üzerime içecek döküldüde o yüzden çıkarttım.
Şaşkınca baklavalarını seyr ediyordum.Sonra kendime gelip odaya gidip dolaptan kendi t-shirtimi alıp ona verdim.
Ben:Al siyahzaten resimsiz tamsenlik.
Onaylar şekilde kafasını sallayarak giyinip mutfağa gitti.Kahvaltı yaptıktan sonra şirkete gittik.
Jn:Ooo ikinizde siyah giymişsiniz sevgililergibi çiftmi giyiniyorsunuz.
Jm:Sahi nasıl tanıştınız.?
V:Jungkook baban seni şirket işleri düzelsin diye biriyle evlendirecekti noldu.?
Jungkook gözleriyle birşey işaret etmeye çalışıyordu ama salak Tae anlamıyordu bende dayanamayıp lafadaldım.
Ben:O evlendireceyi kız benim.Beni eşyalarıma el koyulduğu yetmezmiş gibi o şerefsiz babam evlatlıktan redd etti.Şuan hiçkimsem yok ve tek tanıdığım yakın bildiyim kişiler sizlersiniz.
Bunları söylerken ağlıyordum.Hepsi kafasını aşağı eyerek özür diledi.Benise dahafazla dayanamayıp oradan hemen uzaklaştım.Jungkook peşimden dur diye bağırıyordu ama durmuyordum.Arabaya atlayıp hemen eve gittim.

Jungkook'tan.
Haneulun peşinden dur diye bağırsamda yinede durmadı.Digerlerinin yanına dönüp...
Jk:Olm siz malmısınız?(tabiki değiller kddkndnd)
Sg:Ya biz nerden bilelim.?
Jk:Ben sadece Taenin salak olduğunu biliyordum ama sizler ondanda betermişsiniz.
Jm:Tamam Jungkook sakin ol.
Jn:Ayn.Ilkbaştan söyleseydi napalım.?
Rm:Katılıyorum.
Jk:Ne halinizvarsa görün.
Diyip hemen bir taksi bulup Haneula gittim.Odasının kapısını kilitlemişti.Hemen yedek anahtarla açıp içeriye girdiğimde yerde bayqın yatan Haneulu gördüm.Koşarak gidip kucağıma alıp hemen yatağına yatırdım.Nekadar çabalasamda uyanmıyordu.Hastaneye götürürmek kararına geldim.Doktor çıktığı anda hemen yanına gittim.
Jk:Noldu.?Durumu nasıl.?Konuşsanızaaa.
D:Durumu iyi.Sadece çok üzülmüş.Stresten uzak olsun yeter.Birkacsaat sonra taburcu ederiz.
Jk:Tamam.Yanına gide bilirmiyim.?
D:Şimdi normal odaya alıcaz gidersiniz.
Onaylar şekilde kafamı sallayıp Haneulun odaya alınmasını bekledim.Alındıktan sonra yanına gidip oturdum.Gözlerini açıp konuşacağı sırada susmasını söyledim.Çünkü yine ağlayacağını biliyordum.

Haneul'dan.
Enson hıçkıra-hıçkıra ağlayarak düştüyümü hatırlıyorum.Gözlerimi açtığımda Jungkook oturmuş beni seyr ediyordu.Konuşmaya başlıyacaktım ama susup dinlenmemi istedi.Doktor odaya girip son kontrolleri yaptıktan sonra artık gidebiliceğimi söyledi.Ayağa kalkıcaktımki Jungkook beni kucağına aldı.
Ben:Gerekyoktu.
Jk:Zaten yorqunsun onedemek.
Diyip arabaya oturttu.Eve geldiğimizde beni koltuğa oturtup atıştırmalık birşeyler getirdi.
Ben:Teşekkür ederim.
Jk:Şimdi daha iyimisin.?
Ben:Evet.İşe nasıl gidicem onu hiç bilmiyordum.
Jk:Ben izin istedim senin için.
Ben:Tamam.
Diyip odama çıkarmasını istedim.Yatağıma oturturup dolaptan pijamalarımı verip hemen uzaklaştı.Giydikten sonra uzandım.Sonra odaya gelip yanıma yattı.Busefer ben kafamı onun omuzuna koydum.
Ben:Teşekkür ederim Jungkook.
Jk:Neiçin naptımki.?
Ben:Hayatımda olduğun için.
Diyip dudağından öpmeye başladım.Çekilecekken belimden tutup kendine çekti.Yavaşça öpmeye başladı.

********************************
Buarada Yazar çarpıldı dndhdhrjdjkd.Yeni bölüm içn beğenmeniz yeterli.Görüşürüz :).

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin