(8)Sevmediyimi kim söyledi.?

1.4K 72 7
                                    

Gel emrini aldıktan sonra içeriye girip selam verdim.Sonra geçip oturmamı söyledi ve kendimi tanıtmamı istedi.Ayağa kalkıp beni işe alabilmesi için test yapıcakmış.Bir dans odasına girdiyimizde 5 kişi daha vardı.Woah.!Çokgüzel dans ediyordular yalnız.Hele şu efsaneya.

Diğerleri yorulmuş kendilerini yere atmış dinleniyordu ama o haylada dans ediyordu.Sonra müdürün onun yanına giderek kulağına birşeyler söylediyini gördüm.Sonra kafasıyla onaylayıp yanıma geldi Super dansçı.Bir müzik açıcak ve benim onun dansını yapmamı istiyor.Hemen müziği başlattı.

Dans ederken herkes tıpkı onun gibi dans ediyor diye fısıldaşıyorlardı.Bittiğinde hepsi beni alkışlıyordu.Sonra işe alındığını söylediklerinde çok sevinmiştim.Elime ikitane anahtar verdiler.Biri ev diğeriyse araba anahtarıydı.Nekadar inkar etsemde yinede aldım birazdaha etseydim kovulacaktım.Yarın saat 8:00-da gelmemi istediler.Şirketten ayrılıp bana verdikleri arabaya bindim.Yeni evime geldiğimde çok şaşırmıştım.Inceledikten sonra odama çıkıp kendimi uykuya bırakıp karanlığa kapıldım.

Jungkook'dan ♡♡♡
Haneul şirkete girmeden önce hemen Namjoon hyungu arayıp onu işe almasını ve ev ve araba anahtarı vermesini istedim.Onu test yaptıracağını söylediyinde Jimin hyung'tan gizlince onun videosunu çekmesini istedim.
Onun o dansı beni çok şaşırtmıştı.
Beni birazdaha kendine aşık ettirmişti.Onu sevdiyim için kendimle qurur duyabilirdim sanırım.Onu düşünürken aniden telefonum çaldı.Aishhh arayan şerefsiz babamdı.Hiç açmak istemiyordum ama elinde sonunda korumalarıyla beni getirtrceyinide biliyordum.
Jk:Nevar ne istiyorsun.?
Babası:Oğlum sana kızqınım ama eğer dediğimi yaparsan seni affetde bilirim.
Jk:Ne yapmamı istiyorsun.
Babası:O kizin peşini birakmanı ve sana yenisini almamı kabül etmeni.
Jk:Kabül etmezsem napıcan
Babası:Beşparasız sokaklarda kalırsın o zaman.Şimdi sen kararver.
Jk:2-yi seçiyorum.
Babası:Sen istedin gerizekalı.
Jk:LAN ENAZINDAN SENİN GİBİ KASKAFALI DEĞİLİM SEVMEYEN KIZLA BEN EVLENDİR DEDİM SANKİ SALAK HERIF.
Diyip telefonu yüzüne kapattım.Haneulun evine gittim.Kapıyı tıklattım ama açmadı.Bende neolurnolmaz diye evinin anahtarının aynısından yaptırmıştım.İçeriye geçip hemen odasına çıktım.Uyurken çok şirin görünüyordu.Yavaşça yanına uzandım ve ona sımsıkı sarıldım.

Haneul'dan.
Uyandığımda kiminse bana sarıldığını gördüm.Hemen yerimden doğrulup yanımda yatan kişiye baktım.Bunun burda ne işi var.?
H:HEY.! UYANSANA.EVİME GİRMEK NEYMİŞ GÖSTERİCEM SANA.
Diyip bardaktaki suyu kafasına döktüm.Derinden nefes alarak uyandı.Bana şaşkınca bakıyordu.
Jk:Yaa böylemi uyandırılır.?
H:Nasıl buldun burayı.?
Jk:Takip ettim sevgilim.Iceriye nasıl girdindiye sorucaksan pencereden girdim.
H:Yeminle sen delirmişsin.
Jk:Sen beni sevmiyorsundiye olabilirmi.?
H:Kimsöyledi seni sevmediyimi.?
Diyip odadan çıktım.Aşağıya inip televizyonda film açıp mısır patlattım.Sonra yanıma gelip oturdu.
Jk:S-söylediklerin gerçekmiydi.?
H:Söylediysem evet.Çünkü senden başka beni seven kimsem yok.Evlatlıktan redd edildiyim için bir şirket bulup çalışmaya başladım sana yük olmamak için.
Jk:N-ne nasılyapar bunu.?
Dediğinde ben artık ağlıyordum.Gözleri dolubir şekilde bana sarıldı.Saçlarımı okşayarak öpücükler konduruyordu.Kafamı omuzuna koyup bende sarıldım.Gerçektende ondan başka hiçkimsem yoktu.Eliyle gozyaslarimi silip filimi seyr etmeye devam etmemi söyledi.

Jungkook'tan.
Onun odada söylediyi gerçekten beni çok mutlu etmişti.Yanına gidip bunun gerçekolduğuna emin olmak istedim ama yine ortalığı bir-birine kattım.O güzel gözlerinden akan yaşları silip filimi seyr etmesini söyledim.Aniden kapı çaldı.Hemen ayağa kalkıp açmaya gittim.Açtığımda tahmin ettiyimgibi babamın avukatı dikilmişti.
A:Arabanıza ve diger eşyalarınıza el koyulduğu iç-
Sözünü bitirmesine izin vermeyip hemen cebimde nekadar paravarsa çıkarıp ona fırlattım.
Jk:Anahtar üstünde zaten binip defolup gidersiniz.
Diyip kapıyı kapatıp salona döndüm.
H:Neden eşyalarına el koyuldu.?
Yüzünü avuçiçlerime alıp konuştum.
Jk:Çünkü bana beni affetmesi için senden ayrılıp başkasıyla evlendirmeyi istedi.Ama ben parasız kalmayı seçtim.Çünkü seni seviyorum.
Gülümseyerek bana sarıldı.Kafasını omuzuma koyarak saclarımla oynuyordu.

Haneul'dan
Gerçekten çok mutluydum.Beni sevdiyi için parasız kalmayı seçmişti.Beni bukadar seviceyini tahmin edemezdim doğrusu.Ayağa kalkıp odama gidip dişlerimi fircaladım.Odaya donduyumde Jungkookun çoktan beni beklediyini gördüm.Yanına gidip uzandım.Sonra çevrildik izimizde.Jungkook yastıkla boğuştuğundan uyuyamıyordum.
H:Napıyorsun.?
Jk:Yaa buyastık hiç rahat değilya.Rahat biryer arıyorum.
Dediğinde kafasını omuzuma koyarak uyuduğunu gördüm.

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin