(17) Hemde kendimden çok

635 57 18
                                    

Sabah uyandığımda Haneulun saçlarımı oynatırken gözlerimi açtım.
H:Günaydın~
Ağh bukız beni delirtiyor.Gülümseyerek yüzünü okşadım.
Jk:Sanada birtanem.
Diyip öptüm.Sonra ayağa kalkıp lavaboya gidip işini bitirmesini bekledim.Döndüyünde o soruyu sordum.
Jk:Ş-şey aşkım bugün taşınmaya başlıya bilirmiyiz.
H:İyide niye acele ediyorsun.?
Jk:Yav babamı çok kızdırdım.Beni adam tutup dövdürmesinden korkuyorum.Ama istersen senin için hiç taşınmayız.
H:Hmm bencede haklısın.O pisliklerin olduğu yerde kalmamalıyız.Allahtan evi hesabımdaki parayla almıştım.Hadi hemen toparlıyalım.
Jk:Sen otur ben toparlarım.
Diyip hemen dolaptan kutu alıp eşyaları koymaya başladım.Odaya çıkıp elbiselerimizide bavula koyduktan sonra aşağıya inip eşyaları arabaya yerlestirip bizimkilere geliceyimizi söyleyip Haneulu alıp arabaya bindim.Yolda giderken herşeyi ona anlatmalımıyım diye düşünmekten kafa kalmamıştı.

Haneul'dan.
Jungkook araba kullanirken sanki birşeyler düşünüyordu.Bana birşeyler söylemek istiyor ama söyleyemiyordu.En son merakıma yenik düşüp sordum.
H:Ne düşünüyorsun Kook.
Jk:Hiç aşkım sadece yorqunum.
H:Hmm tamam bebeyim.
Ehaklı.2 saatir yoldayız.Sonunda bir apartmanin önünde park edip arabadan indik.Asansöre binip 3-cü kata çıktık.Kapıyı açmalarını beklerken Kook birşey diyecek anda açtılar.
V:Hoş geldiniz Jeonlar.
H&Jk:Hoş bulduk.
İçeriye geçip oturduk.Suga koltukta uyuya kalmıştı.Hoseok onu tekmeleyerek uyandırdı.
Sg:Lan noluyor be.
Jh:Hadi kalk misafirlerimiz var.
Sg:Adamgibi uyandirsanayav.Neyse hoş geldin Haneul.Naber Velet.
H:Hoş buldum Yoongim.
Jk:İyidir Hyung senden.
Jn:Onda olacak birşeymi var sadece uyuyor.
Rm:Katılıyorum.
Jm:Haneul sen benle yatsana.
V:Hadilan ordan bana sözverdi bikere.
Jk:Lan ben kimle yatcam.
Jm:SugaHyungla yada Jinhyungla.
Jk:Hayır kabül etmiyorum.Sugahyung beni tekmeleyerek yere atar,Jin Hyung ise uykusunda yiyecek gördüğünde beni boğar.
H:Ben olduğumsürece hiçkimse boğamaz Kookiem.Sizlerde boşuna uğraşmayın ben sevgilimle yatıcam.
V:Ne kiymetliymiş sevgilin.
Rm:Kavgayı bırakında masayı toplayın.Jinhyung sende yemekleri hazırla.
Jn:Hemennn.
Diyip mutfağa firladi.Bende tabakları koyduktan sonra yerime geçtim.Jungkook yanıma oturacağı sırada Taehyung yerini kaptı.Diğer tarafımdada Jimin oturmuştu.Bende dayanamayıp kahkaha attım.Yemekler geldi ve herkes tabağa gömüldü.Bitirdikten sonra koltuklara yayıldık.
V:Off napsak.?Çoksıkıcı.
Jh:Hmm buldum qaliba.
Jm:Nebuldun.?
Sg:Ben biliyorum sanırım.D C oynuycaz.
Jh:Aynen öyle hyung.
Diyip yerdeki şişeyi yere koyup cevirdi.Soru sormakısmı Jine Cevaplama Bana düşmüştü.
Jn:Hangisi.?
H:Doğruluk.
Biraz düşündükten sonra konuştu.
Jn:Jungkooka güveniyormusun.?
H:Hemde herşeyden çok.
Söylediyimde Kooka bakıyordum.Gülümseyerek bakıyordu.Sonra yine çevirdiler.Soru sorma kısmı Sugaya cevaplama Hoseoka düşmüştü.
Sg:Hangisi.
Jh:Cesaretlilik.
Sg:Oyun bitene kadar Taenin kucağında oturacaksın.
Dediyinide yaptı.Sişeyi tekrar çevirdiklerinde Soru kısmı Namjoona cevaplama Jungkooka düşmüştü.
Rm:Hangisi.?
Jk:Doğruluk.
Rm:Haneulu gerçekten seviyormusun.?
Jk:Hemde kendimden çok.
Dediyinde gülümsüyordu.Bende gülümsedim karşılığında.Sonra Suganın teklifiyle herkes uyumaya odasına çıktı.Jungkook odaya girdiği anda beline sarıldım.Oda çevrilerek sarıldı.Ayrılacağım sırada dudaklarımı ele geçirdi.Ayrılıp yatağa uzanıp sarıldık.Kafam onun göğüsünde uykuya teslim oldum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yeni bölüm için yorumlara yazın.Biliyorum çok kötü yazıyorum ama sizin bunu insafla karşılayıp yinede begeneceyinizi umuyorum.Seviliyorsunuz bunu unutmayın Hep mutlu olun 💜❤💕

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin