Dudaklarımızı ayırıp gülümseyerek bana sarıldı.Bende ona sımsıkı sarıldım.Sabah uyandığımda Jungkookun yastığının üzerinde bir not vardı.
"Günaydın hayatimin aşkı.Nasılsın.?Senin sayende ben çokmutluyum."yazıyordu.Kalkıp lavaboya gidip rutin işlerimi halledip aşağıya indim.Mutfakta birkisilik kahfaltı hazırlanmıştı.Birtanede çiçek vardı ve yine not vardı."Benim nerede olduğumu eniyi sen bilirsin birtanem."yazıyordu.Hemen arabama binip şirkete gittim.Hepsi bana doğru geliyordu.
V:Ş-şey özür dilerim bilmiyordum.
Jm:Evet Jungkook bize söylememişti.
Jh:Bize küsmüsün haylada.?
Şirin bir surat ifadesiyle söylemişti.
Ben:Boşverin gitsinya.Hatta eniyisi ben gideyim işten.Kimsesiz bir sapıkla calismak istemezsinizdir.
Rm:Saçmalama
Sg:Biz negüne duruyoruz.
Jn:Hiçbiryere gidemezsin.
Jm:Jungkook dün hastaneye kaldırıldığını söyledi.Sorun olmazsa sebebini soylermisin.?
Ben:Çok ağlamışım ve bayılıp yerde uyuya kalmışım.Onu boşverinde Kook nerde.?
V:Sana bu notu vermemizi istedi.
Ben:Aish yinemi not.
Diyip okumaya başladım."Bulsuysan senden zekisi yoktur demek.Artık sıkıldın biliyorum o yüzden şu adrese gel."yazıyordu.Hemen arabaya binip verilen adrese gittim.Içeriye girdiyimde hiçkimse yoktu.Karanlık bir yerdi.Aniden işıkların gelmesiyle kapıya taraf baktım bu Kooktu.Gülümseyerek bana sarıldı.Sonra geçip oturmamı istedi.Masada bir kağıtdaha vardı.Kooku dövecekgibi yaptım ama dövmeyi bırakıp notu okudum."Şu yanındaki aptal cocukla evlenmeyi kabül ediyormusun.?.
Kafamı kaldırıp Kooka baktım merakla cevabımı bekliyordu.Ben düşünürken Kook gelip ellerimi tuttu.
Jk:Biliyorum kötü yollarla tanıştık ama seni nekadar sevdiyimide biliyorsun.O pencereden atlayıp ölede bilirdim ama sen istemedin.Cevabın herne olursa olsun senden vazgeçmiycem.
Diyip ellerimi öptü.Sarılıp sonra ayrılarak ona baktım.
Ben:Sonsuza kadar EVET diyorum.
Jungkook sevinerek beni kucağına alıp döndürdü.Sonra indirip öptü.Nefessiz kalidıktan sonra ayrılarak yüzümü elleri arasına aldı.
Jk:Seni cokmutlu edicem.Hiçbirzaman yanlız olduğunu hissetmeyeceksin.Büyük bir aile olucaz.
Dediyinde utanmıştım.Sonra ben yüzünü tutarak konuştum.
Ben:Bana yalan söylersen birdaha beni göremezsin onuda biliyorsun dimi.?
Kafasını zar-zor onaylar şekilde salladığında koluna yumruk attım.
Ben:Pis tavşan Jeon Jungkook.
Sırıtarak sarıldı.Sonra arabalara binip eve gittik.Uzandığımız gibi sarıldı.Kafam göğüsünde kendimi uykuya teslim ettim.Jungkook'tan ♡♡♡
Şuan çok mutluydum.Sonunda yıllardır beklediyim an gelmişti.Sevdiyim kız evlenmeyi kabül etmişti.Peki siz parayı nerden buldu diyeceksiniz.?Hyunglarla birinden borc aldık.Şirketten vermeyince bizde öyle yaptık.Hemen enkısa sürede o parayı bulmalıyım.Ama aldığıma deydi çünkü istediyim cevabı almıştım.
ARKADAŞLAR ÇOK AFEDERSİNİZ AMA KÜFÜR EDİCEM.KİTABI OKUYUP VOTE VERMEYENLERİN ELLERİ KIRILSIN İNŞALLAH.Yeni bölümde görüşürüz seviliyorsunuz🌟💖.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki EVLİLİK JJK
AksiEvleneceğinden haberi olmayan kızın bunu öyrenmesiyle kendine yaptığı.