3 gün sonra~~~
İşe gitmek için hazırlanıp evden çıktık.Yuruyerek gittiyimiz için biraz koşuyorduk.Vardığımız gibi önlükleri takıp ürünleri yerleştirmeye başladık.Kook aradabir beni aniden öperek o sarıkafaları kıskandırıyordu.Sonra ben aniden onu kendime çekip öptüm.İşimiz bittiğinde Bighite diğerlerini ziyarete gittik.Herkes bizi gördüğünde sevinerek selam verdi.Sonra bir şarkı koyup dansını oynamaya başladık.Dans ederken basimin dönmesiyle zeminle buluştum.Jungkook'tan.
"Mic drop" klibinin dansını yapıyorduk.Haneulun durumu hiç iyiye benzemiyordu.Aniden bayılmasıyla hemen kucağıma alıp hastaneye götürdüm.Doktor çıktıktan sonra yanına gidip durumunu sordum.
Jk:Noldu.?Nesi var.?İyimi.?
Jh:Kook bi sus konussun adam.
Jn:Ayn.
D:Durumu iyi.Qaliba hamile olma ihtimali var.Bu yüzden dikkat edin.
Şaşkınlıkla doktora bakıyordum.Sonra hastanede koşturarak en sonda durup doktora sarıldım.
Sg:Vay be amca oluyorum.
Jm:Aish ne çabuk yaşlandımya.
V:Valla amca olucaz.
Doktorun onayıyla Haneulun yanına gittim.Masumca uyuyordu bebeyimya.Yanına gidip öperek sarıldım.Qaliba uyanıyor.Haneul'dan.
Uyandığımda bana sarılan bir Kook beklemiyordum açıkçası.Gülümseyerek ellerimi tutup birşeyler anlatmaya çalışıyordu.
Jk:Sevgilim qaliba hamilesin.
Ben:N-ne nasıl neçab-
Tamamlayamadan Jungkook beni öpüyordu.Sonra Kapıyı birinin tıklatmasıyla ayrıldık.
Rm:Yanlış zamanda gelmedik umarım.
Sg:İsterseniz çıkalım.?
Jk:Yok hyung kalın.Zaten hep yanlış zamanda geliyorsunuz.
Herkes kahkahalara boğuldu.Sonra Rm Jungkookun kulağına birşeyler söyleyip odadan çıkarttı.Jin ilkdefa bana gülümseyerek konuştu.
Jn:İyimisin.?
Ben:Evet sorduğun için saol.
V:Yenge çocuğun erkek olursa benim ismimi koyarmısın.Bende seninkini koyarım.
Jm:Hayırya.Çocuğa benimkini koy yakışıklı amcasının ismini.
V:Yav he he yakışıklıya bak.
Sg:Hiçkimse Jin hyung ve ben hariç yakışıklı değil.
Jh:Seni bilmem ama Jin kesinlikle çokyakışıklı.
Jn:Saol Hyungcum sende.Jungkook'tan ♡♡♡
Namjoon hyungla odadan çıkıp hastanenin büfesine indik.
Rm:Bak Hyung.Haneula söylemen lazım.Yoksa çocuğuda alır gider mafyadan borç aldığımız için.
Jk:Enkısa zamanda ödiycem zaten niye söyleyeyim.
Rm:Lan 3000.000 won'u nasıl ödeyeceksin enkısa zamanda.?
Jk:Off bilmiyorum Hyung.Babam olan p*ç nasıl hayatımı zor duruma soktuya.Bebeyimiz olacak daha ona nasıl bakıcam.?
Diyip kafamı aşağı eyip ağlamaya başladım.Omuzuma deyen ele döndüm.
Rm:Bak bir fikrim var.Evi satıp bizimle kalın.Borcu ödedikten sonrada yeni ev alırsın.
Jk:Gerçektenmi.?Size sorun olmaz değilmi.?
Rm:Lan niye sorun olsun.Sevgiline bakabilmek için aldın o borcu.Kendin için alsaydın şimdi Jin seni gebertirdi.
Jk:Tamam o zaman.Haneul birkaçsaate taburcu oluncak eve gidip herşeyi anlatıcam.Evi satmayı yani.
Rm:Naparsan yap yıllardır beklediyin aşkını sakın kaybetme.Haneul'dan.
Gülmekten kolumda acı yapan seromu hissetmiyordum.Tae ve Jimin sabahtan beri küfür ve kavga içindeler.Lan daha doğmadan bu neyin kavgası böyle.?Odaya giren Tavşana gülümseyerek baktığımda oda karşılık verdi.Sonra eve gidiceyimi söyledi.Kucağına alıp arabaya oturttu.Sonra adliyeye sürdü.Resmi olarak karı-koca olduğumuza göre artık bir sıkıntı yoktu.Eve vardığımızda pijamalarımızı giyip koltuğa yayıldık.
Ben:Sonunda evlendik desene.
Jk:Evet artık ölsemde Sen benimsin.
Ben:Şomağızlı.
Diyip omuzuna vurdum.Sırıtarak kafasını boynuma gömdü ve televizyon izlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki EVLİLİK JJK
ActionEvleneceğinden haberi olmayan kızın bunu öyrenmesiyle kendine yaptığı.