Haneul'dan.
Sabah uyandığımda Jungkook beni seyrediyordu.Gülümseyerek baktığımda sarıldı.Sonra aşağı inip kahvaltı yaptıktan sonra dışarı çıkmaya karar verdik.Sahilde el-ele yürüyorduk.Sonra Jungkookla bir banka geçip oturarak manzarayı seyr ediyorduk.
Jk:Manzara çokgüzel.
Ben:Ayn.
Jk:Ş...şey aşkım senden bir konuda yardım isteye bilirmiyim.?
Ben:Tabi aşkım noldu.?
Jk:Benim isbulmam lazım.Şirkette çalışıyorum ama oda elbiselere harcanıyor.
Ben:Tmm yardım ederim.
Jk:Teşekkür ederim birtanem.
Diyip sarıldı.Sonra ayağa kalkıp iş aramaya başladık.Bir mağazaya iki eleman lazımmış.Bende kabül ettim çünkü şirketten ayrıldım ve birsürü kız var yalnız bırakırmıyım tavşanımı.Hemen çalışmaya başlamamızı isteyince önlükleri taktık.Gelen malları raflara düzücektik.Ben işimi bitirmiş diger kutuyu açacakken Jungkook beni birköşeye çekti.(Yazar çarpıldı djdjdjd).
Ben:Napıyorsun Kook.?
Jk:Seni özledim napayım.İşte bitseydide eve gitseydik.Hasret giderirdik.
Sırıtarak ona baktım sonra etrafta kimsenin olmadığını görüp hemen onu öptüm.Sonra yanından ayrılıp işime kaldığım yerden devam ettim.Mesayi bitmişti sonunda.İlk işimiz olduğu için maaşımızı verdiler.Sonra çıkıp eve doğru yürüdük.Oturmuş televizyon izlerken Jungkook kapattı.
Jk:Hadi yatalım artık.
Ben:Yaa ben filme bakıcam.
Jk:Kumandayı alda bak.
Hemen kumandayı almak için peşinden koştum.Koltuğun etrafında salakgibi koşturtuyordu beni.Buişte bir işvar sanırım.Aniden belimden tutarak beni koltuğa uzandırdı ve üzerime çıktı.
Jk:Artık sevgilimi olsak.?
Ben:N-ne ciddimisin.?
Jk:Hiçbukadar ciddi olmamıştım.Seni çok seviyorum Haneul.Sende artık beni seviyorsun dimi.E dahane bekliyoruz.?
Haklıydı aslında.Oturur pozisyona gelip ikielimle yanaklarını tutup öpecekken lanetolası kapı çaldı.Jungkook sinirle açmaya gitti ve kardeşlerinin geldiğini görünce içeri aldı.Hoseok gelip yanıma oturdu.
Jh:Selam.
Ben:Selam.
Sg:Nasılsın.?Bize kızqınmısın haylada.
Ben:Aish unutun gitsin.
V:Tmm.
Rm:Bugün işe neden gelmedin.?Yani senbilirsin ne zaman istersen gelebilirsin kardeşimizsin artık.
Ben:Teşekkür ederim sizlerdebenim.
Jk:Ama ben sevgilim.
Dediyinde herkes kahkahaya boğuldu.Sonra gülmeyi bitirip konuştular.
Jn:Oha.Ciddimisin Kook.
Jk:Evet Hyung seviyorum.
Jm:Yakışıyorsunuz zaten Hankook.
V:Aynen ama Taeneulda fenadeğil degistirebilirizyani.
Jin Taehyungun kafasına vurarak.
Jn:Lan sapık Tae.Kardesini sevgilisiylemi kıskanıyorsun.?
Rm:Katılıyorum.
Jk:Boşuna uğraşma artık o benim.
Herkes imalı şekilde bakarak sırıtıyordu.Utancımdan yüzümün kıpkırmızı olduğundan emindim.Jungkook yüzümü okşayarak konuştu.
Jk:Niye utanıyorsun sevgilim.?
Birşey demeden hemen yanlarından ayrılıp odama fırladım.Onları gönderdikten sonra yanıma gelip beni kucağında oturttu.
Jk:Ş-şey sinirlimisin bana.?
Ben:Lan nasıl sinirlenmiyim böylebirşeyi nasıl onların yanında söylersin.Hemde hiç eminolmadan.
Sırıtarak beni süzdü.
Jk:Eminolalımmı o zaman.?
Diyip öpmeye başladı.Ellerini belime doladı.Bende kollarımı boynunda birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki EVLİLİK JJK
ActionEvleneceğinden haberi olmayan kızın bunu öyrenmesiyle kendine yaptığı.