(21).Cezan ağır olacak

706 43 22
                                    

1 yıl sonra.
Haneul'dan
Kendime ev tutmuş yaşayıp gidiyordum.Bitane şirkette asistanlik yaparak geçinip gidiyordum.Kendime bide arkadaş bulmuştum Soobin.Kendisi şapşal ve bir o kadarda komik seviyordum salaği tam bir kardeş gibiydik.Rutinlerimi yapıb giyip işte doğru yürüyordum.Şirkete vardiktan sonra beni Soobin karşiladi.
Sb:Haneul hanim hoş geldinizz
Demesiyle kahkaha attim.Sanki širket benimmiş gibi davraniyordu.Asansöre doğru yürürken konuşmaya başladım.
Hn:Ee asistan bu günkü olacaklari oku bakalim.
Dememle hemen dosyasini açtı.
Sb:Saat 1 de Japonlarla toplantiniz var.Ondan sonraki 4 saat dinlenebilirsiniz.Ve son olarak birazdan Ceomuz yeni ortaklari sizinle tanitacak.
Demesiyle ictiyim su oksürmeme sebep oldu.
Hn:Ulan şimdi olacak olan šeyi sonda niye diyosun.
Dememle siritti.Kolunu acitmamla susup asansöre basti.Açilmasiyla karsimdakileri görmemle şok oldum.

Jungkook'tan
1 yıl önceki olaydan sonra çok kötü olmuştum.Fenalaştiğim için muayene bile etmişlerdi.Babamin aramasiyla herşey değişmişti.Benden özür dileyip şirketde calişmaya devam etmemi istedi.Bende kabul etmeyip kendi širketimde calişmaya devam etmeye karar verdim.Kardeşlerimle uzun calişmalar sonrasi şirket baya buyudu.Babam bu gelişmemize şaşirmişti.Şirketi dahada kotulesiyordu.Bu gün yeni ortaklarimla görüşecektim.Daha doğrusu adamla görüştüm sonra beni ortaği olan asistaniyla taniştircakti.Ortaģimla görüştükten sonra şirketi tanitmaya karar verip asansörle aşaği indik.Açildiģinda karşimda gördüğüm bedenle şok geçirmiştim.Şaşkinca ona bakarken "işte asistanim" diyen ortağima döndüm onaylayip elimi uzattim.

Haneul'dan
Jungkooku görmemle şok içindeydim adeta ve ortağimin o olduğunu öğrendiğimde bir şok daha gecirmištim.Beni onunla taniştirdiktan sonra(sanki hiç tanşmyorlar nsmeneus) elini uzatti bende siktıktan sonra toplanti odasina gecip iş hakkinda konuştuk.Sonra bana şirketi gezdirmemi isteyen patronu onaylayip iç cekip ayağa kalktım.Üst katlari gezmişlerdi demekki aşaği iniyordular o yüzden toplanti odalarini tanittim.Son odayida tanitirken kapiyi kapatip beni duvara yaslamasiyla ona bakip göz devirdim.
Hn:Naptığını sanıyorsun lan sen
Sırıtarak dudaklarima bakip konuştu.
Jk:Değişmemişssin.Daha da güzelleşmişsin.Bana lan demesen iyi olur çünkü halada kocanim.
Demesiyle alayca güldüm.Bakişlarimi elinden çekip gözlerine odaklandim.
Hn:Davayi ben açtım.Ama sen boşanmayi kabul etmedin etsen iyi olur.Çünkü senin kocam olmanı istemiyorum.
Dememle sinirlendi.Qaliba çok sinirlendirmiştimki saf gibi korkarak bakan bana yumruğunu sıkıp elini kaldırdı.Gözlerimi kapatmıştım çünkü bana tokat atacağini sanmiştim ama actiğimda o dudaklarima yapişmiş öpüyordu.Şok olmuş onu izlerken dudağimi isirmasiyla karşilik verdim.Elimle onu itiyordum ama gitmiyordu.İtmemle rahatsiz olduğu için ellerimi tuttu.Dudağini yüzüme sürterek kulağima yaklaşip "asla" demesiyle sinirlenip orasına tekme attım. (anladiniz siz zksmsnabak) Cani yanmiş bir şekilde cekildi bende kapıyı açıyordum.
"intikamım fena olacak" demesiyle kahkaha atıp sertce kapiyi kapatip çıktım.Soobinin yanina gidip oturdum.İşten sonra yemekler benden demesiyle gülümseyerek onayladım.Jungkook'un sinirli bakişlariyla karşimdan geçip gitmesine gülmeden edemedim.Mesayi bitmişti restorana doğru ilerliyorduk.Yemekleri sipariş edip bekliyorduk.Yemeyimizi yemeye başlarken kapidan gelenlere gözüm takildi.Jungkook ve bir kiz gelmişti.Soobin merakla bakmamdan anlamiş olcakki "Jungkook beyin asistani" demesiyle ona baktım "ne bey diyorsun şu adama" bilmem dedi ve gülmeye başladik.Jungkook gülmemizden rahatsiz olcakki sinirle buraya baktı.Birazda sinirlendireyim o zaman diye geçirdim içimden.Soobine kendi yemeği kendi çubuk ve kabimdan vermemle dahada sinirlendi.Göz kirpib izle ve gör der gibi baktim.Hesabı ödeyip el-ele ciktik restoranttan.Soobin şaşkinca bakip "napıyon" dedi bende sırıtıp elini birakip hiç dedim.Başari kazanmiş gibi eve doğru yürüyordum.Soobine benimle eşlik edip yalnız bırakmadığı için teşekkür edip yanağindan öptüm.Utanarak güldü ve gitti.Üstümdeki giysileri değişip rahat birşeyler giydim.Koltuğa uzanip televizyon izleme başlicaktimki telefonuma gelen mesaja baktım.

O adamı öpmenle kendini büyük bir tehlikeye attın.Cezanı daha kötü yapmış oldun.

K

ahkaha atarak cevap yazdım.
Öpmekmi güldürme beni o benim asistanim ister yemeğe götürürüm ister öperim ister s- anladn artık :)
Çok sinirlendirmiş olmalıyımki aradı.
Jk:Öğle bir şey yapmayı aklından bile geçirme yoksa olan sana olacak.
Hn:Sanane? sanamı sorcam?Ne istiyorsun benden bırak peşimi korkmuyorum lan senden.
Jk:Demek korkmuyorsun.Kapıya çık o zaman.
Hn:Tamam lan.
Diyip pencereden gizlince baktım ilk.Arabasina yaslanmiş bekliyordu.
Aşaği inip kapıyı açtım.Arabaya yazlanmamişti bu neden kapimin önünde?
Jk:Korktun sanırım ilk pencereden baktiğina göre.
Kahkaha atıp göz devirdim.Ellerimi önümde birleştirip konuşmaya başladım.
Hn:Ne alaka? Bakayim o kardeslerindemi gelmiş silahimi getireyim dedim.
Sinirle güldü.Sonra ciddileşip kulağima fisildamaya başladi.
"Değişmemişsin ama kötü yanların çoğalmış.Neden sadece kendini seviyorsun.
Hn:Çünkü benim ne ailem ne de beni seven bir kardeşim oldu hep yalnizdim.Defalarca ölmeyi denedim ama olmuyordu.
Demiştim sakince.Gözümden akan göz damlasindan haberim bile yoktu.Halada akmaya devam ediyordu.Kapıyı kapatayım derken engel oldu buna.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin