(14) Hani düşündünmü diye sordunya.

897 52 2
                                    

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım şaşkınlıkla.
Ben:N-ne.?
Jk:Duydun işte sevgilim.Hiç istemezmiydin bizim yaşayamadığımız cocukluğu o yaşasın.
Ben:İsterdim de,benimgibi bir deliden nasıl olabilir acaba.?Mutsuz olur diye yada düşürürüm diye çok korkuyorum.
Diyip kafamı aşağı eydim.Elleriyle yüzümü tutup.
Jk:Niyeymiş o,senden harika annemi olur hiç.
Ben:Bilmiyorum biraz düşünücem.
Kafasını onaylar şekilde sallayıp lavaboya gitti.Jungkookla konuşmamızdan sonra 3 gün geçmişti ve bugün izinliydik.Sabah uyanıp su içmek için aşağıya indim.İçtikten sonra televizyona bakmaya başladım.Sonra kook yanıma gelip kafasını dizime koydu.
Jk:Düşündünmü.?
Ben:Hayır aish ne acele ediyorsunya.
Jk:Tmm bebeyim düşünsen.
Diyip kafasını kaldırıp oturur pozisyona geldi.Düşünmemi bekliyorya salak tavşan dbdbdb.
Ben:Napıyorsun.?
Jk:Bekliyorum ama çok sıkıldım.
Diyip abur-cubur getirdi.Yiyerek beni seyr ediyordu film gibi.Sonra banada uzattı bir tabak.Bitirdikten sonra Odama çıkıp biraz uzanayım dedim ordada peşimi bırakmadı.
Jk:Off bitmedimiya bunebe.?
Ben:Ulan(Yazar çarpıldı dbdndnd) sen dogurmıycaksın ben doğurucam.Senanca keyifsür.
Sırıtarak kafamı göğüsüne koyup sarıldı.Sonra dışarıya çıkmaya karar verdik.Denizin kenarında yürürken banklarda oturan çocuklara bakiyorduk.Yemek yemeye bir kafeye gidip yedikten sonra markete gittik.Jungkook kendine atıştırmalık alırken bende gizlince bir alköllü içki aldım.Napayım biraz kafadağıtmaya ihtiyacım var.Marketten çıkıp eve gidip aldıklarımızı yerleştirdik.Jungkook ramen yapmıştı yedik.Sonra ben uyumaya gidiyorum yalanıyla içkimi içmeye bahçeye gittim.Oturmuş havuzun kenarında içiyordum.Telefonumda müziği başlatıp deligibi dans etmeye başladım.Sonra omzuma değen ele döndüm.
Jk:İçtim deme sakın.
Ben:Yok canım birbardak sadece içtim.Haydi sana iyi geceler.
Diyip arkamdaki havuza bıraktım kendimi Jungkook şaşkınca hemen suya atlayıp beni çıkarmaya çalışıyordu ama ben istemiyordum.
Jk:Bak üşüteceksin çıkalım hemen.
Ben:Hani dusundünmü diye sordunya.
Sevinçle bana bakarak.
Jk:E-evet nolmuş.?
Ben:Tamam diyorum ama beni bırakıp gidiceksen şimdiden isteme.
Jk:Hyaa senin gibi bir sevgilim var niye bırakayım.
Diyip suyun içinde döndürdü bizi.Sonra belimden tutarak kendine çekip öpmeye başladı.Bende ellerimi boynunda birleştirmiştim.Sudan çıkıp havluyla kurulandıktan sonra odaya gittik.Yatağa uzandığımgibi uykuya dalıyım derken Kook dudaklarimı ele geçirdi.Bende gömleğini üzerinden çıkartıyordum.Oda benim üstüm dekileri en son iççamaşırlarla kaldık.Kook benim üzerime çıktı ve boynumu öpmeye başladı.Sonrası ise belli zaten ;)))...
Sabah uyandığımda busefer benim heryerim ağrıyordu nedense.Kook uyandığımı gorup gülümseyerek sarıldı.Sonra kucağına alıp aşağıya götürdü.
Jk:Nasılsın.?
Ben:Aishh birde soruyormusun.?Sanki hırpalanmışım gibi hissediyorum.
Jk:Hiçkimse seni hırpalayamaz bebeyim.
Gülümseyerek yemeye devam ettik.

Zoraki EVLİLİK JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin