merhaba hayalet.
benim için gerçekten çok fedakarlık yaptın. aptaldım. sanki yapman gereken şeylermiş gibi davrandım. sana teşekkür ettim mi bilmiyorum bile. bunlar da seni üzdü, değil mi? sana söz veriyorum, eğer benimle barışırsan her gece teşekkür edeceğim sana. hem de yüzlerce kez. sevgimi belirtememek benim suçumdu. öyle bir insan olmak da benim suçumdu. ben kendimi düzelttiğime inanıyorum. benimle konuşmadığın bu bir yıl içinde çok düşündüm. sana o kadar sinirliydim ki aylarca her gece ağlamamı durduramıyordum. sonra yavaştan hislerim yok olmaya başladı. kendi kendime seni kafamdan attığımı söyleyip duruyordum. sen olmadan da hayatıma devam edebileceğimi söylüyordum. evet yapabiliyorum ama sen olsaydın emin ol daha güzel olurdu. tekrar buluştuğumuz yerde sana her şeyi anlatacağım. ama üzgünüm ki senin arkadaşlarınla olan içki muhabbetlerini duymak istemiyorum. senin yerine utanmaktan bıktım. belki de senin gibi salak olsaydım utanmak yerine beraber gülebilirdik. çünkü sen insanları oldukları gibi kabul ediyordun. ben edemiyordum. gerçekten değiştim ben. lütfen güven bana. seni olduğun şekilde kabul edeceğim, söz veriyorum. istersen her gece söz de veririm. yeter ki artık beni hayatına geri al. beni insan say. ben güçsüz değilim. ben de bir insanım. beni de gör yeniden. görmezden gelme artık. indir perdelerini, n'olur. "friend, please." dinlerken aklına geldiğimi söylemiştin. o günden beridir bu şarkıyı dinleyemiyorum. sanki bana hayatından gitmemem için yalvardın. NEDEN HAYATIMDAN GİTTİN O ZAMAN?
.
zavallı jeongin'in daha fazla yazacak gücü kalmamıştı. aklına daha fazla zarar vermemek için day6 eşliğinde gözyaşlarının akmasına izin verdi ve geceyi uyuyakalarak sonlandırdı.