4 • 3

373 46 5
                                    

yorgun bir günden tekrardan selam,

hepsi felix yüzünden oldu, değil mi? ona inandın. bana inanmak istemedin. senin için aşk, arkadaşlıktan daha önemli. nasıl olsa felix senin tanrın. ona taptığını kendin söyledin bana. karşılığında ağzımı açmadım bile. artık o kadar yıpranmıştım ki senin üzülmenden, ağzımı açamadım. artık felix'le de çok yakın değiliz. benden çok sevdiği arkadaşları var, bana ihtiyacı yok. senin de. ben ise sadece size sahiptim. neden beni böyle bıraktınız? gerçekten çok pişmanım. artık o karamsar jeongin yok, lütfen artık geri dön. bundan sonra üçümüz beraber buluşmayız. her seferinde felix'e yanaşıp beni unutuyordun. fazlalıktım ben. sosyal medyalarda da ben hiç yanınızda değilmişim gibi davranmıştınız zaten. ikimizin ortasındayken felix'e sarılmıştın. bütün yol boyunca onu öptün. aptal gibi yanınızda öylece yürümeye devam ettim. sen sadece onu görüyordun. kördün. körsün. o kadar kalbim kırıldı ki o gün eğer ben koluna cimcik atmasaydım varlığımdan bile haberin yoktu. çok koydu. o gün gerçekten çok kırıldım. üstünden iki yıl geçti ama ben bazı şeyleri atlatamadım. yemin ederim ki sana hiçbir şey belli etmeyeceğim. ben artık mutlu biriyim. lütfen geri dön. felix olmadan, ikimiz arkadaş olabiliriz. zaten 3 rakamını hiç sevmezdin sen, uğursuzdu o senin için. hem beni hayatından çıkarmana üzülen felix değil miydi? tanrı'na karşı mı geleceksin, hyunjin?

bring back us ―hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin