sevgili hwang hyunjin,
seungmin, senin beni özlediğini anlattı. sen de friend, please dinlerken ağlamışsın. olgunlaşmışsın. eğer sana yazarsam kesinlikle bana bir cevap verirmişsin. ikimizi de yanılttın. sana yazdım ve günlerce stresten yemek yiyemedim, haftalarca cevap bekledim mesajlarıma. sonunda veda etmem gerektiğini anladım. özel şeyler yazamayacağım çünkü o olaydan sonra bir daha hiç aklıma gelmedin. demek ki olması gereken buymuş. sevgilin sana sadece bir sevgili değil, herkesin yerini doldurabilecek bir dost da olmuş. sevindim senin adına. yine de aklıma geldiğinde sadece güzel anıları düşünmeye çalışacağım. day6'in şarkıları bana çok yardımcı oluyor, her zaman <3 kendine iyi bakıp bakmaman artık umrumda değil. diyecek bir şeyim de kalmadı zaten. içimden geçen son şeyleri dedim sana. bir daha özür dilemeyeceğim çünkü hak etmiyorsun. kocaman bir arkadaşlığın tüm yükünü ben kaldırmışım zaten. son mesajımda dediğim gibi, hoşçakal.
son olarak,
ihtiyacım olan şey ne senmişsin ne de baştan kokan arkadaşlığımız.ihtiyacım olan son şey sadece içimden geçenleri söylemekmiş.
ama son bir kez daha hak ettiğin bir şey var.
teşekkür ederim hyunjin.
sen benim hayatımdan geçmiş bir tecrübesin.