7 • second boys will be first choice

338 41 3
                                    

nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum,
nasıl başlamamı isterdin ki?

her neyse. bugün felix'le çok güzel vakit geçirdik. arkadaşlığımızın ölü çiçeğini suladık. acaba felix'in attığı fotoğraflarımı gördün mü, belki de özlemişsindir beni? sanmam. "felix ile barışabilirim ama jeongin ile bir daha asla konuşmayacağım." yazık olan felix'e oldu biraz da. fark ettirmemeye çalışsa da bizim barışmamızı istedi o da. ya da daha çok bana yazık oldu. iki arkadaşının arasındaki karşılıksız aşkın arasına yanlışlıkla kaynayan zavallı çocuk yang jeongin. ne komedi ama. zaten hyunjin ve jeongin hiç uyumlu değildi. arkadaş bile olamayacak kadar hem de. felix ise hyunjin için yaratılmış bir yaratıcı. bayağı komedi hem de. senin gibi bir alçak yüzünden felix'le arkadaşlığımı kesme planları kuruyordum. neyse ki o düşüncelerim artık yok oldu. felix hâlâ jeongin'den yakışıklı. zavallı jeongin'in hwang hyunjin ile arkadaş olmasını bile engelliyor. hem de hiçbir şey yapmayarak. salağa yattı ve kurtuldu. salağa yatmasına gerek yoktu, ama sanırım bu hyunjin'in altına yatmaktan daha kolay geldi onun için. ama riskli olan her zaman daha etkiliydi. bazen ikinizden de nefret ediyorum. felix şu an heejin ile çıkıyor ama sen hâlâ aptalsın.

bring back us ―hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin