1

2.5K 75 10
                                    

Nazywam się Park Jimin i mam najlepszego przyjaciela Jeon Seokjin przyszliśmy na świat w tym samym czasie 13 września , a nasze mamy się przyjaźnią , dlatego zostaliśmy wychowani jak bliźniaki i staliśmy się nierozłączni , nawet już planujemy razem osiemnastkę , która odbędzie się za rok.

Od dzieciństwa ufam mu najbardziej oprócz rodziców . Ma starszego bardzo przystojnego brata Jeon Jungkook , z którym mieszka ponieważ jego rodzice mieszkają w innym mieście ,gdzie pracują i wysyłają im tylko pieniądze . Jungkook mimo , że jest przystojny jest bardzo głupi na każdym kroku mi dokucza i mam go już dość .

Z moimi rodzicami mam dobry kontakt , ale nie do końca jaki bym chciał co chwilę pracują i nawet nie mają czasu żeby że mną porozmawiać . Z Jinem zamiast imprezować wolimy popcorn i dobry film ale w tym roku postanowiliśmy to zmienić chcemy zobaczyć jak to się imprezuje ale będzie ciężko bo na każdym kroku jego brat nas pilnuje jak już mamy gdzieś wyjść .

W wieku 15 lat zorientowałem się że wolę chłopców i było mi bardzo ciężko , żeby powiedzieć to komukolwiek ale gdy postanowiłem wyznać to Jinowi okazało się że on też jest gejem , aż kamień z serca mi spadł najbardziej obawiałem się rodziców ale bardzo dobrze to przyjęli mówili , że się domyślali i mnie wspierają .

Nie powiem , że nie podoba mi się jego brat wręcz bardzo mi się podoba , ale tylko z wyglądu bo z charakteru jest okropny z tego co wiem to jest bi jak , co ciekawe bo nie spodziewałem się , że lubi też chłopców , ponieważ widuje go tylko z dziewczynami . Chciałbym aby na mnie kiedyś tak spojrzał , ale dopiero wtedy kiedy zmieni swój charakter .

O boże o czym ja gadam nigdy bym nie chciał się z nim umawiać on jest po prostu dupkiem na którego dziewczyny lecą i ma codziennie inną , wolę raczej kogoś spokojniejszego , chociaż nie zaprzeczam czasami mam myśl jakby to było być z nim ale wiem że on nie bawi się w związki i bałbym się reakcji Jina , ale nie mam co się obawiać bo nigdy to się nie wydarzy nigdy nie będę chciał mieć takiego dupka przy sobie .

W tym roku postanowiliśmy z Jinem bawić się i zacząć chodzić na imprezy więc czuję , że ten rok będzie nasz .

Ten rok będzie najlepszy .....

My Friend's BrotherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz