Ejen baru

800 31 9
                                    

General:pastikan kamu semua tak buat hal atau kamu kena *pandang ejen nakal*

Ganz:ok masuk.

Ali:panggil Ali je (dingin)

Khai:Ali kau ke tu?

Ali: Khai?

Khai&moon:(peluk Ali)

Iman:hai Ali lama tak jumpa (turunkan mask Ali)

Ali:sama(senyum)

Rudy:hmph!si lemah ni ada lagi!dah lah lemah lepastu duduk sini lagi!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rudy:hmph!si lemah ni ada lagi!dah lah lemah lepastu duduk sini lagi!

Uno:*sabar*

Marsya:aku Marsya kakak Ali.

Kyle:aku Kyle tu Keith .

Alicia:*pandang Ali*hmph apa kehebatan kau sampai MATA tarik balik kau masuk sini hah yatim piatu.Hmph mesti lemah lagi!

Ali:(pakai mask)

Keith:kau jangan kurang ajar sangat!

Kyle:sabar bang

Keith:kau suruh abang bersabar macam mana abang nak bersabar kalau dia cakap macam tu dekat Ali.

Kyle:tak pe lah aku tak nak halang nanti kena ayat pedas kau pulak.

General:*baru nak marah tapi*

Rizwan:*cengkam bahu Alicia& Rudy dengan kuat*jangan busukkan nama MATA lagi sama macam kamu buat dulu.Ali lama tak jumpa kau (peluk Ali)

Ali:sama lah (peluk Rizwan)

Keith:so sweet😊🦋🦋

Marsya:korang tunjuk lah kehebatan korang dan nama korang *pandang budak nakal*

SEMUA DAH TERANGKAN BIODATA DIORANG KECUALI RUDY.

Rudy:panggil Rudy je.

Kyle:belagak nak mampus.

Gheeta:kamu boleh tunjukkan kemampuan kamu semua disini dan baru mula pemilihan teras termasuk Ali.

Ali:Marsya kau dulu.

Marsya:senang je ni.*main bola sepak macam sies dan siete *hiyargh!(sepak dinging akademi sampai berlubang)

All ejen kecuali team Ali:(ternganga besar)

Marsya:hmph! hiyargh!(dinding yang berlubang tu di baiki oleh bolanya)kau Keith.

Keith:hiyargh!!!(guna pedang)(lampu yang diatas terang menerang tu terjatuh lepas di belah oleh Keith)Marsya pelase.

Marsya:kau ni nasib abang aku (betulkan lampu tu)Kyle giliran kau!

Kyle:.......(hulur tangan kedepan macam tunggu sesuatu)

Ali:Alicia,jet,Roza&Rudy baik korang tunduk.

Team budak nakal:buat apa

Kyle: sekarang (tiba² terdapat satu pedang besar macam alucard datang arah geng budak nakal)

Ejen Ali misi : ChangeWhere stories live. Discover now