Gözlerimi Hayriye teyzelerin balkonlarında ki ipe serili olan beyaz tişört'e dikmiş rüzgarda dans edişini izliyordum. Aslında dans etmekten çok apaçi dansı yapar gibi bir hali vardı. Şafak amca reklam'ı beğenmediği için şu an üzgün ve sinirli gibiydik. Yani en azından ben öyle gibiydim.
Ela'nın sıkıntıyla oflayışını takmayıp apaçi dansı yapan tişört'e bakmaya devam ettim fakat şu an daha çok horon teper gibi bir hali vardı. Ayakları yoktu belki ama kolları horon'u anımsatmıştı bana. Tamam yalan söylüyorum anımsatmadı. Sadece içimden kendi kendime yalan söylemek geldi ve söyledim.
Sağ tarafımda oturan Ela
" Telefonunu versene şu mesajlara bende bakıcam." dediğinde omuz silkdim.
" Cebimden çıkarmaya üşeniyorum rahat bırak beni."
Bana gözdevirip telefonu cebimden aldığında onu umursamadım. Telefonumun şifresini girdiğinde WhatsApp'a girdi. Nedenini bilmesem de telefonum da şifre vardı. Ve yine nedenini bilmesemde mahalle'nin %80'i telefonumun şifresini biliyordu. Bilsinlerdi. Telefon benim için pek mühim bir araç değildi.
Ömer diziyle topu sektirirken topun düşmesiyle sinirle topa vurdu. Pardon vuramadı çünkü vuracağı sıra da rüzgar topu hareket ettirdi. Ömer, boşa savrulan ayağıyla daha da sinirlenip topu hışımla eline alıp eliyle sıkmaya başladı. Sanırım topu boğmaya ay yani patlatmaya çalışıyordu.
Top'un kalın futbol toplarından olması dışında bir problem yok.
Ela birden bağırdığında olabildiğince yavaş bir haraketle kafamı ona çevirdim.
" Bu mesajlar yani bu konuştuğun kişi Şafak amca değil ki." dediğinde yüzüne mal mal baktım. Ne diyor bu ya?
Bana gözdevirip
" Konuşmalarınız bana biraz garip geldi. Sanki...sanki Şafak amcayla değilde başkasıyla konuşmuşsun gibi hem baksana durmadan potkırmış. Bu numarayı kimden aldıysan yanlış almışsın. Bak Ömer'in telefonunda da Şafak amca'nın numarası var ama sende ki numarayla aynı değil." dedi.
"Belki Ömer de ki numara yanlıştır hem ben bu numarayı Saniye abladan aldım." dediğimde sırıttı.
" Görücez şimdi." diyip Ömer'in telefonundan Şafak amcayı aradı. Bir kaç çalıştan sonra Şafak amca'nın sesini duyduğumda gözlerim kocaman oldu.
" Ne var?"
" Merhaba Şafak Amca. Ben Ela şey ben de senin numaran var ama yanlış galiba. Numara şöyle 0538*** "
" 1 yıl önce ki numaram o benim. Rahatsız etmeyin beni." diyip telefonu yüzümüze kapattığında Ela yüzünde ki zafer ifadesiyle bize bakarken Ömer ve ben sudan çıkmış balık gibi ona bakıyorduk.Balık sudan çıktığında bizim gibi bakıyorsa eğer.
Bölüm Sonu.🌱
Şuraya Cemreyi koyayım biraz;
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İnstagram: @umutdolu_masallar
Umut Dolu Günler Dilerim.💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKKAL | Tamamlandı
ChickLit0538***| Merhaba Şafak amca 0538***| Ben Cemre Karademir 0538***| Senin demenle bakkalına dadanan kız 0538***| yazıyor... ••• • Öylesine bir kurgu işte..maksat yazmak olsun. bAkKaL / TeXtİnG 🌱 cemre 1# 15.02.2021 Bakkal 1# 21.02.2021 Amca 1# 30.0...