Selamun Aleykum Canlar !
Buyrun Bölüm⬇
" Senin adın Cemre mi?"
Duyduğum soru cümlesiyle sesin geldiği yöne baktım sonra da yanımda ki arabanın arkasına çömeldiğimde ilerde ki iki kişiyi dinledim. Bu soruyu soran kişi uzun boylu biriydi ama arkası bana dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Soru sorduğu kişi ise bizim mahallede ki Şevvaldi. İkimizin de saçı kızıl olduğu için ikimizi mahallede ki teyzeler çok karıştırırdı ama aslında saç rengimiz dışında birbirimizle alakamız yoktu.
" Hayır ben Şevval. Cemre'yi niye arıyorsunuz ki? Bir şey mi oldu?"
Şevval'in sorusuyla konuştuğu kişi bir süre susmuştu. Acaba o sahte Şafak amca mıydı? Eğer öyleyse şu an kesin yalan uydurmaya çalışıyordu. Vericeği cevabı beklerken yanıma çömelen Deniz,
" Cemre..." dediğinde Şevvallerin bizi duymaması için elimle ağzını kapattım. Diğer elimle de sus işareti yapıp kısık sesle,
" Deniz iki dakika konuşma." diyip elimi ağzında çektim.
" Hiiç arkadaşız da biz. Uzun zamandır yoktum buralar da gelmişken onu da bir göreyim dedim."
Duyduklarımla artım emindim ki o kesinlikle sahte Şafak amcaydı.
Deniz'e kısık sesle,
" Ben gidiyorum. Bu olanlar aramızda kalıcak aksi takdirde...hiç iyi şeyler olmaz." dedikten sonra araba'nın arkasından gizlice çıkıp yan sokağa girdim.
Buraya kadar gelmiş olması garipti. Nasıl bulmuştu ki burayı? Belki de ilk Şafak Amca'nın Bakkalını bulmuştur. Aksi takdir de bulamazdı zaten. Acaba takıntılı manyak falan mıydı? Olabilir. Niye bir insan telefonda bir kaç kere konuştuğu kızı bulmak için mahallesine gelsin ki?
Saniye teyzelerin aparmanı'nın dış merdivenlerine oturup telefonu cebimden çıkarttım. Sonra da engeli kaldırdım.
Bölüm sonu.🌱
İnstagram: @umutdolu_masalllar
Kurgu'nun gidişatı hakkında tahminlerinizi veya da düşüncelerinizi bu paragrafa yorum olarak belirtmenizi istiyorum.🍂
Deniz hakkında düşünceleriniz✏
Vote ve yorum bekliyorum.💜
Umut Dolu Günler Dilerim.💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKKAL | Tamamlandı
ChickLit0538***| Merhaba Şafak amca 0538***| Ben Cemre Karademir 0538***| Senin demenle bakkalına dadanan kız 0538***| yazıyor... ••• • Öylesine bir kurgu işte..maksat yazmak olsun. bAkKaL / TeXtİnG 🌱 cemre 1# 15.02.2021 Bakkal 1# 21.02.2021 Amca 1# 30.0...