Keksikää luvulle nimi, piis :3
Milos
Virneeni kasvoi, kun Rivenin kasvoilta saattoi vain nähdä sen, kuinka hän tajuaa jääneensä alakynteen. Tämän tummatukka oli liimautunut tämän kasvoille, veri oli sekoittunut veden kanssa ja pitkin tämän ihoa valui katulampun valaisemia nyörejä aina leukaan saakka ja siitä tämän hupparin kaula-aukon reunaan tai maahan saakka.
Tilanne naurattaa minua, ajatus meidän tekemisen näöstä ulkomaailmalle, ei varmasti ollut mitenkään erityisen ammattimaista. Nyrkistä leukaan, polvesta vatsaan, päästä kylmään sydämmeen.
Sydämmeen mikä ei kuitenkaan oikeasti ole kylmä, vain rikki.
Punainen neste peittää kasvojain, Riven virnistää makeasti. Yhtäkkiä voiton mahdollisuudet pienenee, häneltä ei jää mitää huomaamatta, ja käyttää tilaisuutensa hyväksi. Nyrkki vasten kasvoja.Päässä alkaa heittää ja tunnen oloni humalaiseksi? Otan pari askelta taakse päin. Pidän kättä vatsallani ja kumarrun eteen päin. "Eikö jaksa enää, Milos?", Riven kysyy ivallisesti.
"Voidaan me lopettaa jos et jaksa enää", hän nauraa ja kävelee luokseni.Tämä ottaa minua kyljestä kiinni ja istuttaa minut kivisen kaiteen päälle.
Istuin nojaten käsilläni polviini. Kohta oksennus lensi kaarella eteemme. "Ehkä meijän pitää lopettaa tältä erää", Riven tokaisee ja silittää selkääni. Oksennan uudestaan. Vatsalihakseni supistuvat ja yökkään vielä kolmannen kerran. "Voiii pientä", hän vittuilee. "Otetaan revanssi joskus", tokaisen, pyyhin suu pieliäni.
Riven kaivaa puhelimen taskustaan.
"Helvetti", hän irvistää katsoessaan minua. "Kymmenen soittoa Katilta", hän sanoo ja puristaa silmänsä kiinni kärsivästi hymyillen.
"Säälin sua jo nyt", sanon ja katselen ympärilleni.Kati oli exäni, mutta Rivenin nykyinen. Vihasin tätä tyttöä, eikä Katy tiennytkään että liikuin Rivenin kanssa ylipäätään. Eikä saisikaan tietää, toivottavasti.
"En ymmärrä miks haluut olla sen muijan kaa, se on ihan vitun toxic", sanon tälle pudistellen päätäni."Se on kaunis, ja kyllä se osaa olla kohtelias suurimman osan ajasta, ja se on hyvä sängyssä", hän kertoo, sipisee loppu osan vaikka ketään ei edes ollut lähellä. "En tiiä sitte että miten paska sänky elämä sulla on ollu, kerta se on hyvä", sanon nauraen. Hänen suu levähtää auki ja tämä läimäyttää minua nyrkillä käsivarteen.
"Tiiäkkö mitä Milos?", hän sanoo ja virnistää. Nostan kulmiani.
"Oot ihan vitun perseestä", hän nauraa ja laskee kätensä reidelleni.
"Tiiäkkö mitä Riven?"
Hän virnistää ja vuorostaan kohauttaa kulmiaan.
"Mä tiedän, ja mä tykkään siitä", sanon hiljaa virnsitäen ja sitten nauran tämän silmien pyörittelylle. Hän katsoo minua hetken ja pudistaa päätään.
Nostan märän hupparin hupun päähäni ja vedän itseäni enemmän nahkatakkini sisään.
Riven katsahtaa minua, päästä varpaisiin samalla kaivaen taskuaan.Hän vetää tupakan huuliensa väliin ja sytyttää sytkärinsä. Hän vetää myrkkyä syvälle keuhkoihinsa. Puhaltaa sitten sen pihalle.
"Onko sulla kylymä?", hän kysyy ja siirtää sätkän huuliensa väliin.
"Ei erityisemmin, vähä vaa vaatteet märkänä", vähättelen kylmyyttäni. Olin oikeasti aivan jäässä.Hän nousee. Ottaa minua ranteesta ja lähtee kävelemään. "Tuu", tämä vain sanoo ja jatkaa ranteeni puristamista. Kävelemme jonkin matkaa kunnes saavumme pienen vajan luokse.
Kävelemme sen sisälle ja istumme pieneen heinäkasaan.
Ei sielä erityisen lämmin ollut, mutta ainakin olimme koko ajan yltyvältä sateelta suojassa. Olimme hiljaa ja vain tuijottrlimme vajan kulahtaneita puu seiniä. Jos seinään koskisi, saisi aivan varmasti tikun sormeensa.Olin vasta alkanut viettämään aikaa Rivenin kanssa. En osaa sanoa mistä se lähti. Tapasimme kai joissain bileissä, ei sitä muista kun niitä on niin paljon. Riven oli puoleksi englantilainen ja puoleksi suomalainen. Kuitenkaan tämä ei ole ollut tekemisissä äitinsä kanssa tämän syntymän jälkeen.
Rivenin puhelin soi jälleen. Hän lyö luurin korvaan ja sammuttaa sitten puhelimensa. Katson tämän näyttöä ja sitten häntä. "Sä saat viel kuulla tosta", sanon ja tämä näyttää keskisormea.
"Pakko vääntää veistä haavassa", hän sanoo muka vittuuntuneena.
Nyökytän ja otan paremman asennon heinä kasassa."Mää soitan sille", sanon ja avaan oman puhelimeni. Avaan puhelin luetteloni ja rupean jo selailemaan yhteystietojani. "Joo et vitussa soita", hän sanoo ja vetäisee puhelimen kädestäni. "Anna se takasin!", huudan ja yritän saada otetta puhelimestani.
Tumma tukkani hiukan kuivuneena hakkasi otsaani. Pyörähdin tämän kylkeen kiinni riuhtoessani puhelinta tämän käsistä. Kiljuin tämän koskiessa minua kylkeen ja sätkin kuin kala kuivalla maalla.Saan sen käteeni kuitenkin kova yrittämisen jälkeen.
"Vittu sä oot rasittava", totean hengästyneenä, pyyhkäisen vielä otsaani vittuillaksen kovasta työstä jonka jouduin muka tekemään. Hän virnistää. "Tykkäät kumminki", pyöräytän silmiäni. Sykkeen laskiessa ja lihasten lopettaessa lämmön tuoton, alkaa kroppani tärisemään tästä viileästä ja raikkaasta ilmasta."Tuu tänne", hän sanoo ja vetäisee minut lähelle. Jatkan tärisemistäni ja tämä kiertää kätensä ympärilleni ja puristaa oikein kovaa.
"Voin sanoo et Kati ei ainkaan tuu tykkän kuullessaan, että sen exä ja nykynen pääty tappelun jälkeen halaileen toisiaan", totesn nquraen tämän huppariin vuorautuneena. Suljen silmäni."Haha, no siitä voit olla aivan varma", hän nauraa ja puristaa minua vielä kovempaa. Henkäisen.
Kohta hän hellittää otettaan ympärilläni ja nousee istumaan, kuitenkin hän riisuu vain hupparinsa ja palaa takaisin viereeni. Tällä oli onneksi hupparin alla pitkähihanen, tämä ei palellu kuoliaaksi. Sateella ei ollut lämmin, vaikka olikin kesä.Hän asetteli hupparin päällemme ja tarrautui minuun kiinni uudestaan.
Naurahdin. "Mitä?", hän kysyy ja nauraa itsekkin. "No ajattele nyt, kaks poikaa litimärkinä jossain random vajassa halailee toisensa kanssa niinku mikäki tuore pari", sanon."Mutta asian muuttaa se että vittu hakkasit multa ilmat pihalle aikasemmin, ja että oon suhteessa, eli minusta me ollaan salarakastuneita väkivaltasessa suhteessa, ei kuulosta hyvältä", tämä toteaa, naurahdan. Painan päätäni tämän rintaa vasten. Kylkeni alla oleva käteni alkaa puutua ja yritän vaihtaa nätisti asentoa.
"Vittu", sanon, kun sellaista ei löydy. Nousen istumaan. "Lähetään teille, oon ihan varma että Kati tulee aamulla meille ja haluun vältellä sitä niin kauan ku pystyn", nyökkään virnistäen. Riven pukee hupparinsa.
Sade oli yltynyt ja näimme parhaksi juosta. Kohat saavuimme kerrostalon parkkipaikalle ja siitä sujahdimme katoksen alle. Näppäilin koodin ja kohat olimme lämpimässä rappukäytävässä. Kuitenkin päätimme mennä hissillä.
"Hyvällä tuurilla tuo hissi pysähtyy ja me jäähään sinne jumiin niinku kaikissa elokuvissa", Riven toteaa ja nostan kulniani. "Jos niin käy nii me ollaan elokuvassa", sanon ja astin hissiin sisälle. Painan nappia ja kohta se lähtee ylös päin. Olemme hiljaa ja tuojotamme hissin oven yläpuolella vaihtuvaa numeroa.
Sen pysähtyessä vitoseen, molemmat liikkuvat oven suuntaan.**
Sujahdamme huoneeseeni ja huokaien alkaessa välittömästi riisumaan vaatteitani.
Aluksi nahkatakkini lentää lattialle. Sitten housut ja huppari. Enää t-paita ja bokserit joista molemmat lentää huoeneen nurkkaan. Kävelen vaatekaapilleni ja vädän sieltä pelkät bokserit jalkaan.Käännyn ympäri ja nään Rivennin tuijottamassa minua kulmat koholla.
"Mulla ei taija olla sulle sopivia vaatteita", totean ja hymähdän.
Hyppään kaarella sänkyyni ja siitä meni melkein varmaan pohja laudat poikki. Vitun läskiperse saatana.Riven nyökkää tietävänä ja alkaa kuitenkin riisumaan vaatteitaan. Kohta tämä sujahtaa peittoni alle ilman minkäänlaista vaatekappaletta. Sammutan valot ja etsin hyvän asennon. Huokaisen. Olen edellen aivan jäässä. Menen lähemmäksi Riveniä. Suljen silmäni. Kohta vaivun uneen Rivenin pitäessä kämmentä paljaan kylkeni päällä.
Jou. Totanoin. Ensimmäinen luku tätä mun pienestä mielen johteesta valistunutta tarinaa. Saapa nähä mitä tässä käy. Mutta toivon että nautitte ensimmäisestä.
Pieni suositus tän loppuun vielä semmoisesta podcastistä kuin two princes oli tosi hyvä. Se on tarian kadesta prinssistä jotka rakastuu. Kannattaa käyä kuuntelee jos kiinnostaa, ja kertokaa ihmeessä teijän mielipide, ihte tykkäsin kyllä. Löytyy ainakin spitifyista.
Kiitos kun luitte♡ pakko sanoo, että mua pelottaa julkasta tää :)
YOU ARE READING
If I Can't Love U I'll Hate U Instead
RomanceMilosilla on vaikeat välit vanhempiinsa sekä exäänsä. Hän kuitenkin ystävystyy exänsä poikaystävän kanssa, mitä tästä seuraa? Entä siitä kun joku alkaa levittelemään nuorten salaisuuksia netissä? Alotettu: 8.5.2021 Lopetettu/valmis: 8.5.2022