13. Into Rivens

146 15 7
                                    

Milos

Hörpin kaljaa vähä väliä, samalla kun valmistin boolia iltaa varten. Laituripoika pilkkoi vesimelonia, sitruunaa ja sen sellaista booliin lisättäväksi. Kaijutin kuului mukavasti mökkiin, olihan mökin seinät ohuet, ikkunatkin helisivät ja lattia tärräsi basson tahtiin. Laituripoika joka oli esittäytynyt Aatokseksi, tällä ei ollut kuin bokserit ja pyyhe niskan takaa kerrettynä. Nico ja Riika grillasivat, näinhän he olivat aijemmin luvanneet. Katia ei kuulunut, en tiennyt tämän ja Nicon tilanteesta. Nico kävi Riikan kropan vähä väliä läpi. Yökltys. Mieleni teki motata tätä poikaa naamaan. Ehkä toteutan sen vielä tämän päivän aikana.
Rivenin kavereita oli tullut omilla autoillaan pihaan, hän oli mennyt vaikeaksi minun tullessa heidän seuraansa joten pakenin sisälle. Eteenkin tämä sänkipää, sai oloni tuntemaan hyvin uhatuksi. Tämän v-aukkoinen musta t-paita kiriststyi kalpean pojan treenattujen lihasten päälle. Viiksi vallu vaikutti symppikseltä. Tämän nimen tiesin olenvan Valto.

Kaadoin koskenkorvaa puoli pulloa liköörien joukkoon. Aatos kaatoi leikkuulaudallisesn pupun ruokaa myrkyn joukkoon, ja alkoi ylpeänä tiskaamaan sotkemiaan astioita. Katselin Riveniä ikkunan lasin läpi ja hörppäsin kossu pullon suusta. Irvistin sen väkevyydestä.
Päätin kaataa loputkin pullosta booliin. Kannoin suuren kirkkaan kulhon terassin sivupöydälle.

"Milos!", Riven kävelee luokseni purren huultaan. Käännyin katsomaan tätä. Hän oli aukaisemassa suutaan, kuitenkin hänen ystävänsä tuli terassille leveästi hymyillen. Hymy ei kuitenkaan ollut ystävällinen , ennemmin ivallinen. "Puhutaan myöhemmin", tämä sanoo ja nyökkään ja lähden kävelemään terassin toiselle liukuovelle. "Mitäs mitäs, älä mee poju vielä", poika tökkää kämmenellään minua rinnasta taaksrpäin. Hymyilen vittyyntuneena.

"Mä en nyt jaksa mitään tyhmää paskaa nyt nii päästä mut ohi", totean ja kävelen tämän ohi. "Ja mua on turha pojutella", sanon tälle mennessäni pojan kohdalla.
"Se rupee oleen kärtynen ku on nii kiimanen, varo ettei sua rupee iskeen, sen katseesta huomaa et se on into guys, taitaa muhun käyä kuumana", kuulen kalpean pojan sanovan Rivenille. Mieleni teki tehdä vaikka mitä tälle taakseni jäävälle pojalle.

Kävelin mökki tielle ja join kaljani loppuun. Sydämmeni hakkasi vihasta. Se kiersi veressäni, sai kiehumaan. Riven sai minut kiehumaan. Tämän ystävä sai minut ahdistumaan vihasta. Hengitys meni raskaaksi ja leukojani alkoi kiristämään.
Kyykistyin ja paukautin pullon vahingossa kiveen laskeutuessani. Se särkyi palasiksi. Samalla tavalla kuin mieleni. Aloin keräämään niitä kateeni.

**

Porukkaa hyppi ja pomppi pitkin epätasaista maastoa. Ruben oli tuhannen päissään ja Aatos utitti pitää parhaansa mukaan poikaa pystyssä kulkettaesaaan tätä pusikon luo oksentamaan. Tekemäni booli oli juotavaa, kossu maistui vähän turhan kitkerästi mutta en anstanut sen vaivata itseäni kun muille se näytti mairuvan turhankin hyvin.
Nousin portailta joilla olin istunut ja lähdin kävelemään rantaan.
Käsi laskeutui paidan suojaamalle olkapäälle, se sai minut säpsähtämään. Vilkaisin kättä, se oli miehen käsi. Veikkaukseni Rivenistä osui oikeaan. "Miten menee?", hän kysyy, äänestä ei kuullut lainkaan että tämä olisi juonut. "Kuule", tökkään tätä rintaan etusormella.

"Se sun kaveri, se kalju, tekis mieli sanoa kaljurotta mutta oon nyt nii kiva että en sano", aloitan hyökkäävän puheeni. "Se voi olla muutamassa jutussa oikeessa, mutta se että siihen kävisin kuumama, ja se olettaa sen vaa katseesta, koska ainut asia millon se ois kuuma ois sillon ku heitän sen vittu juhannus kokkoo mitä täälä ei ees polteta", raivoan pojalle joka tuojottaa minua suurin silmin. Hän käsittelee pienessä päässään sanojani hetken kunnes toteaa: "oot kuitenki kiimanen?", hän virsinstää. Pyöräytän huokaisten silmiäni ja nyökkään pojalle viettelevällä katseella. Poika nyökkää takaisin ja lähtee luotani purren huultansa. Katsahdan terassille josta kaljurotta tuijottaa minua mietteliäänä. Näytän tälle keskisormeä ja lähden Rivenin perässä pois rannasta. Rotta lähtee meitä vastaan. "Mitäs pojat, suunnittlemassa puskapanoa, perseeseen ja sitä rataa", kaljupoika jonka nimeä en vieläkään tiennyt toteaa.
"Kateellinen? Haluakko liittyä mukaan, suuhun ja sitä rataa, vai miten sä oot aijemmin sen halunnu hoitaa?", pusken lauseita takaisin pojan luisia kalpeita kasvoja. Riven tuskin pysyy housuissaan kun purskautan lauseet päin pojan kasvoja.

Nyrkki iskeytyy mahaani. Astun askeleita nopeaa taksepäin ja ilmat menevät pihalle. Yskäisen pari kertaa kunnes lyön pitenpää poikaa kovaa leukaan. Tämän luut ottivat vastaan ja nyrkkiini kävi kipeää. Pojan alkaessa iskeä uudestaan Riven astuu eteeni ja ottaa kilven tapaisesti iskut vastaan.
"Riven, pienen pojan puolustaja, jossaki vajassa ootte olleet halimassa", poika nauraa, mistä tämä tietää?

Tökkään Rivenin pius edestäni ja nostan pojan edessä polveani ja tämän kumarruessa lyön tätä kasvoihin. Poika perääntyy. Nico kävelee kalja kädessä viereiselle terassille. Sydämmeni hakkasi. En pitänyt ensisilmäykselläkään tästä kalpeasta pojasta, olin enemmän tummaan ja tulisiin Riveneihin päin. Tästä ajatuksesta lähtikin useampi ajatus pyörimaan.
Kävelin Rivenin luo ja nappasin tätä paidan kauluksesta kiinni. Vedin alaspäin ja painoin huuleni tämän omille. Siirsin käteni tämän tukkaan ja hän siirsi kätensä lantiolleni.
Kuulin katin ja Emilin taputtavan ja huutavan terassilta. Tämä oli toinen kunnon suudelmamme.
Puraisin tätä huulesta ennen irrottautumistamme.

"Pyysinkö mä live pornoo, homo kategoriassa", poika yrittää provosoida. Nauran. "Se on noin kiukkunen koska se on nii kiimanen, ja huomaahan sen katseesta että se on into guys, vai pitäskö sanoo into gays", sanon Rivenille ja otan tämän kädestä ja lähden kävelemään pojan ohi.
"Adios amogos y amigas", sanon yleisölle poistuessamme teille jossa pulloni rikoin. En oo into guys, oon into Rivens, nain virallisesti myönnettynä.

Pikkasen lyhyempi ku aikasemmat mutta toivottavasti oli laadukas luku ja luettavan arvoinen. Biisejä lukuihin saa ehdotella. Ja jos on luvujen sisällölle ja tapahtumille toiveita nii saa täydetää idea varastoja, olisin siitä kiitollinen:)♡

If I Can't Love U I'll Hate U InsteadTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang