8.Kapitola

123 10 0
                                    

O den později po podání návrhu na rozvod jí ministerstvo návrh schválilo. Teď byl na řadě ten těžší úkol. Musel přimět Severuse aby ty papíry podepsal. Ale to už nějak udělá, dokope ho za každou cenu k tomu aby to podepsal. Neměla strach spíš se těšila až mu ty papíry dá, chce vidět jeho reakci ať je jakákoliv. Musí si uvědomit že tohle je definitivní konce mezi nimi. 

Bylo po večeři. Arial opět seděla na opačné straně než byl Severus. Po večeři se sebrala ale zaslechla za sebou kroky. Neotáčela se protože hned poznala komu ty kroky patří. Je to Snape. Zrychlila schválně ještě víc. Nedohnal ji sice ale pořád za ní šel a to se právě Arial dokonale hodilo. Vlezla do kabinetu ale dveře schválně nezavřela. Postavila se za ně a čekala až se zase rozletí. 

Chvíli se nic nedělo ale pak se dveře přece jen otevřeli a vletěl tam Snape. "Arialo?!" ozval se. Nemohl jí najít protože se nepodíval za dveře. "Co chceš?!" vyštěkla a Severus se vražedně na ni otočil. "Bavíš se dobře?" zeptal se. Arial si překřížila ruce na prsou. "Už jednou jsem ti říkala abys neskloňoval moje jméno!" zařvala a vší silou kopla do dveří které se s prásknutím zavřeli a sama přešla ke stolu. "A já ti zase řekl že ti budu říkat tak jak já budu chtít!" Řekl a přešel k ní. 

"Jenomže už dlouho ne!" odsekla. Severus se teď nechápavě napřímil. Arial sebrala rozvodové papíry ze stolu a on ji pořád nechápavě sledoval. "Co je to?" Arial se ušklíbla. "Klidně se podívej" podala mu papíry a Severus si je znechuceně vzal. Ovšem jak zjistil co to je se mu hned změnil výraz na lehce vyplašený. "Co to znamená?" zeptal se znovu.

"Nechápeš? Tak si přečti ten název" odsekla znovu a nehtama zaklepala a dřevěnou desku stolu. "To jako myslíš vážně že se semnou rozvádíš?" Arial se mu krátce vysmála. "A představ si že to myslím úplně smrtelně vážně" Severus neměl slov. "Tohle nepodepíšu!" bránil se. "Ale stejně ti to nijak nepomůže, nic se tím nezmění rozumíš?" "To je jako konec?" zeptal se a skoro se mu na konci zlomil hlas ale pořád měl ten kamenný výraz a to Arial do jisté míry štvalo. 

"Přesně tak tohle nikam nevedlo Severusi sám to moc dobře víš" Severus so i prohrábl vlasy. "Co jsi čekala? Znala jsi mě už daleko předtím" "Ne já nevím jestli jsem tě vůbec znala" Severus vzal ze židle. "No tak proč sis mě vzala?" "Protože jsem byla úplně blbá jasný proto jsem si  tě vzala"

"Takže tím chceš říct že si mě nemilovala?" "Jasně že ano jinak bych so tě nevzala ale teď upřímně o tom pochybuju" "A co Alex?" Arial si vztekle dala vlasy za ucho. "Co s ním?" "Jak si asi myslíš že to zvládne když od sebe odejdeme?"

Arial pokrčila rameny. "Nevím ale nebyl by první ani poslední" Severus nemohl uvěřit vlastním uším. "Tohle nemůžeš myslet vážně Arial" řekl a šel k ní. Arial dala ruku před sebe, tím mu naznačila ať zůstane stát.

"Dej tomu ještě jednu šanci Arial už jen kvůli Alexovi aspoň prosím" Arial si jen odfrkla. "A kolikátá by to asi tak byla? Už to trvá víc jak rok, myslíš si že mě baví se pořád hádat?" "A mě snad ano?" Arial pokrčila rameny. "Oba víme o sobě že jsme dost tvrdohlavý, proto můj názor nemůžeš změnit"

Severus tiše přikývl. Severus se ji snažil přemlouvat ale nepodařilo se to. Arial byla moc tvrdohlavá. Nakonec papíry podepsal. Alexe dneska zase hlídala Minerva. Arial jí řekla že si oba musí spolu něco zařídit. Lhala. Nikdo nevěděl že se dneska bude rozvádět ze Severusem. Napsala i svoji tetě Caře dopis ve kterém ji o všem informovala.

Podle toho co ji odepsala nezněla moc překvapeně. Spíše byla ráda že to Arial udělala a Arial rozvod brala jako za tu správnou cestu. K Severusovi nic necítila. Bude zase svobodná. Jediné co ji bude mezi Severusem pojit je jejich dítě, jinak s ním už nemá nic společného.

Bylo po rozvodu. Arial dostala Alexe do péče. Při odchodu z ministerstva ji Snape ze svým právníkem dostihli. "Arial?" Arial se zastavila. "Co ještě chceš?" "Jsi už spokojená? Odebrala si mi mého syna" Arial se ušklíbla. "Ne neodebrala ještě ho uvidíš a klidně si můžeš zažádat o střídavou péči" "S tím taky počítejte" řekl jeho právník.

Arial se pak jen s drobným úšklebkem otočila a odešla pryč. Její teta chce aby se okamžitě nastěhovala k ní a jejímu strýci Robertovi. Arial protestovala ale teta jí odmítala ustoupit. Arial ale tím pádem musela skončit ve funkci učitelky v Bradavicích.

O týden později po jejich rozvodu ji Minerva vyhověla. Mohla však odejít ale až za dva týdny. Remus se měl totiž zase vrátit na její místo. Přestože se Arial ani Severus nemluvili o jejich vztahu, Minerva nabrala podezření že se mezi nimi cosi děje.

To by bylo aby si toho nevšimla. Ale Arial jí ujistila že je vše v pořádku. O dva týdny později i s Alexem opustila Bradavice a odjela do Londýna ke své tetě a strýcovi.

Pravá láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat