Arial byla už nějaký ten týden v Londýně i s Alexem. Dneska ráno dostala dopis od ministerstva kouzel. Severus si zažádal o střídavou péči. Arial nechápala proč to nenavrhl při rozvodu ale bylo ji to jedno. Zřejmě měl proto nějaký svůj důvod.
Arial ještě dnes odeslala odpověď s tím že souhlasí aby měli Alexem ve střídavé péči. Jednání mělo proběhnout už za tři dny. Bude to muset tetě a strýcovi nějak vysvětlit. O tři dny později se konalo jednání. Arial se nachystala. V momentě do jejího pokoje vešla teta Cara. "Kam se to chystáš?" Arial si zapnula černou koženou bundu.
"Severus si podal žádost na střídavou péči ohledně Alexe" Teta jen přikývla. "Jen doufám že si mu to zatrhla" Arial se na ni otočila. "Zatrhla? Proč prosím tě? Je to Alexův otec má právo ho vidět, není důvod proč bych to neměla dovolit" Cara si rozčileně dala ruce v bok. " To snad nemyslíš vážně! Ty ho budeš nechávat samotného s tím chladnokrevným netopýrem?" Zrudla Cara vzteky.
"Neříkej mu tak! Není takový!" "Jistě proto ses s ním rozvedla" Arial si svázala vlasy do dlouhého culíku do půlky zad. "To bylo z jiného důvodu o kterém se dál nemíním bavit" "Ať ses s ním rozvedla pro cokoli nepřeji si aby Alex trávil s ním čas" Arial se zamračila. "O tom ty ale nerozhoduješ, Alex u něho být může a ty s tím nic neuděláš, ať se ti to líbí nebo ne!"
Cara se na ni naštvaně dívala. "Arial snad nechceš riskovat že se Alexovi něco stane" "Co prosím tě se mu asi stane? Severus je jeho otec panebože, co by se asi tak stalo?" "Přece cokoliv Arial! Cokoliv!" Křikla Cara. Pak slyšela nějaké zvuky a stejně jako Arial se otočila k pootevřeným dveřím.
Alex stál u nich. "Tata" Arial obešla Caru a šla k Alexovi. " Ne táta tady není ale brzy ho uvidíš ano?" Řekla, vzala ho na ruky a dala mu pusu na tvář. "Vidíš? I Alex ho má rád a chce být s ním" Cara mlčela a jen si povzdechla a odešla z pokoje po schodech dolů. Arial pak s Alexem šla za ní a Alexe dala na sedačku. "Miláčku maminka jde teď pryč ano? Ale brzy budu zpátky" usmála se a pohladila Alexe. Alex se na ni zmateně podíval a nadechoval se k pláči.
Arial ho objala. "Neboj se budu rychle zpátky zlato slibuju" Naposledy ho objala a pak odešla pryč. Následovalo jednání mezi ní a Severusem které se týkalo střídavé péče. Nejprve to vypadalo že návrh neprojde ale nakonec se rozhodlo že Severus může se s Alexem nadále stýkat. Arial po jednání odcházela pryč a před budovou ministerstva jí zase zastavil Severus. "Arial? Vadilo by kdybych si dneska přišel pro Alexe?" Arial se otočila. "Ne máš na to právo na jak dlouho ho chceš?" zeptala se znuděně.
"Na týden" Arial jen pokrčila na rameny. "No tak pojď" kývla na něho a oba se přemístili do Londýna. Arial přešla ke vchodu do domu. Otočila se na Severuse který stál hned za ní. "Počkej tady zatím ti přivedu Alexe" při této větě se snažila být aspoň trochu mírná. "Chybíš mi Arial" odpověděl. Arial už ale tohle téma dávno uzavřela. Proto se na něho jen podívala. "Vím skončilo to" řekl smutně. Arial jen mírně kývla. "Správně" pak odešla do domu.
"Arial? Co tady dělá? ozvala se Cara. Právě scházela ze schodů a v rukách držela Alexe. "Tata!" zavolal Alex který viděl jeho černý plášť přes okno vedle dveří. Arial se usmála a vzala si Alexe od Cary. "Ano táta je tady, budeš teď týden s ním ano?" "Týden?" zděsila se Cara. Arial jen na ni kýla a odnesla Alexe Severusovi a potom mu podala ještě nějaké Alexovi věci.
"Je to všechno?" zeptal se Severus. "Jo tohle bude stačit" řekla. "Fajn tak se měj" řekl a odešel. Arial se pousmála. "Vy dva taky" potom odešla dovnitř, kde na ni čekala nabroušená Cara. "Proč zrovna on Arial proč?" povzdychla si Cara. "Protože jsem ho milovala a už to nerozebírej" odbyla ji vztekla a potom šla nahoru.
Po pěti dnech Severus zazvonil u jejich dveří. Arial mu překvapeně otevřela. "Neříkal jsi týden?" Severus vypadal zničeně, byl celý bledý Arial když ho viděla tak se zděsila. "Je ti dobře?" Severus dal Alexe dolů a ten se postavil vesele k Arial. "Promiň jsem teď ve vážné situaci nemohl jsem si Alexe déle nechat" Arial zaskočil touto větou. "Co se stalo?" Severus jen mávl rukou nic vážného.
Arial naklonila hlavu na stranu. "To ti mám věřit?" "Ano věř nebo ne ale už musím jít nebudu se s tebou hádat, tady jsou ještě jeho věci" řekl a ukázal na černou tašku která ležela na zemi. Beze slova se otočil a odešel. Arial převrátila oči. Tak mi to neříkej a pak že ses chtěl změnit. Pomyslela si. Vzala tašku i s Alexem domů.
Alex vesele poskakoval vedle ní. Arial nechala tašku ležet zatím u dveří a vzala si Alexe. "Jak sis to užil zlato bavili jste se?" Alex se usmál a zakýval hlavou. "Tak to jsem ráda" řekla a posadila ho v kuchyni do dětské židle a dala mu přesnídávku. Mezitím přemýšlela nad tím jak se dneska choval Severus. Vypadal strašně rozrušeně a choval se tak nějak zmateně. Potom co Alexe nakrmila došla Cara dolů.
"Ale kdopak je tady můj Lexík?" usmála se a vzala si Alexe. Arial seděla na židli a dívala se nepřítomně před sebe. Ani si neuvědomila že Cara na ni celou dobu mluví. "Eh promiň co jsi říkala?" Cara si povzdychla. "Arial říkám že se poslední dobou chováš divně a tak se tě ptám o co jde" Arial si jen povzdechla. Cara měla v tomto pravdu. Arial se chovala divně.
Poslední dobou jí čím dál tím víc Severus chyběl ale s tímto se Caře nemohla svěřit. Vyváděla by a asi by jí ani nijak nepomohla a taky přemýšlela nad tím, proč Severus přivedl Alexe dneska. Tohle prostě nebylo jen tak. "Nic jen jsem poslední dobou nějaká utahaná" "No jo to víš starat se o dítě vyčerpává, běž si lehnout Arial mi s Alexem to zvládneme"
"Určitě?" Cara jí to potvrdila. Arial se pomalu odplazila s kuchyně. Upřímně si ani nepamatuje od doby co se Alex narodil, kdy naposledy měla čas na sebe. Teď byla docela ráda že může být na chvíli sama. Potřebovala přemýšlet. Začala si totiž uvědomovat co se vlastně za poslední měsíce stalo.
ČTEŠ
Pravá láska
FantasyTohle je pokračování příběhu Spolu ve válce. Arial a Severus spolu čekají dítě. Severus se rozhodl zůstat na své pozici profesora lektvarů a Arial dostane nabídku na pozici učitele Obrany proti černé magii. Záleží jen na ní jak se rozhodne. Později...