Když ještě chodila ze Severusem hodně krát se jí ptal proč si vybrala právě jeho. Ona mu později opakovala že zrovna ona ho miluje a když byl v koncích ona mu pomohla. A co udělala teď? Zdrhla. Při první krizi se s ním rozhodla rozvést. Nesnažila se zjistit příčinu hádky. Mohlo to skončit úplně jinak. Uvědomila si že ho ve skutečnosti nikdy nepřestala milovat.
I přes jejich hádky jí Severus chyběl. Strašně moc. Rozvedla se s ním. Nevzala ho teď jen sobě ale vzala ho i Alexovi. Arial se po dlouhé době rozbrečela. Stále ho milovala. Měla být jiná. Měla se chovat úplně jinak. Nemuseli by se rozvést. Utírala si dál slzy které jí ztékaly po tvářích. Musí se k němu nějakým způsobem vrátit. Protože on jí stále přes to všechno taky miloval.
Arial se zhluboka nadechla. Rozhodla se mu napsat. Stále měla sebe svou krémovou bílou sovu. do spárů jí vložila malý dopis. V něm prosila Severuse že se musí sejít aby si s ním mohla promluvit. Ten den už jí ale neodpověděl zpátky. Arial doufala že to bude na druhý den ale i další den se nic nedělo.
Její sova se stále ještě nevracela. Nejdříve si Arial myslela že se mohla ztratit ale to byla pěkná pitomost. Po dvou týdnech se sova vrátila ale bez dopisu a taky bez odpovědi. Arial netrpělivě čekala ale marně. Nechápala to. Severus se jí neozval téměř měsíc. Po měsíci se dověděla další zprávu. Arial akorát po obědě uspala Severuse a seděla u okna kde sledovala rozbouřené nebe. Samozřejmě zase půlku dne brečela. Čím déle Severus neodpovídal tím více byla v nejistotě a o to větší měla deprese.
Tohle byli pro ni ty nejhorší dny. Měl strach že se něco stalo protože neslyšela o něm žádné zprávy. Když si tak seděla na okně došlo jí to že se jí už druhý měsíc zpozdila perioda. Nebo spíše naposledy menstruovala před dvěma měsíci a něco. Arial se postavila a začala se zděšeně procházet po pokoji. Nedávno si chtěla dát svou oblíbenou mléčnou čokoládu ale chutnala nějak odporně. "Panebože! Jsem těhotná" zděsila se Arial nahlas.
Ani trochu neváhala. Ještě že Cara s Robertem dneska jeli nakupovat, takže byla skoro celý den sama. Arial vzala Alexe a posadila ho do vínového Chevroletu. To je snad poprvé co Arial si sedla za volant. Od doby kdy si udělala řidičák do auta nesedla. A taky proč když žila v Bradavicích. Tam by ji auto bylo k ničemu. Arial dala Alexe na zadní sedadlo.
Posadila se za volant a zhluboka se nadechla. "Tak jo hlavně klid, brzda, spojka.....to zvládnu" říkala si tiše pro sebe aby se aspoň trochu uklidnila. Pomalu nastartovala. Auto zavrčelo a rozsvítila se světla. Arial se ještě jednou nadechla a opatrně vjela na cestu před domem. Zvládla to. Nechtěl to ale nějak riskovat a za začátku jela jen třicítkou. Postupně jak se do toho začala dostávat přidávala rychlost. Nakonec jela padesátkou až šedesátkou.
Dojela do obchodního centra. Zaparkovala. Nejdříve chtěla vzít Alexe s sebou ale rozhodla se ho nechat v autě. Zamkla ho a v rychlosti vběhla do lékárny, kde si koupila tři těhotenské testy. Vzápětí byla zpět a zase opatrně vyjela v dešti k domu. Doma si potom šla dělat první test. Vyšel jí negativní. Proto Arial sáhla pro ty zbylé dva, jenomže ty už poukazovali na to že těhotná je.
Je dost zvláštní že si toho nevšimla, nejspíš to bylo proto že měla hodně věcí na práci a tady na tohle úplně zapomněla. Byla chyba že si to nevšimla dřív, Severus by se to dávno dozvěděl, jenomže teď vůbec nevěděla co s ním je. Úplně přerušil veškerá kontakt a ani o Alexe teď nemá zájem. Arial nemohla uvěřit že by s nimi ukončil jakýkoliv kontakt. Jednou už doplatila na to že se nesnažila na jejich vztahu pracovat dál a díky tomu se rozvedli. Asi to nebyla tak Úplně Severusova vina.
Když se nad tím zpětně zamyslela, většinu hádek vyvolala jenom ona sama, takže teď to musí zase nějak zkusit dát dohromady. Dneska napsala Severusovi další dopis ale opakovalo se jedno a to samé dokola. Sova se vracela z dopisy na zpět. Začínali se její obavy potvrzovat. Severus s nimi veškerý kontakt přerušil.
Arial noci nemohla spát. Většinu z nich jen probrečela. Snažila se jak to jen šlo, získat každou informaci o Severusovi ale marně. Arial byla ve třetím měsíci a dneska se chystala to říct i tetě Caře a strýci Robertovi. Alex si hrál nahoře na dece a Arial mezitím sešla dolů, kde byla její teta a strýc. Oba seděli na kožené béžové pohovce a dívali se na nějaký seriál.
Když k ní teta stočila pohled úplně se zděsila. Arial měla červené oči od věčného pláče a díky nedostatku spánku se jí rýsovali slabé černé kruhy pod očima. Cara ji neviděla dva dny protože Arial řekla že potřebuje spánek. Takže po celou dobu byla ve svém pokoji s Alexem. "Arial jsi v pořádku? Vypadáš hrozně pojď sem" zavolala na ni teta. Arial se pomalu posadila na kraj pohovka. Cara kývla na Roberta, který hned vypnul televizi.
Arial měla trochu skleněné oči, ty mývala celý den. "Arialko zlato co je?" zeptal se Robert. Teta jí objala kolem ramen. Musela jim to už říct. "Zlatíčko mluv copak je to s tebou?" pobídla jí Cara. "Jsem těhotná" vzlykla Arial. Cara a Robert si vyměnili pohledy.
"Těhotná? Jak můžeš být těhotná prosím tě?" Zeptala se Cara. "Tak jak asi" zeptala se podrážděně Arial. "Jsem ve třetím měsíci" Teď už se jí slza kutálela po obličeji. "čekáš to ze Snapem?" zeptal se Robert. Bože, ty jejich nemožné otázky Arial vadili.
"Tak jistě že s ním s kým jiným, doufám že už o tom ví, navíc už se dlouho nepřihlásil o Alexe Arial, tak mě zajímá co má tak důležitého na práci?" zeptala se Cara. Na to se Arial se tiše znovu rozbrečela. Cara ji pevně objala. "Zkouším se s ním spojit už nějakou dobu ale zatím se neozval, já nevím co s ním je" brečela Arial.
ČTEŠ
Pravá láska
FantasyTohle je pokračování příběhu Spolu ve válce. Arial a Severus spolu čekají dítě. Severus se rozhodl zůstat na své pozici profesora lektvarů a Arial dostane nabídku na pozici učitele Obrany proti černé magii. Záleží jen na ní jak se rozhodne. Později...