Tanıtım

261 64 185
                                    

Yeni bir hikaye, yeni bir başlangıç :)

Herkesin bu hikayede kendinden bir şeyler bulacağına eminim ;)

Çok heyecanlıyım... umarım hoşunuza gider.. Umarım karakterlerin duygularını çok güzel size aktarabilirim :)

O zaman bu hikaye size gelsin .. lütfen bu satıra başladığınız tarihi yazabilir misiniz?

Multimedia da ki şarkı kitabımızı en iyi özetleyen şarkı:) Umarım beğenirsiniz...

Bu hikaye bana, Bu hikaye sana, Bu hikaye bize ...

*****

Hayatta ne olacağını , neler olacağını tam olarak kestiremez insan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatta ne olacağını , neler olacağını tam olarak kestiremez insan. Bazı günler umutsuzluk içinde yanıp tutuşurken, bu artık olmaz dediğimiz anda aslında onun olduğunu gösteriverir hayat. Bize "umutsuz olma" der . Umutsuz olma ki, bir şeylerin iyi gittiğini gör der.

Ama o kadar da tuhaftır ki, çok mutlu olduğumuz zamanlarda hayatımızın başımıza yıkıldığını hissederiz. O kadar da mutlu olma der hayat . Aslında hayatı anlamak her zaman güç olmuştur. Aslında her zaman biz bunlardan dolayı hayatı sorgularken , ona kızarken olayların hiç de öyle olmadığını biliyor olmamız gerekir. Asıl suçlu hayat değildir, asıl suçlu; o hayatı yaşarken yanımızda kimlerin olduğudur. Yanımızda kimleri barındırdığımızdır.

Yanımızdaki insanlar gerçekte kim, onları iyi tanıyor muyuz...

Asıl suçlu her zaman insandır.

Asıl suçlu bizizdir. Biz seçiyor , biz davet ediyoruz o insanları hayatımıza. Tabi her zaman acı getirmez seçtiğimiz insanlar. Bir bakarsınız hayatınız berbatken seçtiğiniz insan ile birlikte mutluluğa ilerliyorsunuzdur.

Hayat işte ne olacağı belli mi? değil. Ama ne olursa olsun mutlu olmak bizim elimizdedir. Mutluluğu seçmek bizim elimizdedir.

Bir kız düşünün hayatı normal düzeyde devam ederken tek bir eksiği var, mutluluk. Aslında çok büyük bir eksiklik . Bu kız mutlu olmayı seçmek istiyor ama bir türlü cesaret edemiyor. Ömrü boyunca üzgün olan bu kız mutluluk nedir bilmiyor. Peki nasıl aranır , bulunur mutluluk?

Yine bir adam düşünün hayatı mükemmel düzeyde ilerliyor , hiç bir eksiği yok . Mutluluk desen o da var ama kendini hiç gerçekten açıklayamamış, yıllar öncesinde takılı kalan bir adam ...

Hayat işte yıllar öncesinde aynı okulda olan bu gençler tekrar bir araya gelebilir miydi? O zamanların intikamını beraber alabilirler miydi? Birbirlerinin eksikliklerini tamamlayabilirler miydi?

Kim bilir?

.

.

.

"Biz milyonda biriz Asel , bunu unutma !"

Giray'ın söyledikleri beynimde dolanırken benim düşündüğüm tek şey ise , biz gerçekten milyonda bir miydik? Mutluluk artık bizimle mi birlikteydi? Benim cevap vermediğimi görünce duruşunu düzeltip, kollarını kaldırıp küçük bedenimi sarmalamıştı. Elleri saçlarımda gezerken sesi fısıltı gibi çıkmıştı.

"Unutturmam, unutmana müsaade etmeyeceğim."

Milyonda BirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin