chapter 18

761 20 0
                                    

Otvaram oči, istežući mišiće dok se osvrćem oko sebe, obasjane ranim suncem. Tada se setim zašto sam bila u Danijelovoj slavnoj spavaćoj sobi i događajima od sinoć. Okrećem se prema njemu i smešim mu se uspavano lice. I dalje je bio potpuno gol, kao i ja, ali sada mi to nije smetalo. Oboje smo ionako uglavnom bili pokriveni posteljinom, ali još uvek nisam mogla da ne vidim njegove gole grudi. Povlačenje prema njemu je definitivno bilo mnogo snažnije nego što je to bilo, naša partnerska veza je sada bila potpuna ... U trenucima poput ovih mogla sam da osetim da je to ceo intenzitet. I želela sam više od njega, ali znala sam da je dovoljno. Oči mu zatrepere i čim me vidi, nasmeši se.

"D" Spremaću se da ga pozdravim, ali pre nego što sam uspeo bilo šta, povukao me je k sebi dok me ljubio. Položim glavu  prsa, pošto je poljubac gotov za nekoliko sekundi.

"Jutro." Razbija ga, izgleda srećno. Baci pogled s mog lica, na moja neobučena ramena i vidim kako mu požuda ponovo ispunjava oči. Prstima se spušta niz moju ruku, šaljući trnce po celom telu.
Kad mi dođe do ruke, sprema se da je privuče bliže, ali ja mu je ugrabim iz ruku, pre nego što on to uspe.

"Ne." Ja mu kažem.
"Osam je ujutro, moramo da ustanemo."

"Osam?!" Napravi grimasu.
"Uvek možemo da provedemo dan kao sinoć."

"Ne." Ponavljam.
"Ustajemo i započinjemo dan." Najavljujem, prelazeći u sedeći položaj i šištajući od iznenadnog bola koji imam. Bukvalno mi se čini kao da deset sati intenzivno vežbam u teretani.

Pogledam preko Danijelovog vrlo zabavljenog izraza lica. Odgovorim smrtonosnim smrtnim odsjajem do te mere da bi, ako izgled može da ubije, bio leš.

"Malo te boli, zar ne?" Razmišlja.

"Da li ti je ovo smešno?" Mrmljam.

"Samo malo. Zadovoljstvo je znati što sam svoj posao odradio tačno kako treba ..." Bacim mu jastuk koji on zapravo izmiče. Iznenađena sam njegovim refleksom i vremenom reakcije, jer se pokazalo da je moj manje netaknut kad me privuče k sebi, čineći me da padnem bliže njemu.
Uhvatio me je za lice, uvodeći me u strastveni poljubac. Njegove ruke lutaju mojim nagim telom dok preda mnom trepere uspomene od sinoć. Našu zagrevanu sesiju prekida kucanje na Danijelova vrata.

"Alfa?" Pita Džejson s leđa. Danijel gunđa, kolutajući očima.

"Bolje da je ovo dobro ili si mrtav čovek, Džejson." Danijel se javi i definitivno sam mogla da razumem zašto bi se neko plašio tona. Odmaram se pored Danijela, pazeći da prekrivač prekriva veći deo mog tela. Džejson ulazi. Izgleda iznenađeno kad me vidi i pretpostavljam da povezuje tačke pre nego što ponovo progovori.

"Remi." Uputi mi mali osmeh klimanjem glave u formi ili pozdravom i poštovanjem.
"Postoji hitan sastanak na koji si pozvani, oni su ovde i traže vaše vreme. Sada." Objašnjava Džejson.

"Ko?" Namršti se Danijel.

"Čopor Alfa iz Lockea."
Nate.
U najbržem rekordnom vremenu - nakon što Džejson ode - skočim iz kreveta, obavezno pokrivajući pokrivačem delimično oko tela dok sedim na ivici kreveta, leđima okrenut prema Danijelu, pokušavajući da obučem donji veš.

"Čemu žurba?" Mrmlja Danijel. Nisam morala da budem okrenuta prema njemu da bih vizuelno videla njegovo malo dete, kojem neće biti kupljen-slatkiš.

"Imaš sastanak sa čoporom Alfa iz Lockea." Kažem, uspevajući da za to vreme obučem čipkaste tange. Bio je to namerni izbor.

"A zašto si toliko željna da idem na to?" Šapće, dah me iznenada uz uho tera da se ježim. Bila sam malo zapanjen. Njegove ruke sežu preko mojih grudi dok namerno stavlja ruke preko mojih sisa, prilazeći blizu ostatka svog tela uz moja leđa. Osećala sam kako se trlja o moj donji deo leđa svojim članom na koji ne mogu da ne zatvorim oči, da bih se oslobodio svog petog čula i učinio preostale istaknutijim i prepustio mu se u potpunosti nekoliko sekundi.

ALPHA DANIEL - PREVOD NA SRPSKI   -ZAVRSENA-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant