Istina

15.7K 762 36
                                    

„Umetnost seksa je umetnost kontrolisanja gubljenja kontrole".

Paolo Koeljo – 11 minuta

Evo u čemu je problem sa mojim pogledom – svi me se boje kada sam besna. Ili je tako bilo do sada. Mogu da sakrijem suze, sreću, bol, nadu ali bes – nikad. Moje oči nekako same od sebe reflektuju moje unutrašnje stanje kada god sam besna.

Sad? Sad sam besna a ovaj nepristojan Rus bi trebalo da me se kloni, ali ne. Gospodin stroji mirno ispred mene, pije svoje piće, povremeno me odmeri bezobrazno i nasmeši se kada shvati da sam ga provalila. Ovaj flert polako prerasta u neku vrstu igre. Da, ljuta sam ali ne na njega već na istinu. Ona je njegovo oružje a koliko vidim rukovanje oružjem mu nije nimalo strano.

- I jesi li sklopio poslove?

- Šta misliš?

- Stojiš ovde i ne lutaš pogledom po prostoriji tako da ću pretpostaviti da jesi.

- Tačno, završio sam sve poslovne obaveze.

- Osim ove sa mnom – istaknem očigledno.

- Imam još malo vremena – pogledao je ovlaš u sat. Može li biti nepristojniji? Kao da je odredio vreme koje će mu trebati da me zavede.

- Znači sad mi se udvaraš?

- Nemam vreme za „udvaranje" – sad se blago nasmejao.

- Zašto?

- Vodim posao na dva kontinenta.

- Pa ne znam kako onda planiraš da me nateraš da spavaš sa tobom jer novac ne primam.

- Mogu da ti kupim auto, ili stan – rekao je onako kao usput.

- Kupio bi mi stan samo da bi spavao sa mnom? – nasmejem se.

- Mislim da nisam toliko dobra u krevetu – dodam.

- Ukoliko ne želiš stan možemo pregovarati i za nešto manje – sad se već zeza.

- Koliko si dobra u krevetu?

- Želiš da procenim svoje seksualno umeće čime? Nečim materijalnim? – on je lud.

- Interesuje me.

- Vau... – pročistim grlo.

- Ovo je uvredljivo na toliko načina da bih mogla da ti nabrajam do sutra u ovo vreme.

- Dobro, šta kažeš da nastavimo u mom apartmanu?

- Ti stvarno ne znaš kada treba da se zaustaviš zar ne?

- Ne zaustavljam se dok ne dobijem ono što želim, to je praktično moto mog života.

Dođavola ovo razumem! Tako i ja gradim svoju karijeru.

- To mogu da razumem, napredovanje u karijeri, ali to je drugačije od privatnog života. Ne treba da biraš ženu sa kojom želiš da spavaš po nekom poslovnom principu.

- Nego?

- Treba da osetiš to. Želiš da ti gori utroba kada je ugledaš, da poželiš...

- ... da je svučeš kada je ispred tebe – prekida me i naginje se ka meni.,

- Želiš da ostaviš posao i posvetiš joj dodatno vreme samo da bi osetio kako je to kada se ona izvija ispod tebe i doziva tvoje ime vrišteći iznova, i iznova – poslao je vreli dah niz moj vrat i došlo mi je da se prosto stresem.

NepristojanWhere stories live. Discover now